Vakantiehuis De Eikensingel

Vakantiehuis De Eikensingel
8,5

18 tips over Vakantiehuis De Eikensingel

Ellen, 19-4-2017

In de buurt van de Eikensingel zijn er 3 losloop gebieden waar de honden heerlijk kunnen rennen.

Voor de kids is de Julianatoren op maar 10 minuten rijden met de auto.En het Dolfinarium in Harderwijk op 20 minuten rijden.

In Garderen zijn de jaarlijkse zandsculpturen te zien dit is 10 minuten van het vakantiepark en ook leuk om naar toe te gaan per fiets.Voor de wandelaars is het hier heerlijk omdat het park gelegen is rondom in de natuur bossen en heidevelden

Natasja, 14-4-2015
Er wordt gezegd dat de sauna na 15 min op temperatuur is, dan is hij ongeveer 20 graden. Duurt dus veel langer. Het huisje is voor 4 personen te klein. Je hebt maar 1 bank om op te zitten.
Rein, 9-2-2015
Voor mensen die hier nog over twijfelen zou ik zeggen: Reserveer, boek en ga genieten.

We hebben een aantal aanbieders voor De Eikensingel voor je op een rij gezet:

Marianne Coppens, 27-10-2014

Het is wel gehorig zowel binnen als van buiten hoor je alles van anderen.

Wandelroutes bij de rotonde bij Nieuw Milligen, richting snelweg. Fietsroutes linksaf bij de uitgang en doorfietsen tot het eind, daar staat knooppunt 62.

ffzo, 16-8-2014

Restaurant Buds bij de rotonde is goed.

Wassen kun je bij nabijgelegen park.

Het aardhuis is leuk om te zien.

Gerben en Sharon, 12-8-2014

Bij Hoegen Fietsverhuur, Nunspeet hebben wij een Gazelle Cabby gehuurd. Hiermee hebben wij heel veel gefietst. In deze bakfiets zit een kliksysteem waarin je de maxi cosi kunt bevestigen. Dit vonden wij een hele mooie manier om van de natuur te genieten. Ook de kinderwagenbak past nog in de fiets. Heel handig dus!!

Een kijkje bij de Fonteyn (overkant) is ook de moeite waard.

jeroenhoogenboom, 25-7-2014

fietstocht naar hoog Soeren over de de asselse heide..

Bij schemering fietsen over de aardhuisweg. Garantie voor spotten van wilde zwijnen

Jeroen, 23-7-2014
Fietstocht naar hoog soeren over de asselse heide
Walter, 14-7-2014

Aan de overkant van de Eikensingel zit Europa's grootste Jacuzziwinkel.

Moet je zeker even zien als je hier toch bent ! Prachtige omgeving om lekker te fietsen op de Veluwe.

Nance, 5-7-2014
Mooie omgeving voor wandelaars, fietsers. Leuke plaatsen in de buurt om naartoe te gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor De Eikensingel voor je op een rij gezet: