Vakantiehuis De Eikensingel

8,7

232 reviews over Vakantiehuis De Eikensingel in het Nederlands

Fantastisch!!

Sanstra, 13-5-2018

Wat een heerlijk kleinschalig vakantiepark!! Heerlijke privé jacuzzi bij elk huisje. Mooie omgeving, wakker gemaakt worden door het gekwetter van de vogels.

Fantastisch, rustig en schoon

Fam hage, 10-5-2018

Een heerlijk rustig kleinschalig parkje. Lieve mensen. Een zalig huisje dat als n droom voelde ( ben dol op blokhuizen) netjes schoon en goed geisoleerd 😊hou je van rust en kleinschalig is dit een absolute aanrader. Prijs en kwaliteit helemaal goed. Top parkje

Super relaxed vriendinnen weekend!

Van Deelen, 7-5-2018

Knus huisje, leuk ingericht, met veel privacy en heerlijk stil op het park. Jacuzzi staat droog onder een overkapping. Goede bedden. Mooie fietsomgeving. Heerlijk vriendinnenweekend.

Minder: zwembad is vervangen door een 'zwemspa', wij misten een echt zwembad. Riool lucht in de cv ruimte en dus bovenverdieping. Gastvrouw vonden wij niet gastvrij.

Wellness from hell

Han Gewetensvim, 24-4-2018

Afzien kan ook in Nederland. Gelukkig kwamen we uitgeslapen en goedgehumeurd aan. De bosjes hadden nog geen blad dus we hadden geen privacy maar gelukkig hadden we daardoor wel uitzicht op ofwel het braakliggend terrein waar de resten van Chernobyl waren opgeslagen ofwel de buren die hun jacuzzi gebruikten voor het maken van een erotische fotoserie in de categorie Watersports. Onze "Luxe Bungalow" had daarnaast Niet de beloofde Nespresso machine, tweepersoonsbed, tosti-ijzer, loungechair, ronde eethoek of jacuzzi met lichttherapie, we waren namelijk in een gewoon huisje geplant en mevrouw kon zich niets meer herinneren van mijn telefonische boeking een week eerder. De sauna moesten we een dag van te voren boeken maar die was toen tenminste wel maar liefst 40 graden lauw en de welriekende douche die na 1 minuut gebruik overstroomde in de 1 verdieping lager gelegen laptop maakte ons weekend compleet. Thuiskomen was nog nooit zo'n feest!

Prima vakantie!

Ad en Magda Huizer, 13-4-2018

Goede service, vriendelijk personeel.

Jacuzzi werd dagelijks goed schoon gehouden en was heerlijk.

Het park zelf ziet er goed verzorgd uit. Een aanrader!

Geen aanrader! Geen luxe park zoals genoemd

Simone, 26-3-2018

Niet tevreden! Amateuristisch park!

Een prima verblijf om tot rust te komen

Paul, 23-3-2018

een mooi, klein & rustig park. Vriendelijke ontvangst met een korte rondleiding & uitleg door bungalow. Huisje netjes ingericht. Bedden zijn prima (voor mij (2mtr) iets te kort maar toch goed geslapen. Jacuzzi wordt dagelijks geinspecteerd. Tijdens ons verblijf zelf een externe controle dus geeft vertrouwen. Het centrale zwembad werd verbouwt. er komt een jetstream zwembad in. zag er spectaculair uit.

Een prima uitvalsbasis naar Hardewijk, Apeldoorn etc maar ook naar bijvoorbeeld Emmerich (D).

Ipv één dagje op een welnesscentre kan je beter dit een midweek of weekend boeken om bij te komen.

Fantastisch, heerlijk relaxen!

Baas, 19-3-2018

Heerlijk, knus, leuk ingericht huisje. Alles aanwezig.

Schoon en netjes onderhouden.

Genoeg privacy en een heerlijke jacuzzi.

Prima vertoeven

Mien, 18-3-2018

De huisjes zijn schoon, de omgeving is super rustig maar in de winter is het geen aanrader, het zijn houten huisjes, super gehorig, en tocht overal. Ook de afwerking van electra etc is erg knullig gedaan. Als we alle 4 achter elkaar gingen douchen lekte het in de woonkamer. Privacy is top, jacuzzi fantastisch echter het zijn 4-persoonshuisjes maar er staat maar 1 bank waardoor er twee altijd op een eetkamer stoel moeten zitten daar zou ik wat aan veranderen. D bedden zijn erg goed.

Voor herhaling vatbaar.

Familie R.Kottier, 2-3-2018

Prima accomodatie met heerlijk warme Jacuzzi.

Een echte aanrader!!!

We hebben een aantal aanbieders voor De Eikensingel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Eikensingel in Uddel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Eikensingel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Eikensingel scoort een 8.66 uit 10 op basis van 237 reviews.