Vakantiehuis De Eikensingel

242 reviews over Vakantiehuis De Eikensingel in het Nederlands

Het is daar heerlijk!

CinCel
14-11-2018

Wij zijn hier in een jaar tijd 3x geweest. In september, februari en in juni. Waarom? Omdat we het heerlijk vinden om een eigen jacuzzi bij ons huisje te hebben. Het is een sfeervol park en je hebt enorm veel privacy. De veluwe is om de hoek om met met de hond te wandelen of met de gehuurde e-bikes heerlijke fietstochten te maken. We gaan daar iedere keer weg met een enorme energieboost. We gaan zeker nog een keer terug.

Super

Michelle van de luitgaren
25-8-2018

Super mooie en rustige ligging.

Heerlijke jacuzzi (dit maakte onze week echt tot een succes)

Schone huisjes.

Wel erg gehorig en last van vliegen

Al met al een top week gehad.

Elien Vila, Eigenaar, 9-9-2018
Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling.Door het hout is het inderdaad wat gehorig.

Twee weken geleden met mijn kinderen en de hond genoten van een heerlijke week bij de Eikensingel in Uddel. We hebben genoten van de luxe, de relaxede atmosfeer, de fijne mensen, en de mooie omgeving om er met elkaar opuit te gaan.

De prive jacuzzie bij het huisje was super! De perfecte plek voor de meiden om te 'chillen'.

Ik was zelf erg benieuwd naar de Spa. Sporten, zwemmen, relaxen... Het klopt! Dat ik in een paar dagen tijd, een jaar van stress achter me heb gelaten. Bedankt! Ook voor de kinderen gaf het de rust en ontstressing die ze nodig hadden. Een dikke tien! Ik kom zeker nog eens langs.

Elien Vila, Eigenaar, 9-9-2018
Wat een geweldig mooi bericht! Dit is wat waar we het allemaal voor doen.Heel hartelijk dank dat u dit wilde delen.

Door rust verwend

Fam.Beszelsen
18-8-2018

Wat een fijn parkje. Zeer gericht op privacy. Schoon, voor ons ruim genoeg. Eigenaresse en medewerkers zeer vriendelijk! Zwemspa en jacuzzi zijn echt super.Wij hebben genoten van een heerlijk rustig weekje qualitytime met ons gezin .We komen graag terug.

Tip: Laat de boodschappen bezorgen door Coop Schouten uit Uddel :-)

Elien Vila, Eigenaar, 9-9-2018
Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling.De tip zijn we ontzettend blij.Graag tot een volgende keer.

Heerlijk rustig

Marieke
13-8-2018

Mooie locatie. Lekker rustig. Jacuzzi was echt heerlijk!

Nooit meer.

De Louw
28-7-2018

Ontzettene tegenvaller !

Erg vies toen we daar aankwamen.

Broodkruimels lag nog op de stoelen.

De ramen waren erg vies.

Je naam kon je schrijven op een blad van een kunstplant.

Op de foto stond een zwembad maar was geen zwembad.

1 en al vlieg

Elien Vila, Eigenaar, 9-9-2018
Hartelijk dank nogmaals voor uw reactie.Helaas hebben we niet de mogelijkheid van u gekregen het werkelijke probleem weg te nemen.

Te gek!

Kim
25-6-2018

Fan-tas-tisch

Super mooi, hip, vriendelijk, super netjes. Jacuzzi was niet in orde n binnen tien minuten waren ze met drie man bij het huisje! Een woord fantatisch!

Elien Vila, Eigenaar, 9-9-2018
Heel hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.Hier zijn we erg blij mee.Wij staan met alle liefde en ter aller tijden voor onze gasten klaar om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Fantatisch!

gerry
25-6-2018

Een heerlijk relax weekend gehad, zo fijn die prive jacuzzi bij het compleet ingerichtte huisje, echt helemaal tot rust gekomen. Fijn gefietst in de prachtige omgeving van de veluwe.

Elien Vila, Eigenaar, 9-9-2018
Hartelijk dank weer voor jullie komst. Vast trouwe gasten , jaar na jaar het is fijn jullie te mogen ontvangen op ons park.

Fantastische midweek

Timon
19-6-2018

Het vakantie park is kleinschalig en mooi opgezet.

We werden vriendelijk en keurig ontvangen.

De gastheer begleid je naar het huisje en legt van alles uit.

De huisjes zijn keurig ingericht en alles was aanwezig.

Qua hygiëne ook helemaal perfect.

De prive jacuzzi heeft absoluut zijn meerwaarde en je kan er zovaak gebruik van maken als je wilt.

De ligging is perfect en je kan vele leuke uitstapjes maken.

Heb geen 1 minpuntje kunnen ontdekken.

Gaan er zeker nog een keertje naar terug.

Heerlijk relaxt weekje gehad!!

Yvette
28-5-2018

Als je opzoek bent naar rust en privacy ben je hier op het juiste adres !

Afgelopen week hier voor de 2e x terug gekomen. Eerst met vrienden en nu met onze dochter van 4 maanden.

Wanneer de kleine op bed lag konden wij lekker in de jacussi of gebruik maken van de zwemspa.

Fijn dat je privacy hebt doormiddel van hogen struiken bij ieder huisje.

In de omgeving genoeg te doen.. lekker wandelen door de bossen, zandsculpturen bekijken in nabijgelegen Garderen of naar Dierenpark Amersfoort.

Van de bbq die je kan huren hebben wij de hele week gebruik gemaakt.. heerlijk!!

We hebben een aantal aanbieders voor De Eikensingel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Eikensingel in Uddel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Eikensingel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.