Vakantiehuis

260 reviews over Vakantiehuis De Eikensingel in het Nederlands

Het is verslavend ;)

Anita van der Veer
17-9-2019

De Eikensingel is een heerlijke plek voor een rustige vakantie/weekend. De huisjes zijn comfortabel, goed en compleet ingericht, warm, goede bedden. Elk huisje heeft zijn eigen jacuzzi. Deze is altijd schoon. Het is er heerlijk rustig en in je eigen huisje, tuin en jacuzzi zit je overal privé. De ontvangst door de eigenaresse of een van haar medewerkers is altijd goed. Als je van rust houdt, is dit een fantastische plaats. De huisjes van grote bekende parken kunnen hier niet aan tippen. Wij zijn er nu ongeveer 12 keer geweest en we gaan ongetwijfeld weer! Zegt meer dan genoeg denk ik :)

Gereisd Met partner in mei 2019

Bijgekomen en plezier voor het hele gezin!!

Sharon
2-9-2019

Wij zijn op de terugweg van een weekje Eikensingel met onze zoontjes van 2,5 jaar en 2 maanden oud en onze witte herder. Juist daarom kozen we voor dit park; de hond mag mee en terwijl de kids sliepen konden wij lekker bijkomen in de jacuzzi!! Overigens vond ons oudste zoontje de jacuzzi en zwemspa ook erg leuk! En hij kreeg van de gastvrouw zelfs baddiertjes om mee te spelen, super lief. Sowieso doet zij haar best om het je naar de zin te maken! Wij hebben een hele fijne week gehad :-D!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

rust , welness, fantastisch

Inge willems
22-7-2019

een zeer fijne week gehad in deze prachtige accommodatie , rustig gelegen , veel privacy en zeer goed verzorgd, vriendelijk onthaal …. ook is er veel te beleven in de omgeving en ben je op een paar minuten verwijderd van de hoge Veluwe , apenheul..... wij gaan zeker nog eens terug

Gereisd Met partner in juli 2019

Genoten

Van deursen
15-7-2019

Super genoten van een weekendje weg samen zonder kids.. Echt een aanrader als je lekker wilt relaxen.. Prima afgeschermd tuintje.. Huisje ziet er mooi uit. Mooie omgeving.. Wij gaan zeker nog eens terug samen..

Heerlijke plek, mooie omgeving en prima verblijf.

Mevrouw H
8-6-2019

Leuke en relaxte ontvangst. We kwamen buiten de aangegeven aankomsttijd. Dit was geen probleem . Er werd meegedacht zodat we onze dag toch volop konden benutten. Prima huisje en heerlijke jacuzzi. Eenvoudig te bedienen en goede temperatuur. Prachtige omgeving en leuke uitstapjes gemaakt naar o.a een bierbrouwerij/proeverij in Uddel. Leuke dorpen om te winkelen in de directe omgeving.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustig mooi onderhouden park

simone joling
21-5-2019

Heerlijk rustig weekend gehad in mooi netjes onderhouden huisje, met overheerlijke jacuzzi (voor 4 personen zou ik het te klein vinden)

Gereisd Met partner in mei 2019

Heerlijk relaxed!

Margriet
13-5-2019

Heerlijk ontspannen weekend. Genoten van de rust, de jacuzzi en de omgeving. Het huisje ziet er prima uit, netjes en van alle gemakken voorzien. Alles wat je nodig hebt om helemaal tot rust te komen.

Weer een heerlijk weekend oo de Eikensingel!

Nadine
1-4-2019

Wij komen al jaren met veel plezier naar de Eikensingel! Een heerlijk huisje met natuurlijk de fantastische jacuzzi! Als je voor de rust komt, zit je hier goed! Het park en de huisjes zijn heel netjes en de service is top!!

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Over een half jaar zie je ons weer!

Eva
31-3-2019

We komen hier al een paar jaar en elke keer voelt het weer als thuiskomen. Gastvrijheid, het fijne huisje, heerlijke jacuzzi en de prachtige culturele omgeving. Voor ons de perfecte combinatie voor ontspannend weekendje weg.

Fantastisch genoten van alle luxe

Ankie
31-3-2019

Neem je boodschappen mee en je badkleding met handdoek, dan kun je zorgeloos genieten van een paar heerlijke dagen, in de jacuzzi, zwembad en sauna. Heerlijke rustige omgeving of even lekker tot rust te komen.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Eikensingel in Uddel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Eikensingel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.