Géén boekingskosten

Vakantiehuis De Eikensingel

NederlandGelderlandUddel

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis De Eikensingel voor je op een rij gezet:

4.7MatigScore uit 281 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

281 Reviews over De Eikensingel

• 3Fam. Bos01-07-2022

Nooit weer, veel te duur, slechte service.

Het is allang niet meer wat het lijkt op de foto's. Het huisje is op zich prima, maar de rest is sterk verouderd. Er is niemand aanwezig, je kunt een telefoonnummer bellen, maar wordt niet vriendelijk te woord gestaan. Problemen worden niet netjes opgelost. Het zwembad was niet gevuld, zou vanaf 1 april wel zo moeten zijn. Onze jacuzzi was stuk, kan gebeuren maar er werd geen passende oplossing gegeven. Konden nu pas de vierde dag gebruik maken van een soortgelijke jacuzzi. Zijn hiervoor zeer matig gecompenseerd. Twee jonge Poolse mensen houden de tuin bij en controleren de jacuzzi. Ze spreken echter alleen gebrekkig Engels. Ze doen hun best, dat moet gezegd worden. Maar wij hebben veel te veel betaald voor deze vakantie, staat niet in verhouding met wat je ervoor krijgt en de service is slecht. Nooit weer gaan we hier naar toe. Ik zou het iedereen afraden.

• 7Natuur
  • 4Mar San27-04-2022

Te mooi om waar te zijn

Het welness wat ze presenteren op de site is één grote teleurstelling geweest voor ons. Geen overdekte spa in de algemene tuin , de sauna is een blokhut in een verganende staat , je zit zelfs in de tocht daar de deur niet goed sluit en in de hoek vd blokhut flinke kieren zitten canwege de slechte staat. Ons huisje had een heel erg gedateerde ,normale jaccuzzi . De douche was een douche en noets meer dan dat , geen massagestralen etc. Na dit alles meerdere malen aan te geven wimpelen ze t weg . Kijk naar de foto’s van andere bezoekers en je zult zien wat ik omschrijf.

• 9Fam. Caelen28-06-2021

Heerlijk rustig park. Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg. Huisje van alle gemakken voorzien. Heerlijke bedden. Massagedouche en jaccuzi. Het huisje is omheind met een goed hek, daardoor kon onze hond ongestoord naar buiten de tuin in. Wij komen zeker nog een keer!

• 2Wendy14-05-2021

Voldoet niet aan verwachtingen

Wat een potentieel prima vakantie park zou zijn; valt in de praktijk erg tegen momenteel.Ik was er met mijn zoon van 21 maanden. Slechte kwaliteit campingbedje met super dun matras waardoor hij op een harde punt lag. Maar na klagen, werd getracht een oplossing te zoeken . Ik heb het opgelost door tuinkussens onder het matras te leggen. Het baby bedje stond onder een onveilig stopcontact.In de keuken een mes bijeengebonden met een elastiek; kom op zeg..Douchekraan viel erafDan de sauna; ronduit vies. Mieren, vocht schade, spinnenwebben en de deur sluit niet. Het zwembad zou vrijdag open gaan maar bleef dicht. Meld dit dan niet op de website.Verder oogt het huisje nogal afgeraffeld in de afwerking. Moet zeggen, de jacuzzi is top!Heb getracht hierover in contact te komen met de eigenaar/ beheerder via mail maar daar wordt niet op gereageerd. Al met al; hoop geld voor een park wat echt niet voldoet aan de beschrijving.

• 1Mayke Farber14-04-2021

Nooit meer

Zeer slecht . Met Pasen met gezin gelogeerd in een riool lucht door verstopping werd niks aan gedaan. Licht keuken deed het niet idem tv veel storingen. Zeer matig onderhouden huisje op mail wordt niet gereageerd dus echt zeer onvriendelijk en er is geen enkel probleem opgelost. Nooit weer!!!

• 8Delinah van der Vlist-Mandemaker29-09-2020

goede service en vriendelijk,

Er is aan een heleboel gedacht. tot in detail, zodat de welness ervaring echt goed tot zijn recht komt. Huisje is schoon, voorzien van een goede douche en heerlijke bedden. Verder van alle gemakken voorzien als een vaatwasser, grote koelkast en tv. Op het park kun je nog gebruik maken van het zwembad of van de sauna, daar moet je je even voor inschrijven, geen probleem. Er staan bolderwagens klaar om je bagage van de auto naar het huisje te brengen er hangen overal haakjes voor badjas en handdoek. Elke dag wordt de waterkwalitiet van de jacuzzi negekeken, zodat je niet in vervuild water hoeft te zitten.

• 9Kyra28-08-2020

Topvakantie!

Fantastisch! Wat een mooi en schoon park. Niks is teveel, al de reviews meer dan waard!

• 9Fam. van Bladel07-08-2020

TOP!!

Plus: Rustige omgeving mooie locatie mooi huisje en goede bedden met alles wat je nodig hebt en een jacucci in een mooi tuintje met terras . bij aankomst vriendelijk ontvangst met goede uitleg. Min: Het wifi/bereik valt soms weg waardoor je meer geniet vd rust 😉! dus echt vakantie.

Wij raden het iedereen aan die houden van rust en genieten. En je kunt je eigen (prive) zwembad en sauna reserveren op de dag zelf. Ook zijn er mooie locaties van de veluwe in de buurt.

Wij gaan zeker nog een keertje terug!

• 6Peter en sandra03-08-2020

Heerlijk verblijf, zalige jaccuzi, mooie omgeving

Heerlijk huisje en jaccuzi!

• 9Frenk16-06-2020

Romantisch en memorabel

Ik zocht een mooie locatie in deze gekke Corona tijd om mijn vriendin ten huwelijk te vragen. 3 jaar geleden waren wij hier ook geweest met onze dochter van 1,5 jaar oud, die er natuurlijk niet veel van kan herinneren, maar het verblijf vond ik toen ook al zo relaxed. Dus ja waarom niet dacht ik toen. Inmiddels is onze dochter 4,5 jaar en genoot ze van alles, maar vooral de privé jacuzzi natuurlijk. En de setting was ook romantisch genoeg om mijn vriendin de vraag der vragen te stellen op een goed getimed moment. We hebben wederom heerlijk genoten. Bedankt Eikensingel, voor dit memorabele weekend en ook voor de lekkere bubbels :) en tot snel maar weer.

Vakantiehuis De Eikensingel info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden