Vakantiehuis De Eikensingel *****

Vakantiehuis De Eikensingel
8,8

Weer vandaag7°-4°

223 reviews over Vakantiehuis De Eikensingel in het Nederlands

Heerlijk relaxed en knus!

Sandra, 13-2-2018

Heel knus houten huisje met verdieping, veel privacy en als kers op de taart je eigen jacuzzi onder een fijn afdak buiten in je eigen tuintje! Kleinschalig, fantastische omgeving om te wandelen en voor in de zomer hebben ze ook nog een zwembadje buiten. Super goed verzorgd! De receptie was niet open, maar er hangt een telefoonnummer en wanneer je belt of een berichtje stuurt krijg je direct reactie. Prima voor ons zo.

In één woord! G e w e l d i g !

Martin en Ingeborg, 29-1-2018

Wat hebben wij genoten van een heerlijk en knus weekend samen. Kan niets opnoemen wat minder goed was! Alleen dat het een super huisje is wat lekker schoon en fris is. De jacuzzi is natuurlijk het meest geweldige van alles. Heerlijk genieten en lekker privé. Gastvrouw vinden wij een ontzettende aardige vrouw en we werden heel erg hartelijk ontvangen.

heerlijk genoten van de rust .

loes, 25-1-2018

Het huisje was smaakvol en gezellig ingericht. De jacuzzi is zo heerlijk relaxen . Het is jammer dat je geen onverwachtse visite kan ontvangen voor 1 dag. wij zouden niet met 4 personen boeken omdat het heel gehorig is. Maar komen hier graag samen nog eens terug.

Heerlijk!

Vd velden, 15-1-2018

Heerlijk, rust, en gunstige ligging.

Bij aankomst was eerste reactie van onze 15 jarige zoon" bij n boer?!"

Maar de inrit oprijdend was de indruk alweer helemaal omgeslagen en positief. Na het zien van het huisje en de jacuzzi was alles top!

Een aanrader als je rust wil en gezelligheid. Voldoende te doen in omgeving.

Zeer goed

Fam.V, 1-1-2018

Alle positieve reacties die in voorgaande reviews geschreven zijn kloppen, we hebben het in het weekend van oud en nieuw zelf mogen ervaren.

Fijn ook dat er geen vuurwerk mocht worden afgestoken in dit weekend.

Geweldige leuke ervaring om om 24.00u in de jacuzzi het nieuwe jaar in te luiden.

Heerlijk, wat een leuke huisjes.

Nicky van Hattem, 11-12-2017

Super vriendelijke mensen, alles wat je nodig heb zit in het huisje en je jacuzzi staat privé. Neem j boodschappen mee zodat je heerlijk kan genieten zonder weg te moeten.

Oussama, 10-12-2017

Een goede vriend en ik hebben hier dit weekend een rustgevende wellnes weekend beleefd in een huisje wat lekker knus was. De jacuzzi en de sauna maakte het helemaal af. Dus voor mensen die hier nog niet zijn geweest is dit een 100 orocente aanrader.

Heerlijk

Annet en Rob, 2-12-2017

Heerlijke ruime jacuzzi en goed bed. Aardig en vriendelijk personeel. Zeker een bezoek waard.

Super, heerlijk

Zwanet, 24-11-2017

Geweldige midweek gehad op de Eikensingel,

Huis zijn lekker knus, goed voorzien van alles,

Vriendelijke medewerkers,

Komen zeker nog een keer terug.

Geweldig genoten! Heerlijke jacuzzi!

Familie Dolstra, 23-11-2017

We zijn een midweek in Uddel geweest bij De Eikensingel. We hadden hoge verwachtingen van ons verblijf en die zijn helemaal waargemaakt. Het huis was gezellig ingericht en heel knus. De keuken was van alle gemakken voorzien en de jacuzzi was helemaal geweldig. Ook de douche was heerlijk, met massagestralen en een regendouche en een ingebouwde radio. helemaal super.Ook de omgeving was prachtig, vooral met de mooie herfstkleuren. We hebben tijdens ons verblijf de Veluwe verkend, en we komen zeker een keer terug.

We hebben een aantal aanbieders voor De Eikensingel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Eikensingel in Uddel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Eikensingel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Eikensingel scoort een 8.76 uit 10 op basis van 228 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: