Géén boekingskosten

Meer chalet info

9 Reviews over De Eekhoorn

• 8Jan en Ria Muusz uit Sint-Oedenrode26-08-2016

Wij hebben enorm genoten in Chalet de Eekhoorn,

Gasten moeten echt weten dat zij zelden zo'n mooi, schoon en geheel compleet ingericht chalet zullen aantreffen. Met oog voor details is dit ingericht die het comfort verhogen zodat je je thuis voelt, met veel privacy. Een prachtig rustig park goed verzorgd, vriendelijke beheerders/eigenaren, wat wil je nog meer. De omgeving is werkelijk magnifiek met tal van mogelijkheden de natuur te verkennen, ook te voet of per fiets. of uitstapjes naar nabije recreatiepunten voor de jeugd. Omliggende plaatsen als Ermelo, Putten, Harderwijk zijn vlot te bereiken en zijn de moeite waard. Chapeau voor dit chalet, fijn dat we dit mochten huren. Als het kan komen we zeker terug. Ook senioren en rustzoekers zullen het er prettig vinden ouders met kleine kinderen zijn er prima op hun plaats. De oudere jeugd zal zich in de grote vakantieparken vermoedelijk beter vermaken.

• 10de.Bie15-07-2016

Heerlijk ontspannend

De chalet staat op een heerlijk rustig park ,er ontbreekt werkelijk niks in de chalet ,heerlijke bedden ,schoon.

• 10Bianca Douwsma-Nicolaas12-05-2016

Wat genieten!

Het Hemelvaartweekend in dit prachtige chalet doorgebracht. Wat hebben we genoten. Het was echt super!! Alles wat je kunt bedenken was er, zelfs 2 fietsen in de schuur. Het vakantiepark op zich was ook supermooi. Je kon zo het bos inlopen. Prachtige omgeving. Alles was perfect. Zeker een aanrader. Dit was de eerste keer, maar zal zeker niet de laatste zijn!!!

• 10Wil09-07-2013

Blijft een feest!

Voor de tweede keer in dit fijne chalet geweest en net zo genoten als de eerste keer! Heerlijk aan de bosrand en een heerlijk compleet huisje. Twee prima fietsen waar we veel gebruik van gemaakt hebben. De omgeving blijft prachtig en hebben nog niet alles gezien zodat we hebben besloten nog een keer terug te gaan. Echt een aanrader!!

• 9Fam Stevens23-05-2013

Prachtig huisje

Wij zijn nu al voor de derde keer in dit huisje geweest en dait zal zeker niet de laatste keer zijn. Heerlijk aan de bosrand gelegen en zeer compleet huisje met, zoals ik begrepen heb een nieuwe flatscreen en twee heerlijke fietsen! Echt een aanrader!!

• 10Elles12-05-2013

Prima adres!

Een heerlijke week gehad in dit mooie chalet. Prachtige omgeving en een zeer compleet chalet! Er stonden 2 mooie fietsen voor ons ter beschikking en hebben mooie tochten gemaakt in de omgeving. Zo konden we de pondjes op peil houden.... Kortom een prima stek en zeker voor herhaling vatbaar!!

• 9Stef12-10-2012

Ideaal adres op de Veluwe

Ook wij hebben heerlijke weken gehad in chalet de Eekhoorn. Prachtig luxe huisje en er waren zelfs 2 fietsen voor ons aanwezig, waar we flink gebruik van hebben gemaakt. De omgeving is fantastisch! Het begint al bij Landgoed Staverden, bijna om de hoek. We hebben genoten en hopen volgend jaar weer een paar weken in de Eekhoorn door te brengen.

• 10Fred en Faith28-09-2012

Wat een weelde!

Nog nooit zijn wij in zo'n perfect chalet geweest!! Een en al luxe. Vaatwasser, wasmachine, droger.... heerlijk hoor, onze vakantie kon toen al niet meer stuk. Prachtige omgeving dus lekker gewandeld en gefietst. De Veluwe is altijd prachtig en we zaten zeer centraal. Binnendoor naar Harderwijk is echt een aanrader. Kortom, we hebben genoten en gaan volgend jaar beslist weer teurg!!

• 9m.e.van.gend19-04-2012

Zeer compleet vakantiehuisje op een heerlijke plek

Eeen heerlijke stek om weer eens helamaal op adem te komen. Je wandelt zo van het park de bossen in en je kunt er ook heerlijk fietsen. De Veluwe is toch hecht mooi! Leuke plaatsjes om je boodschappen te doen of te winkelen. Vele pretparken binnen handbereik.

Werkelijk een hele mooie stek om je vakantie door te brengen. En het huisje, ja, alles wat je zou wensen is beschikbaar, wij hebben ons geen moment verveelt!

Chalet De Eekhoorn info

• Rolstoel toegangNiet beschikbaar
  • WasmachineBeschikbaar
  • VaatwasmachineBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)