Bed and Breakfast Stay at Stegeman

Tonen op kaart

34 reviews over Bed and Breakfast Stay at Stegeman

• 10Spil28-09-2017

Enorm luxe

De pluspunten: - Via diverse kanalen goed bereikbaar voor vragen, doorgaans ook snel beantwoord (binnen enkele uren) - De extraatjes op de kamer zoals de monchoutaart en bokkepootjes - De algehele uitstraling/sfeer van de (gezamenlijke) kamer - Het super de luxe ontbijt: veel keus, voor ieder wat wils - Prima ontvangst: op een tijdstip dat het ons goed uit kwam ('s avonds, redelijk laat) en met ruimte voor vragen en tips vanuit de gastvrouw - Geen geluidsoverlast van de kamer op de 2e verdieping! - Heerlijke bedden met keuze uit 4 soorten kussens - Dubbele douche - Rituals verzorgingssetje in de badkamer - Oordopjes aanwezig in de slaapkamer (ligt aan redelijke drukke weg dus geen overbodige luxe op sommige dagen)

Iets mindere punten: - We mistten beide dagen servetjes op de ontbijttafel. Begrepen later wel dat deze in de kast lagen, maar als gast ga je daar niet in neuzen natuurlijk ;) - Het koffie-/theezetapparaat in de gezamenlijke ruimte was voor een leek niet te gebruiken. Helaas ontbrak er een uitleg (deze was wel keurig aanwezig bij alle apparaten in de slaapkamer).

Gereisd met partner in september 2017

• 10Hans en Truus Heerenveen28-11-2016

Voelt uitstekend, door ambitie en professie !

Na anderhalve week verblijf kwamen wij tot de volgende conclusie: De ambitie een uitmuntende B+B neer te zetten straalt er aan alle kanten vanaf. Eigenaar is het gelukt een B+B neer te zetten welke klopt voor wat betreft de vormgeving en inrichting alsook de wijze van het runnen van de B+B. Grote complimenten ! Menig B+B en hotel kan hier niet aan tippen is onze ervaring. Door onze activiteiten ( vroeg in de ochtend weer weg) hebben we niet van een ontbijt kunnen genieten. Gegeven alle positieve andere zaken, kan het niet missen of het ontbijt zal ook van zeer goede kwaliteit zijn. Zie hiervoor ook de reacties van andere gasten. Wij komen zeker terug en zullen onze ervaring uitdragen aan vrienden en kennissen.

Gereisd met partner in november 2016

• 10marleen04-04-2016

wat een feest om hier te verblijven

Hier een nachtje geboekt voor "girls night out" met mijn dochter van 2,5. Wat een feest! Kamer perfect, kinderen hebben gezellig gespeeld. Prima communicatie vooraf en tijdens verblijf over wensen en benodigdheden. We zullen zeker nog eens terugkomen. Een aanrader voor iedereen!

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

• 9Andries & Bitoen31-01-2016

Gezellig, kindvriendelijk, uitgebreid ontbijt

De omgeving van Twello biedt tal van mogelijkheden. Wij zijn met het gezin naar Burger's Zoo geweest (ook voor de kleinsten leuk), maar de mooie natuur in de Veluwe is ook goed bereikbaar. Het centrum van Twello is knus met sfeervolle eetgelegenheden. De B&B is op wandelafstand van een bos, ideaal voor een frisse neus.

Ons zoontje van 1,5 was mee en trof het met de kinderen van de eigenaresse/gastvrouw. Ze hebben meerdere keren samen gespeeld. De spontane gastvrouw was zeer vriendelijk en gastvrij. Het ontbijt was erg goed. Volop keus en de jus was vers geperst. Op Oudejaarsdag stonden er oliebollen klaar op onze kamer en had ze een pakje sterretjes klaargelegd.

We hebben genoten.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

• 9Chantal lier17-01-2016

Wederom een groot genoegen

Het ontvangst is super, inge de gastvrouw weet wat een b&b runnen is. Zeer vezorgde kamers met thee en koffie en ook versnaperingen in de vorm van chips of een chocolade zijn tegen betaling verkrijgbaar. Goede uitval met openbaar vervoer de stoptrein aperldoorn en deventer op tien miniten lopen afstand. Rustige ligging

Gereisd met vrienden in december 2015

• 10Karlijn05-09-2015

Perfect

Had niet beter kunnen zijn. Mooie kamer, fantastische service, heerlijk ontbijt: liet niets meer te wensen over.

• 10Linda en Niels14-08-2015

Heel veel oog voor detail, heerlijk verblijf!

We werden allereerst ontzetten gastvriendelijk ontvangen en op het gemakje rondgeleid. Vervolgens werden we geholpen met het uitzoeken van de mooiste wandelroute en de beste plekjes om te lunchen en dineren. We kregen bij aankomst een stuk appeltaart. Dat zie je niet vaak meer! De kamers zien er heel mooi uit en van alle gemakken voorzien. Zelfs Rituals zeepjes bij de douche, wifi en HBO op tv... Er is veel oog voor detail. Het ontbijt was echt super, veel verse broodjes (probeer de lokale notenbrood) verschillende (verse) sappen, versgamaakte jam, vers gesneden fruit, lekkere yoghurt.. Als we weer in de buurt zijn, komen we zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Stefanie21-06-2015

Prachtige plek!

Ons verblijf was heerlijk! Prachtige kamer, zeer schoon! Tot in de kleinste details perfect! Zeer prettig ontvangst. Niks is te veel! Na een dagje weg te zijn geweest stond er heerlijke appeltaart op de kamer echt een verrassing! Zeker de moeite waard!

• 9Steven de Bruijn17-06-2015

Geweldig!

Prachtige kamer, goede service (om 5.30 moesten we weg en doos met ontbijt in de koelkast met lief briefje erbij!!), lieve gastvrouw, kortom helemaal geweldig!!

• 9harold Jablonski11-06-2015

Geweldige B&B

Geweldige B&B, mooie kamers, goed en stevig ontbijt, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Personeel en eigenaresse zijn zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Alleen gereisd in juni 2015

7 tips over Bed and Breakfast Stay at Stegeman

• tim pastoor, 21-12-2013

Deventer is echt een hele leuke stad om een middag te winkelen of lekker te eten.

• Dennis & Chantal de Bruijn, 13-02-2014

Neem zeker in de B&B de zelfgemaakte appelsap..... Dineren bij El Popo in Deventer is een aanrader en Thermen Bussloo een heerlijk saunacomplex!

• Gerjo en ydette Boland, 16-12-2013

Wij kunnen deze accommodatie zeer aanbevelen vooral de romantische kamer deze is helemaal top.De rest van de kamers ziet er ook goed uit. Er zijn goeie restaurants te vinden in Twello probeer restaurants Swinckels eens naast de kerk helemaal top.

0 vragen over Bed and Breakfast Stay at Stegeman

Bed and Breakfast Stay at Stegeman info