Bed and Breakfast De Hoenderik

Met vrienden

Heerlijk!

Wandelvriendinnen
15-4-2016

Wij hadden met 9 vriendinnen de B&B voor ons zelf. Genoeg ruimte en mooie slaapkamers.

Lekker en goed verzorgd ontbijt.

Mooie wandeling gemaakt die langs de B&B loopt.

Daarna nog heerlijk kunnen genieten van de tuin.

Zeer leuke plek - hartelelijke mensen.

Dario De Schepper
19-8-2011

Wij hadden een heel leuke 5-daagse fietsvakantie langs

2 B&B's, waaronder fruitbedrijf De Hoenderik in Tricht.

De kamers waren heel mooi, geheel nieuw en het ontbijt

en lunchpakket waren heel lekker !

Eveneens een heel leuke aanrader : de zelfpluktuin !

Familie De Schepper uit België.

Fijn overnachten!

Gabri van Esch
30-10-2010

We hebben 1 nachtje gelogeerd in deze B&B omdat we vanuit het zuiden van het land een uitstapje naar het Noorden maakte en de dag erna nog een uitstap in het midden van het land wilden maken.

Slechts een aantal dagen vooraf contact opgenomen om mogelijkheden te bekijken. Het blijkt namelijk erg moelijk om met 2 volwassenen en 3 jonge kinderen ergens terecht te kunnen.

De Hoenderik bood ons de oplossing, een 4-persoonskamer, waarvan één 2-persoonsbed en een bedbank voor 2 personen. Zelf hebben we een campingbedje meegenomen voor onze jongste. Op de kamer was daarvoor meer als genoeg ruimte.

Het verblijf met ontbijt 's morgens was prima. Kamers, bedden en sanitair ook dik in orde. Erg nieuw en schoon.

Wat ons tenslotte aanspak was de gemoedelijkheid van het "boerenberijf."

geweldige B&B

Hans & Elize Weijtens
9-6-2010

Voor het derde jaar op rij, zijn we een paar dagenb gaan relaxen bij de Hoenderik.

De kamers zijn compleet verbouwd, en het is allemaal prachtig geworden.

Super bedden, ruime kamers, mooie badkamer.

Lekker ontbijtje met verse producten van de boerderij.

Helaas waren we te vroeg voor de kersen, maar daar gaan we zeker voor terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Hoenderik in Tricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Hoenderik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.