Hotel Brasserie De Tolkamer

Hotel Brasserie De Tolkamer
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Brasserie De Tolkamer voor je op een rij gezet:

73 reviews over Hotel Brasserie De Tolkamer in het Nederlands

Klein, gemoedelijk maar oud en vervallen

Peter
20-8-2017

Perfecte ligging, mooi gebied om te fietsen langs de rijn, je bent zo in Duitsland. Hotel is klein, oud en stoffig. Ontbijt is prima geregeld, nadeel is dat je zelf het personeel moet zoeken om koffie te vragen want zelf pakken is onmogelijk. Personeel is beleefd maar ongeïnteresseerd. Ze staan liever buiten de keuken te roken dan dat ze je te woord staan. Mooi hotel als je grotendeels op je fiets weg bent, verwacht er niet teveel van. Geen nachtreceptie.

Heerlijk verblijf!

Linda Berendsen
31-7-2017

Erg gezellig, sfeervol en gastvrij hotel. We hebben hier ook erg lekker gegeten en de kamer was top. Met de mooie omgeving is dit hotel zeker een aanrader!

Geweldig gastvrij

Frans
28-4-2017

Helaas hebben wij het verblijf in hotel Tolkamer eerder moeten beeindigen wegens ziekte.

Maar een paar dagen later werden wij gebeld dat wij het resterende inclusief diner arrangement in Duiven nog tegoed hebben. Dit maak je tegenwoordig toch niet meer mee. Geweldig / super!!!!

Wat een service. Hier gaan wij nog zeker gebruik van maken. Met mooi weer is het heerlijk zitten op het terras aan de rivier de Rijn.

Heerlijk weekend gehad in een leuk hotel

Hans
    23-4-2017

Het hotel heeft een mooie ligging. Met mooi weer is er een heerlijk terras aan de Rijn. Het is een slaapdorp, niets te beleven. Dus je moet er naartoe gaan voor de omgeving. Wij hadden een arrangement, 1 avond in een sterrenrestaurant en 1 avond in hotel. Dat was top.

Minpunten: geen kast op kamer, weinig ruimte voor toiletartikelen en een wat gehaaste bediening bij ontbijt en diner.

Heerlijk weekend gehad samen

Meindert
    3-4-2017

Leuk hotel in oude douanekantoor. Bediening is vriendelijk en attent. Bierarrangement is erg leuk. Leuke gesprekken gehad met een van de eigenaren van de brouwerij. Fietsen huren was geen probleem. Fietsen in mooie omgeving, Uitzicht op de Rijn. Eten van goede kwaliteit.

Kamers niet overdreven luxe maar voldoen goed. Wij hebben er in ieder geval heerlijk geslapen. Sluit niet uit dat we nog een keer terugkomen.

Prachtig gelegen aan de Rijn

Guido Dekker
    2-4-2017

Tolkantoor aan de Rijn met een goed restaurant en heerlijke hotelkamers. Leuk bierarrangement!

Inclusief *Michelin * restaurant het Raedthuys in Duiven een leuk arrangement. Hotel zelf; Vriendelijk personeel. Wat minder; Slechte t.v. ontvangst op de kamer, geen kast, weinig hangers, bed slordig opgemaakt, ramen openen problematisch, ontbijt wel eens uitgebreider gekregen.

simpel eenvoudig hotel

van den Broek Frieda
    29-1-2017

Vriendelijk personeel, behulpzaam.Simpel ontbijt omwille van de enkele gasten wel lekker warm in de hotelkamer en restaurant niet tegenstaande de weinige gasten.Chapeau voor het diner in het Raedthuys in Duiven dat maakt het arrangement aanlokkelijk

Oude reviews (archief)

Mooi aan de Rijn gelegen hotel.

Sjoerd en Wilma
    20-10-2016

Hier een weekend gelogeerd, het bierarrangement.

Prima hotel en bediening.

Mooi gelegen, aan de Rijn

Bierarrangement is een aanrader.

Bedden mochten wat mij betreft iets steviger.

Gastvrouw is erg behulpzaam.

Heerlijk hotel

ralma
    1-9-2016

Dit is een heerlijk hotel direct aan de Rijn met een fantastisch terras dat via een brug direct toegankelijk is vanuit het hotel.

In de omgeving zijn legio fiets en wandel mogelijkheden en met mooi weer zoals wij hadden is het terras een ware belevenis.

Er is de hele dag en nacht wel wat te doen en te zien op de rivier.

Het hotel zelf is een oud gebouw met veel originele aspecten.

We werden bijzonder vriendelijk ontvangen ondanks onze vroeg aankomst, en de bediening was tijdens ons hele verblijf vriendelijk en correct.

Het eten was uitstekend, tijdens ons verblijf werd er ivm de warmte buiten gegeten heel goed alleen is de kaart wat beperkter maar aanpassingen aan het menu waren geen enkel probleem.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brasserie De Tolkamer in Tolkamer / Spijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brasserie De Tolkamer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Brasserie De Tolkamer scoort een 7.52 uit 10 op basis van 73 reviews.