Hotel Brasserie De Tolkamer

Hotel Brasserie De Tolkamer
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Brasserie De Tolkamer voor je op een rij gezet:

Laatste review

Heel leuk hotel met charmante, gezellige eigenaresse. Gelegen achter de boulevard waarop diverse eet en drankgelegenheden zijn, waarbij je de schepen voorbij ziet varen. Voor het diner moet je naar de brasserie Villa Copera waar we heerlijk gegeten hebben. Het fietsen op brede beton fietspaden was in dit waterrijk gebied prachtig.

Ik vind dit echt een aanrader.

74 reviews over Hotel Brasserie De Tolkamer in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar

Pim,
23-8-2018

Ik vind dit echt een aanrader.

Klein, gemoedelijk maar oud en vervallen

Peter,
20-8-2017

Perfecte ligging, mooi gebied om te fietsen langs de rijn, je bent zo in Duitsland. Hotel is klein, oud en stoffig. Ontbijt is prima geregeld, nadeel is dat je zelf het personeel moet zoeken om koffie te vragen want zelf pakken is onmogelijk. Personeel is beleefd maar ongeïnteresseerd. Ze staan liever buiten de keuken te roken dan dat ze je te woord staan. Mooi hotel als je grotendeels op je fiets weg bent, verwacht er niet teveel van. Geen nachtreceptie.

Heerlijk verblijf!

Linda Berendsen,
31-7-2017

Erg gezellig, sfeervol en gastvrij hotel. We hebben hier ook erg lekker gegeten en de kamer was top. Met de mooie omgeving is dit hotel zeker een aanrader!

Geweldig gastvrij

Frans,
28-4-2017

Helaas hebben wij het verblijf in hotel Tolkamer eerder moeten beeindigen wegens ziekte.

Maar een paar dagen later werden wij gebeld dat wij het resterende inclusief diner arrangement in Duiven nog tegoed hebben. Dit maak je tegenwoordig toch niet meer mee. Geweldig / super!!!!

Wat een service. Hier gaan wij nog zeker gebruik van maken. Met mooi weer is het heerlijk zitten op het terras aan de rivier de Rijn.

Heerlijk weekend gehad in een leuk hotel

Hans,
23-4-2017

Het hotel heeft een mooie ligging. Met mooi weer is er een heerlijk terras aan de Rijn. Het is een slaapdorp, niets te beleven. Dus je moet er naartoe gaan voor de omgeving. Wij hadden een arrangement, 1 avond in een sterrenrestaurant en 1 avond in hotel. Dat was top.

Minpunten: geen kast op kamer, weinig ruimte voor toiletartikelen en een wat gehaaste bediening bij ontbijt en diner.

Heerlijk weekend gehad samen

Meindert,
3-4-2017

Leuk hotel in oude douanekantoor. Bediening is vriendelijk en attent. Bierarrangement is erg leuk. Leuke gesprekken gehad met een van de eigenaren van de brouwerij. Fietsen huren was geen probleem. Fietsen in mooie omgeving, Uitzicht op de Rijn. Eten van goede kwaliteit.

Kamers niet overdreven luxe maar voldoen goed. Wij hebben er in ieder geval heerlijk geslapen. Sluit niet uit dat we nog een keer terugkomen.

Prachtig gelegen aan de Rijn

Guido Dekker,
2-4-2017

Tolkantoor aan de Rijn met een goed restaurant en heerlijke hotelkamers. Leuk bierarrangement!

Inclusief *Michelin * restaurant het Raedthuys in Duiven een leuk arrangement. Hotel zelf; Vriendelijk personeel. Wat minder; Slechte t.v. ontvangst op de kamer, geen kast, weinig hangers, bed slordig opgemaakt, ramen openen problematisch, ontbijt wel eens uitgebreider gekregen.

simpel eenvoudig hotel

van den Broek Frieda,
29-1-2017

Vriendelijk personeel, behulpzaam.Simpel ontbijt omwille van de enkele gasten wel lekker warm in de hotelkamer en restaurant niet tegenstaande de weinige gasten.Chapeau voor het diner in het Raedthuys in Duiven dat maakt het arrangement aanlokkelijk

Mooi aan de Rijn gelegen hotel.

Sjoerd en Wilma
20-10-2016

Hier een weekend gelogeerd, het bierarrangement.

Prima hotel en bediening.

Mooi gelegen, aan de Rijn

Bierarrangement is een aanrader.

Bedden mochten wat mij betreft iets steviger.

Gastvrouw is erg behulpzaam.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brasserie De Tolkamer in Tolkamer / Spijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brasserie De Tolkamer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.