Camping Recreatieboederij De Bult

1 review over Camping Recreatieboederij De Bult in het Nederlands

rustige minicamping annex zorgboerderij

i.bouwmeester
30-6-2012

Een rustige minicamping annex zorgboerderij. 1 douche, 2 toiletten voor dames en hetzelfde voor de heren. Dat is wel weinig als het drukker is. Er is eventueel een ontbijt, simpel maar goed. Goede uitvalshoek voor de Achterhoek om te fietsen

Gereisd Met vrienden in juni 2012

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatieboederij De Bult in Toldijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatieboederij De Bult zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.