Hotel Van der Valk Tiel

Hotel Van der Valk Tiel
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Tiel voor je op een rij gezet:

194 reviews over Hotel Van der Valk Tiel in het Nederlands

Wij komen terug!

Nellie
28-4-2018

Een prachtige kamer op de 12e verdieping met schitterend uitzicht over Tiel en omgeving. De sky bar met live muzikant bijzonder sfeervol en weer dat prachtige uitzicht. Personeel bijzonder gastvrij. Het ontbijt ook super alles erop en eraan en de kok bakt een heerlijk eitje naar wens of een lekker pannenkoekje . Met tien minuten wandelen ben je in het centrum van Tiel Het Flipje museum erg leuk om eens te bezoeken. In het centrum op zaterdag leuke markt met gezellige terrasjes. Doe de stadswandeling van de VVV kom je op de mooiste plekjes van Tiel.

Luxe uitstraling maar.......

Peter Rutten
9-4-2018

Er is een oud en een nieuw gedeelte. Wij verbleven via een actie in het oude gedeelte. Hotel straalt luxe uit, maar beter kijkend valt het onderhoud en poetsen vies tegen. Tafel op kamer gammel. Te weinig stopcontacten. Onhandige indeling. Bedden zeer onhandig. Bovenlaag glijdt weg waardoor je uit bed te glijdt. Werd ook niet fatsoenlijk opgemaakt. Zelf maar gedaan. Koelkastje staat ergens los in de kamer. Vd Valk onwaardige kamers!

Verhuizen naar nieuw gedeelte kon alleen tegen bijbetaling. Zo gaat men om met actie-klanten.

Personeel vriendelijk. Ontbijt uitgebreid.

Nee, wij komen hier niet meer terug.

Fantastisch, echt een aanrader

Angelique
20-2-2018

Heerlijke kamer, schoon, en geluidsdicht.

Super ontbijt!

onverwacht mooi en lux,goed ontbijt, panoramatische kamer, mooie restaurant/disco op 16e verdieping

Heerlijk lang weekend gehad.

Willy
12-1-2018

Prachtig hotel met heek vriendelijk personeel. Uitstekend gegeten.

Heel fijn

Maria
3-1-2018

Superior King kamer geboekt met een seizoensarrangement. Kamer was in de nieuwe toren. Gewoon een aanrader!

Aankomst bij hotel matig, nors personeel er werd geen uitleg gegeven waar je wat kon vinden denk aan zwembad, ontbijt zaal ed.

Kamer schoon, wel klein en op de 14 etage koud.

Verwarming gaat nie hoger dan 22 graden en slaat na een half uur af.

Live cooking diner Zeer onder de maat!

Opgewarmde gerechten, groenten uit de diepvries.

Zalm die gebakken werd was rauw, zelfs een kroket bakken is al te moeilijk daar deze aan de binnenkant nog koud was!

Bediening matig, drinken komt uit een tap geen flesjes zoals in de rest van het restaurant.

Om lekker te eten hoef je hier dus niet te zijn.

S’nachts als de skybar sluit erg gehorig, meerdere malen vanaf 02.00 uur werd er aan onze deur gerommeld en stonden er dronken hotel gasten die hun kamer niet konden vinden.

Het ontbijt ver beneden de maat, alles kleeft is niet warm.

Er is alleen melk, geen andere verse fruit sappen of smoothies.

Omelet word niet gebakken alleen een ei.

Dina
26-10-2017

Via arrangement met "deal" hier geboekt. Vriendelijke ontvangst aan de receptie. Vriendelijk personeel. Heel lekker gegeten. 1 drie gangen diner was inbegrepen in de prijs. Fantastisch ontbijt met vers geperst fruitsap en vers fruit. Ruime keuze aan brood en beleg. Mooie kamers met goeie bedden en ruime badkamer.

Wie hier niet tevreden is, dan weet ik niet wat die mensen thuis gewend zijn................ Wij komen zeker nog eens terug.

prima hotel

hsmeenk
5-10-2017

Ruime moderne kamers, echt van de Valk waardig

Heel tevreden

Tibbel
26-9-2017

Herfstarrangement, goede prijs kwaliteit verhouding.

Vriendelijk en behulpzame medewerkers, keurige kamer in het " oude" gedeelte.

Eten van goede kwaliteit.

Enige minpuntje: wifi op onze kamer was zwak

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Tiel in Tiel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Tiel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Tiel scoort een 7.58 uit 10 op basis van 196 reviews.