Weer vandaag1°-3°
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Tiel voor je op een rij gezet:

200 reviews over Hotel Van der Valk Tiel in het Nederlands

Heerlijk!

MMRoadrunner,
1-12-2018

Heerlijk hotel mét zwembad, gastvrij zoals bij alle vd Valk hotels, vanuit de bar mooi uitzicht over de omgeving van Tiel. Een aan te bevelen tussenstop als je een fietstour aan het maken bent. Dineren en ontbijten in dit hotel is een feestje.

Gereisd met partner in april 2017

wij komen zeker terug.

marcel,
29-11-2018

2 nachten in dit fijne hotel geweest. geboekt via touroperator met ontbijt. met inchecken goed geholpen en geen problemen gehad tijdens het verblijf. we hadden een kamer in de toren op de 6e verdieping welke zeer schoon was en een fijne inloopdouche had. ook zijn de bedden zeer fijn. op zaterdagavond lekker gegeten in het restaurant. in de skybar was het om 21.30 al bomvol dus zijn we maar naar het casino geweest. helaas geen prijs maar toch een leuke avond gehad. we komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in november 2018

Nooit meer

Jimmy,
22-10-2018

Ingecheckt in deze hotel om 14:15,

Tijdens inchecken ging receptioniste gewoon telefoontjes aannemen, praten en lachen met collega`s.. gehele inchecken duurde bijna 10 min!!

komen we in de kamer aan, blijkt deze niet schoongemaakt.

Ook geen welkoms drankje gehad en ook waren de rozenbladeren niet gezet. Terug gegaan naar receptie, geen eens een excusses gehad!

Personeel enorm onbeschoft, en kijken je vies aan, collega`s kijken je aan en dan roddelen ze over je en lachen ze je uit.

Receptioniste zegt ze gaan de kamer schoonmaken en dan kan ik inchecken.

In de tussentijd wel een bon gehad om bij de sky-bar te gaan drinken.

Komen we op de 16de etage aan, blijkt deze pas om 16.00 uur open te gaan. We zagen een zwembad maar dachten dat deze niet bij het hotel hoorde(kamer pasje deed het niet en is in een ander gebouw).

Gebeld met touroperator Of we onze geld gewoon konden terug krijgen want dit was een drama, dit moesten we bespreken met de hotel zelf.

Terug gegaan naar de receptie of we onze geld kunnen terug krijgen, en die wouden dit niet doen!!

Na een uur wachten konden we eindelijk inchecken, Blijkt alleen de beddengoed te zijn verwisseld en een paar rozenbladeren gezet, Badkamer was nog haren van vorige mensen en overal lag stof, er is geen raam in de kamer dus je zit gewoon constant in een enorm stofige kamer. deze trip heeft me +-250 euro gekost en vond het zonde zomaar een andere hotel te nemen.

Ook de afstandbediening van de tv deed het niet,

de douchekop was kapot dus helft van de water stroomde via de kapotte douchekop eruit.

op de grond aleen haren(van hond ofz)?

de lichten van de douche gingen niet aan, dus douchen met deur open!

wij zijn om half 10 volgende dag gaan ontbijten, bleek veel oude etenwaren te liggen, tafels worden niet direct schoongemaakt. we hebben 10 min gestaan met onze eten in onze handen tot we eindelijk ergens konden zitten en eten.

Manderijnen waren beschimmeld en de personeel van deze hotel persde deze manderijnen gewoon uit en gaf deze aan hun klanten!

Toen we klaar waren met ontbijten bleek onze kamer kaart het niet te doen.

Naar Receptie gegaan waar we 10 min moesten wachten toen zijn we gewoon weggelopen.(duurde te lang)

Gelukkig ging iemand met de lift naar boven en konden wij ook naar onze etage.

Wij trefde daar een schoonmaker aan en vroegen hem of hij de deur kon open doen.

Bij uitchecken bleek dat de zwembad wel bij het hotel hoort en dat je daar een aparte kaart voor moest hebben, belachelijk gewoon.

Nooit meer Van Der Valk Hotels en nooit meer touroperator

Gereisd met partner in oktober 2018

Nooit meer

Ladje,
9-9-2018

We werden weggestopt in een oude kamer. Het was niet schoon, op 1 lampenkap zaten allemaal vlekken en op een andere lamp zat niet eens een lampenkap. Stekkerdoos hing achter de tafel, de vloerbedekking hield zomaar ergens op. De douche was al jaren niet ontkalkt. Kortom geen 4 sterren waard!

Terwijl we in het restaurant nog aan het eten waren werd ons de pin automaat al onder de neus gedrukt want we moesten alvast afrekenen. Ontzettend slechte service.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Anita bosch,
21-7-2018

Dit is een fantastisch hotel hele mooie kamers.het eten was prima ,het ontbijt haarle er is niet dat niet goede was.ik naar met mijn hondje op de kamer een mand met een kleedje een waterbak stond al klaar.mijn hondje mocht mee naar het restaurant.en mocht ook mee bij het ontbijt.wat een super van der valk hotel.als je luxe wil is dit een enorme aanrader.wij hebben genoten.

Gereisd met partner in juli 2018

Zeker de moeite waard.

dana niewiadomski,
15-7-2018

mooi hotel waar je echt even tot rust kan komen.

Gereisd met partner in juli 2018

Wij komen terug!

Nellie,
28-4-2018

Een prachtige kamer op de 12e verdieping met schitterend uitzicht over Tiel en omgeving. De sky bar met live muzikant bijzonder sfeervol en weer dat prachtige uitzicht. Personeel bijzonder gastvrij. Het ontbijt ook super alles erop en eraan en de kok bakt een heerlijk eitje naar wens of een lekker pannenkoekje . Met tien minuten wandelen ben je in het centrum van Tiel Het Flipje museum erg leuk om eens te bezoeken. In het centrum op zaterdag leuke markt met gezellige terrasjes. Doe de stadswandeling van de VVV kom je op de mooiste plekjes van Tiel.

Gereisd met partner in maart 2018

Luxe uitstraling maar.......

Peter Rutten,
9-4-2018

Er is een oud en een nieuw gedeelte. Wij verbleven via een actie in het oude gedeelte. Hotel straalt luxe uit, maar beter kijkend valt het onderhoud en poetsen vies tegen. Tafel op kamer gammel. Te weinig stopcontacten. Onhandige indeling. Bedden zeer onhandig. Bovenlaag glijdt weg waardoor je uit bed te glijdt. Werd ook niet fatsoenlijk opgemaakt. Zelf maar gedaan. Koelkastje staat ergens los in de kamer. Vd Valk onwaardige kamers!

Verhuizen naar nieuw gedeelte kon alleen tegen bijbetaling. Zo gaat men om met actie-klanten.

Personeel vriendelijk. Ontbijt uitgebreid.

Nee, wij komen hier niet meer terug.

Gereisd met partner in april 2018

Fantastisch, echt een aanrader

Angelique,
20-2-2018

Heerlijke kamer, schoon, en geluidsdicht.

Super ontbijt!

Gereisd met partner in februari 2018

luxe hotel, prachtige kamer op 15e verdieping

shadi,
29-1-2018

onverwacht mooi en lux,goed ontbijt, panoramatische kamer, mooie restaurant/disco op 16e verdieping

Gereisd met partner in september 2017

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Tiel in Tiel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Tiel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.