Hotel Vliegtuigsuite

409 reviews over Hotel Vliegtuigsuite

• 2019
    10Tms Diebels05-06-2019

In een woord “geweldig”

Echt een beleving. Bij aankomst werden wij enthousiast verwelkomt. Eerst een rondleiding en toen kon het genieten beginnen. S’avonds heerlijk bij de buren gegeten. Alles was perfect en als klap op de vuurpijl nog een uitmuntend ontbijt. Ik raad iedereen aan om hier een keer te overnachten. Dit is echt de moeite waard.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Joanne Dijkstra01-05-2019

Fantastisch!

Echt een aanrader! Geweldige ervaring. Warm ontvangst door Jan en Tonny. Zeker een aanrader om eens heen te gaan.

• 10Rutger Strouken28-04-2019

Extraordinary

Super ervaring, superlux, met gratis super ontbijt.

• 10Luc en Frieda24-04-2019

Topper !

Zoek je eens iets anders ? Dan ben je hier op de juiste plaats. Unieke suite met alle privacy en super accommodatie met alle luxe. Top voor een speciale gelegenheid als het eens iets "meer" mag zijn. Superfijne ontvangst en alle nodige uitleg door de gastvrouw en daar bovenop nog een gevulde fruitmand en taart. En op het afgesproken uur brengt deze dame 's anderendaags ook nog eens een super uitgebreid en lekker ontbijt. Wij hebben de verjaardag van mijn vrouw hier in stijl gevierd.

• 10Joey en Linda21-04-2019

Geweldige suite voor een bijzonder moment.

Supermooie suite met een bubbelbad, sauna, heerlijke douche en een heerlijk bed. Ook gaaf dat alles in de cockpit nog werkt en alle lampjes het nog doen. Het uitzicht op de landings- en opstijgbaan is leuk om naar te kijken, vooral als er ook nog parachutisten uit de lucht komen vallen. Ook een geweldig uitgebreid ontbijt in de ochtend. En de wederhelft had geregeld dat de boel versierd was voor ons 3-jarig jubileum en voor mijn verjaardag, dit is allemaal geen probleem voor de vliegtuigsuite. Gaan zeker nog een keer terugkomen ook al was het voor ons al het tweede bezoek aan de vliegtuigsuite.

• 10Mareike und Sandro10-04-2019

een onvergetelijke ervaring

De vliegtuigsuite was een unieke ervaring die we nooit zullen vergeten. Een geweldige, moderne ambiance op het hoogste niveau, gekoppeld aan de oude geschiedenis van het vliegtuig. Bedankt voor deze herinneringen voor ons 10-jarig huwelijksfeest.

• 10Andrea07-04-2019

Een luxe en bijzondere ervaring

• 10Mustafa30-03-2019

Absoluut het geld dubbel en dwars waard.

Op vrijdag 29 maart ontvangen door de zeer enthousiaste gastheer, Jan. Vers fruit, vers gebakken appeltaart, gebakken door de vrouw van Jan, en chocolaatjes stonden al klaar. Deze overnachting was een cadeau voor de verjaardag van mijn vrouw. Een spectaculaire belevenis voor een bijzondere gelegenheid. Wat een luxe, wat een ruimte, wat een rust...Een aanrader!

• 10Miriam & Arno27-03-2019

Fantastisch !

Super luxe vliegtuig, je hoeft je vliegtuig niet eens uit voor eten, je kunt telefonisch bestellen en alles wordt gebracht en nog lekker ook!!

• 10Sjuul Hofmans25-03-2019

Genoten met volle “teuge”...

Een heerlijke overnachting gehad in dit geweldige hotel. De 40 meter lange vliegtuigsuite heeft alles wat een romantische overnachting nodig heeft. Aan alles is gedacht, van de Qooker tot een kurkentrekker, een heerlijk bed en spa. Helaas was bij ons de sauna kapot, dit werd direct bij inchecken gemeld en werd pas de volgende dag gerepareerd. Onze host had alles al netjes voorbereid en had al 2 dagkaarten voor de thermen Busloo (10 min met de auto) geregeld waar we gebruik van mochten maken. Super oplossing waar wij erg blij mee waren. Het ontbijt was heerlijk, evenals de zelfgemaakte hazelnotentaart die bij binnenkomst voor ons klaarstond. Bedankt voor alles!

Hotel Vliegtuigsuite info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV