Hotel Vliegtuigsuite

Zoover gold Award 2018

• Sauna

380 reviews over Hotel Vliegtuigsuite

• 10Mustafa30-03-2019

Absoluut het geld dubbel en dwars waard.

Op vrijdag 29 maart ontvangen door de zeer enthousiaste gastheer, Jan. Vers fruit, vers gebakken appeltaart, gebakken door de vrouw van Jan, en chocolaatjes stonden al klaar. Deze overnachting was een cadeau voor de verjaardag van mijn vrouw. Een spectaculaire belevenis voor een bijzondere gelegenheid. Wat een luxe, wat een ruimte, wat een rust...Een aanrader!

• 10Miriam & Arno27-03-2019

Fantastisch !

Super luxe vliegtuig, je hoeft je vliegtuig niet eens uit voor eten, je kunt telefonisch bestellen en alles wordt gebracht en nog lekker ook!!

• 10Sjuul Hofmans25-03-2019

Genoten met volle “teuge”...

Een heerlijke overnachting gehad in dit geweldige hotel. De 40 meter lange vliegtuigsuite heeft alles wat een romantische overnachting nodig heeft. Aan alles is gedacht, van de Qooker tot een kurkentrekker, een heerlijk bed en spa. Helaas was bij ons de sauna kapot, dit werd direct bij inchecken gemeld en werd pas de volgende dag gerepareerd. Onze host had alles al netjes voorbereid en had al 2 dagkaarten voor de thermen Busloo (10 min met de auto) geregeld waar we gebruik van mochten maken. Super oplossing waar wij erg blij mee waren. Het ontbijt was heerlijk, evenals de zelfgemaakte hazelnotentaart die bij binnenkomst voor ons klaarstond. Bedankt voor alles!

• 10Bert en sylvia21-03-2019

Een top belevenis in een droom omgeving

Wij werden ontvangen door een enthousiast en aardig stel in een prachtig ingericht vliegtuig. Aan boord is alle luxe aanwezig met zelfs een sauna en bubbelbad. Opvallend is de cockpit die nog helemaal intact is gebleven. Met uit de radio op de achtergrond de meldingen van de piloten en de verkeerstoren waan je je echt in een andere wereld. En kan het genieten beginnen. 'S avonds een heerlijk diner in restaurant the hangar en 's morgens een geweldig ontbijt gebracht in het vliegtuig. En voor vliegtuigliefhebbers zijn er op het vliegveld nog vele mogelijkheden. Vanaf je terrasje kan je al kijken naar de vliegtuigjes die vlak voor je opstijgen en landen. . Wij kozen ervoor om niet de lucht in te gaan maar om bij Yellow Wings een les te krijgen in een vliegtuigsimulator wat ook een geweldige ervaring was.

• 10Gert Bos20-03-2019

Om nooit te vergeten

Fantastisch, erg goede service.

• 10Michel en Tess15-03-2019

Geweldig, Fantastisch, Gaaf!

In 1 woord Wauw!!! Echt een fantastische ervaring! De service, ontbijt, luxe, uitzicht, hygiene, echt alles was top!!! Alle complimenten gaan naar de bouwer van dit vliegtuig en de gastheer en gastvrouw👍🏻

• 10Ria & Marcel15-03-2019

Echt een aanbeveling en aanrader!

Afgelopen woensdag in de vliegtuigsuite aangekomen en een heerlijk verblijf gehad. We hebben er samen van "genoten". Alles was boven verwachting. Super aardige ontvangst. Het was een ervaring die we nooit meer vergeten. Ook ontbijt was tiptop in orde. Alles kon werkelijk niet beter.

• 10Peter10-03-2019

Fantastisch en uniek

Fantastische en unieke locatie voor een once in lifetime of om op je bucketlist te zetten. Prachtig en luxe bij elkaar. Ontbijt geweldig verzorgd. Restaurant voor diner op de hoek

• 10Gertjan Staphorst04-03-2019

Een echte aanrader voor een uniek uitje!

Afgelopen weekend hebben mijn vrouw en ik hier een nachtje geslapen. Wat een luxe! Alle voorzieningen bij de hand en hele vriendelijke en behulpzame uitbaters. Het heeft ons echt aan niets ontbroken. Mooie douche, bubbelbad, sauna, goed bed en een waanzinnig goed ontbijt.

• 10Jill20-02-2019

Absolúte topper. Locatie, gastvrijheid & luxe

De gastvrouw/heer zijn ontzettend lief. Bij aankomst krijg je de sleutel en een rondleiding van de prachtige locatie. Ik let enorm op hygiëne en het was daar gewoon piekfijn proper allemaal! Het bubbelbad is puur genot, alsook infrarood/sauna. Het bed lag ook als een wolkje. Ik heb al heel wat van de wereld gezien, maar dit was voor ons simpelweg een absolúte topper wat organisatie & luxe betreft. 'once in a lifetime experience', maar toch maar besloten om in 2020 gewoon even terug te gaan ;-)

Gereisd met partner in februari 2019

29 tips over Hotel Vliegtuigsuite

• Ingrid, 10-04-2014

Wil je een bijzondere overnachting beleven dan moet je zeker de vliegtuigsuite in Teuge een keer boeken.

• Rolf, 26-10-2013

Ga lekker eten bij The hangar als je hier overnacht

• Alice Mol, 27-11-2012

Boek een vliegles bij Special Air Services (naast het restaurant Take Off).

0 vragen over Hotel Vliegtuigsuite

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV