Hotel Vliegtuigsuite

• Sauna

405 reviews over Hotel Vliegtuigsuite

• 10Margaux22-01-2020

Geweldig genoten!!

Heerlijk relaxed, super mooi ingericht. En gastvrij ontvangst. Sochtends een heerlijk uitgebreid ontbijt. Super leuk om in de cockpit te kunnen zitten en alle knoppen te bekijken.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10Jo D07-12-2019

Een fantastisch belevenis met alles erop en eraan

Je bent even eigenaar van een all in luxevliegtuig . Alles was perfect in orde van bij aankomst tot vertrek.

Gereisd met partner in december 2019

• 10Hannemiek25-11-2019

Een cadeau voor ons allebei.

Als vliegtuig liefhebber moet je hier een keer overnachten. Mooie locatie en heerlijk luxe! Van appeltaart als welkom tot het uitgebreide ontbijt, alles tiptop verzorgd.

Gereisd met partner in november 2019

• 10Liesbeth Boer09-11-2019

Waanzinnig!

Heel bijzondere locatie met uitzicht op het vliegveld Teuge. Prachtig omgebouwd vliegtuig, voorzien van alle luxe incl whirlpool en sauna. Heel sfeervol, mede door goede zorgen van de gastheer. S morgens werd een heerlijk, zeer uitgebreid ontbijt bezorgd! Enorm genoten van deze verrassing!

Gereisd met partner in november 2019

• 10Eric & Karin19-10-2019

Wat een beleving!

Mensen......boek dat vliegtuig! Geweldig hoe het eruit ziet, zowel van buiten als binnen. Binnen superstrak en modern, alle comfort aanwezig. We hebben dan ook van alles gretig gebruik gemaakt:-). Sauna, bubbelbad, regendouche. 3 TV's op strategische plaatsen, een ruime collectie BlueRay disc's. Wij vonden de film van het vervoer, strippen en opbouwen van het vliegtuig spectaculair mooi. Fijne kitchenette met een koffiemachine (heerlijke koffie!) en magnetron/oven combi. Een cookerkraan waar je meteen kokend water voor de thee hebt. Gave, originele cockpit waar je met alle knopjes mag spelen. Er is ook een luchtvaartscanner voor de ultieme beleving. Heerlijk bed, fantastisch ontbijt. Alle superlatieven kunnen we hier uittypen! Speciale aandacht voor Jan, een zeer vriendelijke en aardige gastheer. Hij vertelt over de geschiedenis van het vliegtuig en geeft een rondleiding. Twee heerlijke stukjes appeltaart in de koelkast bij de ontvangst. Wij komen hier zeker nog eens terug! O ja, ik wil ook nog het buitenterrasje melden waar je een mooi uitzicht hebt op het vliegveld met altijd wel vliegtuigjes en soms parachutisten in het zicht! We zaten lekker in het zonnetje, genieten!

• 10Rutger Vonkeman16-10-2019

Absolute topervaring, voor herhaling vatbaar.

Heerlijke hotelkamer voorzien van alle denkbare luxe en comfort. Heerlijke sauna, regendouche en geweldig lekker bubbelbad. Ook het bed is van super kwaliteit, evenals de airco. Keuken voorzien van topkwaliteit koffiemachine. In de cockpit heerlijk spelen met alle lichtjes en switches. In het leefgedeelte drie prachtige tv's, met aanzienlijke collecties blu-ray discs.

• 10Nugteren14-10-2019

Zo wil je altijd vliegen!

Een uniek ervaring. Al je zintuigen worden geprikkeld. In 1 woord samen te vatten, wauw!

• 10Mischa & Chantal Muller14-10-2019

Geweldig!!!

Schitterende locatie. Wij hadden geluk dat het lekker weer was en konden met een hapje en drankje op het terrasje zitten en zien hoe vliegtuigen opstegen, landen, tanken en parachutisten uit het vliegtuig sprongen. Het vliegtuig is en op top luxe , met een zeer uitgebreid ontbijt!! s’avonds hapje gegeten in de restaurant de hangar, heel leuk en sfeervol restaurant!

• 10Anita30-09-2019

Gewoon doen, en geniet van deze ervaring

Wat een luxe, fantastische ervaring Heel vliegtuig voor ons samen, alles zeer netjes, zeer vriendelijk ontvangen, overheerlijk ontbijt, zeer vriendelijk bij vertrek, bubbelbad, sauna, regendouche, ik zeg niks mis mee 😉

Gereisd met partner in september 2019

• 10Dewi26-09-2019

Een waanzinnige overnachting

Fantastische service, gastvrijheid, schoon, modern, geweldig ontbijt, van alles voorzien (inclusief sauna!) en dat nog op een unieke locatie! Het is niet zomaar een overnachting, maar een echte beleving.

Gereisd met partner in september 2019

Hotel Vliegtuigsuite info