Hotel Vliegtuigsuite

• Sauna

380 reviews over Hotel Vliegtuigsuite

• 10Nathalie Leblicq04-07-2019

Suuuuuuuuuper!!!!

Het was suuuuuper! Niks te zeggen, alles was perfekt! En een super onthal ! Een echte droom.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Len Nijland19-06-2019

Fenomenaal, in alle opzichten!!

Wat een gastvrijheid en wat een fantastische suite!! Alles klopt!! Van het stukje verse appeltaart dat klaar staat bij aankomst, tot het kunnen laten bezorgen van het diner en het heerlijke ontbijt dat ‘s ochtends gebracht wordt. Buiten zitten op het balkon met mooi uitzicht op het vliegveld. De heerlijke sauna, een heerlijk bed!! Een enorme aanrader!! En de fantastische gastheer en gastvrouw. Jan en Tonnie, wat hebben we genoten!!

• 10André16-06-2019

Ge-wel-dig!

Bravo Zulu, luxe, fantastisch, geweldig. Wij konden niet echt goed overweg met de elektronica, maar dat deed niets onder voor ons verblijf.

• 10Tms Diebels05-06-2019

In een woord “geweldig”

Echt een beleving. Bij aankomst werden wij enthousiast verwelkomt. Eerst een rondleiding en toen kon het genieten beginnen. S’avonds heerlijk bij de buren gegeten. Alles was perfect en als klap op de vuurpijl nog een uitmuntend ontbijt. Ik raad iedereen aan om hier een keer te overnachten. Dit is echt de moeite waard.

• 10Joanne Dijkstra01-05-2019

Fantastisch!

Echt een aanrader! Geweldige ervaring. Warm ontvangst door Jan en Tonny. Zeker een aanrader om eens heen te gaan.

• 10Rutger Strouken28-04-2019

Extraordinary

Super ervaring, superlux, met gratis super ontbijt.

• 10Luc en Frieda24-04-2019

Topper !

Zoek je eens iets anders ? Dan ben je hier op de juiste plaats. Unieke suite met alle privacy en super accommodatie met alle luxe. Top voor een speciale gelegenheid als het eens iets "meer" mag zijn. Superfijne ontvangst en alle nodige uitleg door de gastvrouw en daar bovenop nog een gevulde fruitmand en taart. En op het afgesproken uur brengt deze dame 's anderendaags ook nog eens een super uitgebreid en lekker ontbijt. Wij hebben de verjaardag van mijn vrouw hier in stijl gevierd.

• 10Joey en Linda21-04-2019

Geweldige suite voor een bijzonder moment.

Supermooie suite met een bubbelbad, sauna, heerlijke douche en een heerlijk bed. Ook gaaf dat alles in de cockpit nog werkt en alle lampjes het nog doen. Het uitzicht op de landings- en opstijgbaan is leuk om naar te kijken, vooral als er ook nog parachutisten uit de lucht komen vallen. Ook een geweldig uitgebreid ontbijt in de ochtend. En de wederhelft had geregeld dat de boel versierd was voor ons 3-jarig jubileum en voor mijn verjaardag, dit is allemaal geen probleem voor de vliegtuigsuite. Gaan zeker nog een keer terugkomen ook al was het voor ons al het tweede bezoek aan de vliegtuigsuite.

• 10Mareike und Sandro10-04-2019

een onvergetelijke ervaring

De vliegtuigsuite was een unieke ervaring die we nooit zullen vergeten. Een geweldige, moderne ambiance op het hoogste niveau, gekoppeld aan de oude geschiedenis van het vliegtuig. Bedankt voor deze herinneringen voor ons 10-jarig huwelijksfeest.

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Andrea07-04-2019

Een luxe en bijzondere ervaring

29 tips over Hotel Vliegtuigsuite

• Ingrid, 10-04-2014

Wil je een bijzondere overnachting beleven dan moet je zeker de vliegtuigsuite in Teuge een keer boeken.

• Rolf, 26-10-2013

Ga lekker eten bij The hangar als je hier overnacht

• Alice Mol, 27-11-2012

Boek een vliegles bij Special Air Services (naast het restaurant Take Off).

0 vragen over Hotel Vliegtuigsuite

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV