Hotel Vliegtuigsuite

• Sauna

404 reviews over Hotel Vliegtuigsuite

• 10Berends01-05-2020

In 1 woord geweldig.

Het is een prachtig hotel. Alles voor je zelf. De rust en ervaring rijker. Het is het zo waard allemaal. Even de sauna in daarna lekker bubbelen in het bubbelbad en vanuit het bad de zonsondergang zien. De nacht heerlijk geslapen op het fantastische bed. Sochtends heerlijk op het balkon van de rust genieten. En dan gaat de bel en staat daar de gastheer(Jan) met een heerlijk en luxe ontbijt. Gewoon geweldig en dat samen met de liefde van je leven tedoen.

• 10Kirsten Rensink28-04-2020

Geweldig

Was een super ervaring. Heerlijk uitgerust in deze onzekere tijden. Heerlijk bed en lekkere luxe.

• 10Harold27-04-2020

Ongelofelijk mooie luxe belevenis in vliegtuig

Indrukwekkend historisch vliegtuig op toplocatie met een fantastische inrichting voorzien van alle gemakken. Sauna, bubbelbad, balkon (!), faciliteiten. Echt genoten van deze belevenis. Met zeer leuke ontvangst, service en fantastisch ontbijt. Aanrader!!!

• 10Suzan29-03-2020

Fantastische en zeer luxe ervaring

Voor mijn 50e verjaardag had ik maanden tevoren iets bijzonders uitgezocht: overnachten in een echt vliegtuig waarvan het interieur geheel is omgebouwd, met jacuzzi, sauna, regendouche en nog veel meer. Toen kwam corona en zag ik de reis in het water vallen. Maar ze kwamen ons ophalen – een uur rijden – en brachten het eten op de kamer (prachtig vers en luxe ontbijt op de kamer is sowieso onderdeel van deze belevenis!). Het was in één woord geweldig!!! We hebben bergen leuke foto’s gemaakt en het was prachtig weer. Het was ook brandschoon, en met veel zorg klaargemaakt voor de gasten. Het uitzicht op de vliegtuigjes die landen en opstijgen is ook heel leuk. Tip: langer blijven (je kunt ook verlengen op andere plek) en fietsen huren, want de omgeving is ook de moeite waard.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2020

• 10Eric17-03-2020

Fantastische ervaring!

Of je nu een vliegtuig liefhebber bent! Van echte luxe houd! Een keer echts iets unieks wil doen! Een mooi cadeau aan je geliefde wilt schenken! Mijn advies: Gewoon Doen!!! Wat hebben wij genoten van de luxe en wat een aardige mensen. Alles tot in de puntjes verzorgd. Er is eigenlijk maar één minpuntje en dat is na een heerlijk verblijf in de vliegtuig suite dat je weer naar huis moet. Voor ons een dikke 10

Gereisd met partner in maart 2020

• 10Sonja08-03-2020

Fantastich

Als eerste wordt je heel vriendelijk welkom geheten met een heerlijk gebakje en een uit in het toestel. En dan ga het genieten beginnen en dat hebben we we hadden goed weer en daarom veel te zien op het vliegveld.leuke vliegtuigjes en parachutisten prachtig. In het toestel heerlijk in bad gezeten en er is een sauna voor de lief hebbers. Je kan zelf eten maken of daar naast gelegen restaurant en die kunnen het ook nog bezorgen mocht je dat willen.dan nog in een heerlijk bed geslapen en het is er in de nacht heel rustig.de volgende ochtend het ontbijt nou dat was geweldig zo lekker en veel keus een dikke duim voor de verzorging want dat is geweldig. Deze belevenis is echt uniek enen echte aanrader. Met dank aan de verzorging van alles.

Gereisd met partner in maart 2020

• 10Danique en Lars15-02-2020

Fantastisch!

Als verjaardagscadeau een overnachting gekregen in de vliegtuig suite. Alles was super georganiseerd en zag er ontzettend mooi uit, overal was aan gedacht! Complimenten aan de gastheer en gastvrouw!

• 10Menke27-01-2020

Unieke beleving

Historisch van buiten, prachtig modern van binnen. Uniek en zeer comfortabel verblijf voorzien van alle gemakken. Genoten van bubbelbad, sauna, goed bed en een voortreffelijk ontbijt. Heel handig ook dat het naastgelegen restaurant eten komt bezorgen. Dank voor een zeer gastvrij ontvangst en de tip om even de verkeerstoren in te gaan. Twee mooie landingen gezien en een kijkje in een ander bijzonder vliegtuig. Kortom zowel de suite als de locatie zijn een echte aanrader!

• 10Maaike en Ger26-01-2020

Buitengewoon

Geweldige ervaring, vanaf het super onthaal tot en met alle luxe in een prive vliegtuig! Aanrader voor ieder die eens wat anders wilt ervaren.

• 10Margaux22-01-2020

Geweldig genoten!!

Heerlijk relaxed, super mooi ingericht. En gastvrij ontvangst. Sochtends een heerlijk uitgebreid ontbijt. Super leuk om in de cockpit te kunnen zitten en alle knoppen te bekijken.

Hotel Vliegtuigsuite info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV