Hotel Vliegtuigsuite

• Sauna

380 reviews over Hotel Vliegtuigsuite

• 10Frans09-09-2019

Geweldig

We werden een dag vantevoren gebeld, dat als we graag zouden willen, dat we dan om 13. 00 uur al in het vliegtuig welkom waren (ipv 15.00 uur) 👍 Bij aankomst werden we zeer vriendelijk ontvangen en stond er lekker gebak klaar 🍰👍Na de uitleg, hebben we genoten van alle luxe faciliteiten aan boord 🛩️ Op het bed lagen roze blaadjes 😍 De sauna, het bubbelbad en de badkamer waren geweldig👍 Daarna met een lekker pilsje 🍺in de luxe badjassen op het terrasje gezeten, en vliegtuigen gespot ☀️🛩️ S avonds lekker gegeten bij de Hangar, ongeveer 1 minuutje lopen 🍗🍖👍 S morgens, een heeerlijk ontbijtje verzorgd door de gastvrouw 🍞🍝👍😉 Het was GEWELDIG, nogmaals bedankt 👍👍👍😉

• 9Esther Spaander08-09-2019

Geweldige unieke ervaring met luxe en genot.

Als verrassing hier mogen overnachten! Wat een geweldige belevenis. En luxe. Een heel hartelijk ontvangst van de gastvrouw en heer met heerlijk vers gebakken appeltaart. Ook genoten van het overweldige luxe ontbijt. Jammer dat we hier maar 1 nacht waren. De cockpit is ook een leuke bijkomstigheid waar je alles kan bewonderen en uitproberen. We hadden mazzel met het mooie weer en dus nog kunnen genieten van de vliegtuigjes en parachutisten.

Gereisd met partner in september 2019

• 8P.31-08-2019

Onvergetelijk!

Dit is natuurlijk een plek waar je eens in je leven overnacht moet hebben. Het bed was fantastisch met leuke extra service van rozenblaadjes bij aankomst. Ook het ontbijt was om van te genieten met lekker vers fruit, vers gebakken hapjes en natuurlijk een lekker eitje. Puntje van aandacht was op sommige plekken de hygiëne . Voor deze prijs mag je een perfecte kamer verwachten en op sommige plekken kwamen wij toch wat spinnenweb tegen. Ondanks dat een nacht om nooit te vergeten en zeker een aanrader om op deze plek in deze luxe suite te verblijven!

• 9Saskia Arnhem31-08-2019

Samen met het vliegveld ernaast een echte beleving

Een heel vliegtuig voor jezelf, super gaaf ingericht!

• 10John23-08-2019

Een ongeëvenaarde en super-de-luxe overnachting!

Het is tot in de puntjes verzorgd. Van vers fruit tot geparfumeerd wc-papier... aan werkelijk alles gedacht. Op alle fronten verdient deze suite het cijfer 10.

• 10Vincent van Rest11-08-2019

Moet je ooit eens gedaan hebben !

Geweldige ervaring om hier te overnachten. Luxe, totale geweldige ervaring. Mega lekker en overbloedig ontbijt. Hosts waren geweldig ! Totaal verzorgd, aan alles is gedacht!

• 9H van Es11-08-2019

Romantische uitje ? Zeker doen !!

Geweldige ervaring slapen in een vliegtuig met echte alle gemakken die je maar kan wensen super luxe mooi en schoon en in rustige omgeving maar veel te doen in de omliggende steden

• 10Frans En Agnes Meens - Kurvers27-07-2019

Een onvergetelijke ervaring !

Na een vriendelijke ontvangst en rondleiding met uitgebreide uitleg, verblijft u in een Ilyushin-18 uit 1960, het presidentiele vliegtuig van de Oost Duitse partijleider Erich Honnecker vóór de hereniging van Oost en West Duitsland. Liefhebbers zullen smullen van de cockpit die nog geheel intact is. De rest van het interieur werd door de bekende ontwerper Jan des Bouvrie smaakvol ingericht tot een uiterst comfortabel verblijf met luie fauteuils, diverse TV-toestellen, DVD speler, eettafel, ligbad/jacuzzi , dubbele wastafel, WC, aparte douche en infra-rood-sauna. Helemaal achter in de romp bevindt zich een royaal twee-persoons bed. Een royaal ontbijt wordt aan boord geserveerd. Het vliegtuig heeft ook een balkon met uitzicht over het vliegveld, waar vlieglessen, zweefvliegen en parachute springen tot de mogelijkheden behoren.

• 9Annemet van de Velde24-07-2019

Een bijzondere ervaring. Een warm welkom. Alles was perfect .

• 9C.Maitland20-07-2019

Super, geweldig

Een hele leuke belevenis, weer eens wat anders dan een hotelkamer. Super ervaring, heerlijke luxe.

29 tips over Hotel Vliegtuigsuite

• Ingrid, 10-04-2014

Wil je een bijzondere overnachting beleven dan moet je zeker de vliegtuigsuite in Teuge een keer boeken.

• Rolf, 26-10-2013

Ga lekker eten bij The hangar als je hier overnacht

• Alice Mol, 27-11-2012

Boek een vliegles bij Special Air Services (naast het restaurant Take Off).

0 vragen over Hotel Vliegtuigsuite

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV