29 tips over Hotel Vliegtuigsuite

• Ingrid, 10-04-2014

Wil je een bijzondere overnachting beleven dan moet je zeker de vliegtuigsuite in Teuge een keer boeken.

• Rolf, 26-10-2013

Ga lekker eten bij The hangar als je hier overnacht

• Alice Mol, 27-11-2012

Boek een vliegles bij Special Air Services (naast het restaurant Take Off).

• J. Stekelenburg, 06-03-2013

Zorg ervoor dat je echt om 15 uur aanwezig bent, dan kan je het maximale uit je bezoek halen, geloof me: je zal je er geen moment vervelen.

• Nathalie, 28-12-2012

Neem zelf een grote mand tapas of koude gerechten mee en wat wijn of bubbels, dan hoef je de deur niet meer uit en kun je maximaal genieten.

• Fam. Dijk, 24-12-2012

Laat de deur van de cockpit open met de black light's aan. Vanuit het bed heb je dan een super leuk uitzicht.

• M.Fokkens, 26-12-2012

Van onze gastheer kregen we nog een goede tip om te gaan eten in het dorpje verderop.Leuk en huiselijk restarantje met een goede prijs kwaliteit verhouding.Vriendelijke bediening en lekker eten maakte ons weekend overnachting compleet

• Mark en Marion, 24-12-2012

Boek een vliegles bij Special Air Services (zit bij het restaurant in de buurt).

• Tamara Slotboom, 27-11-2012

Lekker shoppen in Deventer.

• Bart Blokker, 02-12-2012

Zorg dat je tijd hebt om te genieten vd luxe en speciale omgeving.

• Wim, 21-10-2012

Ga een hapje eten bij Take Off, dat ligt erg leuk aan het vliegveld met prima prijzen voor prima eten.

• Eduard, 30-09-2012

Boek tijdig om teleurstelling te voorkomen

• P.Wijers, 02-09-2012

Bezoek Deventer +/- 10 minuten rijden vanaf de suite. (Leuke winkeltjes en restaurants).

• P.C. Schuitemaker, 01-08-2012

Echt voor iedereeen een belevenis om aan te bevelen en om nooit meer te vergeten

• Marleen, 25-07-2012

Daar het hotel bij een vliegveld is, heb je verschillende mogelijkheden om iets te doen in de lucht, of het nu een rondvlucht is of iets avontuurlijkers zoals parachute springen of stuntvliegen. Op de dag zelf zijn we naar een van de vliegbedrijfjes gelopen en gevraagd of het mogelijk was voor een introductievlucht en dat kon gewoon. PS zorg dat je cash of master card (pinpas ) bij je hebt. Mocht je meer in natuur of kunst zijn geinteresseerd dan kan je naar Hoge Veluwe, Apeldoorn of Deventer.

• olaf & miranda, 17-07-2012

het best 2 dagen gaan , en een bezoek aan twello is zeker een aanrader

• Jasper, 15-10-2012

Ga vooral twee nachten, één nacht is echt te kort!

• yvonne, 20-05-2015

Uitchecken om 11.00 uur vonden wij wel erg vroeg. Achteraf hadden we rustig kunnen vragen om een uurtje later uit te checken..

• Denise van Zanen, 23-09-2014

Ook leuk om een vliegtochtje te maken bij de buren .

• Richard, 05-04-2015

Hou je spullen een beetje in het midden van het vliegtuig, het is er zo groot, je raakt er snel wat kwijt. haha.

• Brigitte, 18-05-2015

De gastvrouw had voor ons gereserveerd in de Hangar ernaast om daar te dineren. Goed geregeld!

• smblijleven, 31-01-2015

Rondvlucht op vliegveld Teuge. Deventer is een leuke stad en ook apeldoorn.

• Frans en Gerda, 12-05-2015

Buitenkant vliegtuig kan opknap beurt gebruiken vergeleken met de binnenkant.

• Kelly, 28-07-2014

wij hebben gegeten in het restaurant 4 seizoenen dat is zeker een aanrader heel vriendelijk personeel en we werden zelfs gebracht en gehaald door iemand van het restaurant met de auto om er te kunnen eten.

• Karolien, 05-08-2014

Er zit wel wat te eten in de buurt maar eigenlijk moet je er een relaxdagje van maken met zn twee- neem wat hapjes mee, de keuken heeft een oven /magnetron en is verder uitgerust met ijskast en vaatwasser-heel leuk om dan samen wat hapjes te eten en lekker drankje te doen en lui de sauna in te gaan!

• UN te A., 28-06-2015

Zelf hapjes meenemen, de hangar is qua eten zeker niet slecht maar het vliegtuig is te leuk en prive om nog naar buiten te gaan (behalve het vip deck dan ....) ps. Eten laten brengen door de hangar is ook een optie.

• Genietjes2, 07-06-2015

Ontbijt is over de top zo mooi en veel heerlijk van genoten. Ga dit zeker nog eens kado doen.

• Fatima Zohra, 22-03-2015

Het diner bij the Hangar, op een paar honderd meter, was ook erg geslaagd (aanrader). We hebben ook een vliegbeleving van een halfuurtje gehad bij naastliggende Vliegschool SAS! Ook een geweldige ervaring!!

• Pris & Sven, 28-10-2014

Heerlijk gegeten bij De Vier Seizoenen in Twello. We werden 's avonds opgehaald en weer thuis gebracht door de eigenaar van het restaurant. We hebben hier uitgebreid gegeten (en genoten!).