29 tips over Hotel Vliegtuigsuite

• Ingrid, 10-04-2014 Rapporteren

Wil je een bijzondere overnachting beleven dan moet je zeker de vliegtuigsuite in Teuge een keer boeken.

• Rolf, 26-10-2013 Rapporteren

Ga lekker eten bij The hangar als je hier overnacht

• Alice Mol, 27-11-2012 Rapporteren

Boek een vliegles bij Special Air Services (naast het restaurant Take Off).

• J. Stekelenburg, 06-03-2013 Rapporteren

Zorg ervoor dat je echt om 15 uur aanwezig bent, dan kan je het maximale uit je bezoek halen, geloof me: je zal je er geen moment vervelen.

• Fam. Dijk, 24-12-2012 Rapporteren

Laat de deur van de cockpit open met de black light's aan. Vanuit het bed heb je dan een super leuk uitzicht.

• M.Fokkens, 26-12-2012 Rapporteren

Van onze gastheer kregen we nog een goede tip om te gaan eten in het dorpje verderop.Leuk en huiselijk restarantje met een goede prijs kwaliteit verhouding.Vriendelijke bediening en lekker eten maakte ons weekend overnachting compleet

• Nathalie, 28-12-2012 Rapporteren

Neem zelf een grote mand tapas of koude gerechten mee en wat wijn of bubbels, dan hoef je de deur niet meer uit en kun je maximaal genieten.

• Mark en Marion, 24-12-2012 Rapporteren

Boek een vliegles bij Special Air Services (zit bij het restaurant in de buurt).

• Tamara Slotboom, 27-11-2012 Rapporteren

Lekker shoppen in Deventer.

• Bart Blokker, 02-12-2012 Rapporteren

Zorg dat je tijd hebt om te genieten vd luxe en speciale omgeving.

• Wim, 21-10-2012 Rapporteren

Ga een hapje eten bij Take Off, dat ligt erg leuk aan het vliegveld met prima prijzen voor prima eten.

• Eduard, 30-09-2012 Rapporteren

Boek tijdig om teleurstelling te voorkomen

• P.Wijers, 02-09-2012 Rapporteren

Bezoek Deventer +/- 10 minuten rijden vanaf de suite. (Leuke winkeltjes en restaurants).

• P.C. Schuitemaker, 01-08-2012 Rapporteren

Echt voor iedereeen een belevenis om aan te bevelen en om nooit meer te vergeten

• Marleen, 25-07-2012 Rapporteren

Daar het hotel bij een vliegveld is, heb je verschillende mogelijkheden om iets te doen in de lucht, of het nu een rondvlucht is of iets avontuurlijkers zoals parachute springen of stuntvliegen. Op de dag zelf zijn we naar een van de vliegbedrijfjes gelopen en gevraagd of het mogelijk was voor een introductievlucht en dat kon gewoon. PS zorg dat je cash of master card (pinpas ) bij je hebt. Mocht je meer in natuur of kunst zijn geinteresseerd dan kan je naar Hoge Veluwe, Apeldoorn of Deventer.

• olaf & miranda, 17-07-2012 Rapporteren

het best 2 dagen gaan , en een bezoek aan twello is zeker een aanrader

• Jasper, 15-10-2012 Rapporteren

Ga vooral twee nachten, één nacht is echt te kort!

• Pris & Sven, 28-10-2014 Rapporteren

Heerlijk gegeten bij De Vier Seizoenen in Twello. We werden 's avonds opgehaald en weer thuis gebracht door de eigenaar van het restaurant. We hebben hier uitgebreid gegeten (en genoten!).

• smblijleven, 31-01-2015 Rapporteren

Rondvlucht op vliegveld Teuge. Deventer is een leuke stad en ook apeldoorn.

• Kelly, 28-07-2014 Rapporteren

wij hebben gegeten in het restaurant 4 seizoenen dat is zeker een aanrader heel vriendelijk personeel en we werden zelfs gebracht en gehaald door iemand van het restaurant met de auto om er te kunnen eten.

• Karolien, 05-08-2014 Rapporteren

Er zit wel wat te eten in de buurt maar eigenlijk moet je er een relaxdagje van maken met zn twee- neem wat hapjes mee, de keuken heeft een oven /magnetron en is verder uitgerust met ijskast en vaatwasser-heel leuk om dan samen wat hapjes te eten en lekker drankje te doen en lui de sauna in te gaan!

• Frans en Gerda, 12-05-2015 Rapporteren

Buitenkant vliegtuig kan opknap beurt gebruiken vergeleken met de binnenkant.

• yvonne, 20-05-2015 Rapporteren

Uitchecken om 11.00 uur vonden wij wel erg vroeg. Achteraf hadden we rustig kunnen vragen om een uurtje later uit te checken..

• UN te A., 28-06-2015 Rapporteren

Zelf hapjes meenemen, de hangar is qua eten zeker niet slecht maar het vliegtuig is te leuk en prive om nog naar buiten te gaan (behalve het vip deck dan ....) ps. Eten laten brengen door de hangar is ook een optie.

• Denise van Zanen, 23-09-2014 Rapporteren

Ook leuk om een vliegtochtje te maken bij de buren .

• Genietjes2, 07-06-2015 Rapporteren

Ontbijt is over de top zo mooi en veel heerlijk van genoten. Ga dit zeker nog eens kado doen.

• Richard, 05-04-2015 Rapporteren

Hou je spullen een beetje in het midden van het vliegtuig, het is er zo groot, je raakt er snel wat kwijt. haha.

• Brigitte, 18-05-2015 Rapporteren

De gastvrouw had voor ons gereserveerd in de Hangar ernaast om daar te dineren. Goed geregeld!

• Fatima Zohra, 22-03-2015 Rapporteren

Het diner bij the Hangar, op een paar honderd meter, was ook erg geslaagd (aanrader). We hebben ook een vliegbeleving van een halfuurtje gehad bij naastliggende Vliegschool SAS! Ook een geweldige ervaring!!