Hotel Vliegtuigsuite

9,7

307 reviews over Hotel Vliegtuigsuite in het Nederlands

Rianne
17-11-2018

Fantastische ervaring gehad. Echt een aanrader.

Zoek je een bijzondere (romantische) locatie en heb je ook nog iets met vliegen en of parachutespringen dan moet je hier overnachten.

geweldig,nog een keer om terug te komen .

Billy en Regina van den Wijngaart
4-11-2018

een geweldig ontvangst ,ik werd 40 jaar en mijn man wou dat er een groot boeket bloemen in de vliegtuigsuite stond dat was geen probleem werd gewoongeregeld.tijd werd afgesproken voor ontbijt wanneer jij wou geweldig en goed ontbijt.suite zag er schoon en keurig uit, bed sliep geweldig je komt echt tot rust.

We hebben een aantal aanbieders voor Vliegtuigsuite voor je op een rij gezet:

gastvrij, luxueus verblijf in een uniek kader

Guy Kempenaers
1-11-2018

Waarom een 10: omdat 11 niet mogelijk is. Gezien we slechts een 2daagse huwelijksreis konden houden moest de overnachting een onvergetelijke ervaring worden. En dit voldeed op alle vlakken. Geen enkele andere suite is vergelijkbaar met deze gezien zijn uniek kader waarin het is ondergebracht. Het vliegtuig oogt al mooi langs de buitenkant maar eens binnen word je ondergedompeld in een luxe die je even de glam geeft die je bij happy few op deze aardbol aantreft die over zo'n privé toestel mogen beschikken. De infraroodsauna, jacuzzi en het ruime aupingbed bezorgen je een heerlijk ontstressmoment. Maar naast de infrastructuur is ook de hospitality die concierge Jan en zijn vrouw je bezorgen een feest: gastvrij onthaal met een vleugje geschiedenis, duidelijke uitleg en een heerlijk stuk zelfgemaakte appeltaart maakt de verwelkoming compleet, net zoals het majestueus ontbijt dat ze de volgende ochtend brengen. Top !!

P.M. Henstra
25-10-2018

Het was helemaal top! Dank ook aan Toni en Jan, en de service.

Geweldig

Ronny en vicky
24-10-2018

Geweldige locatie en nacht ❤️

fantastisch

gerrit de Vries
22-10-2018

Superluxe verblijf , kon niet mooier en een heel mooi vliegtuig waarvan de cockpit nog geheel in oude staat is .

fantasties

T. emons
19-10-2018

geweldig mooie ruimte. perfect. alles in de puntjes afgewerkt , schoon en romantich . echt voor een huwelijksnacht .

Top weekend!

Paulien
15-10-2018

Top weekend gehad! De cockpit is nog in originele stijl. s’Avonds mooi verlicht. De echte vliegtuigliefhebber mag alle knopjes gebruiken😉. De rest van het vliegtuig is super de luxe. Ontvangst door de gastvrouw was top! Verder stond echt alles klaar. Overal was aan gedacht.

fantastisch

Peter Weilenmann Weilenmann
14-10-2018

plan geen uitjes , je wilt elke minuut genieten van het verblijf.

zeer complete suite , er ontbreekt niets.

voor 1 dag waren we het koningspaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Vliegtuigsuite voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vliegtuigsuite in Teuge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vliegtuigsuite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.