Hotel Vliegtuigsuite

9,7

262 reviews over Hotel Vliegtuigsuite in het Nederlands

Fantastische ervaring!

Monique Kruining, 14-4-2018

Dit was een fantastische ervaring. Veel luxe en een topper van een gastvrouw! Zeker een aanrader!

Als je iets aparts zoekt, dan moet je hier zijn.

Tom en Femke, 1-4-2018

Fantastische ervaring. Echt heel apart, veel value for money. Je hebt het hele vliegtuig tot je beschikking; van voor tot achter stijlvol ingericht. Heerlijk bed. Lekker op het terras in het zonnetje naar de parachutisten en vliegtuigjes gekeken. In de avond kun je in de cockpit in het blacklight je zo een voorstelling maken van het besturen van zo’n kist. Fijn ontvangst, alles tip top in orde.

Ongekende fantastische beleving.

Marianne luijten, 31-3-2018

Het was een evaring die we nog nooit meegemaakt hebben. Wat een beleving. Geweldig. Alles was top.

Super en zeer origineel!

Inge drabs, 25-3-2018

Een moder ingericht vliegtuig helemaal voor ons alleen! De max!

T Botterweg, 25-3-2018

Super de luxe vliegtuig om in te slapen. Voorzien van werkelijk alles.

Vanaf je balkon kun je de vliegtuigjes en parachutisten zien.

Als slot een zeer uitgebreid ontbijt.

Een zeer aardige gastheer en gastvrouw.

We zullen het nooit vergeten.

Boer de groot, 24-3-2018

Dat het een echte aanrader is het was geweldig en de gastheer en gastvrouw ze hebben ons echt verwent.

Uniek, Ontvangst door Jan om U tegen te zeggen.

Stessens - Nissen, 23-3-2018

Mooi natuurgebied om uitgebreid te wandelen met prachtige vergezichten in de velden.

Werden dan ook door Jan een mooie wandelpad uitgebreid uitgelegd, dank je, zeer geapprecieerd.

Heel erg gaaf.

Fenny, 21-3-2018

Mijn man had deze ervaring als verrassing geregeld voor mij. Al van te voren was hij zó enthousiast over de locatie, dat mijn verwachtingen erg hoog waren. En het overtrof alsnog mijn verwachtingen. Het is zo uniek. En de ligging naast het vliegveld en restaurant ‘de Hangar’ is geweldig.

We werden al opgewacht door het echtpaar en kregen een uitgebreidde rondleiding met veel informatie. Leuk om te horen. De faciliteiten zijn top. Bed is goed. Genoeg vermaak. Je hoeft en wilt trouwens ook niet, het vliegtuig uit.

We hebben een 9 gegeven voor de hygiëne, dit komt door de verouderde kitranden. Als die goed zouden zijn, zou ook dat een 10 zijn.

En dan als laatste een groot compliment voor het ontbijt. Dat was zó lekker en uitgebreid. Ideaal dat je zelf de tijd kan bepalen. En het is dubbel genieten omdat je de vliegtuigjes ziet gaan.

Kortom: Helemaal top!

Een echte aanrader

Ignace, 17-3-2018

Exclusief en enige ervaring

Fantastisch! zeker voor herhaling vatbaar.

Rick Braak, 12-3-2018

Reserveer tijdig bij het restaurant The Hangar, verder is het Echt een hele ervaring. Je waant je echt even in de top kwa luxe. Ook zijn de gast heer en gast vrouw ontzettend lief en netjes, onze dank hiervoor.

We hebben een aantal aanbieders voor Vliegtuigsuite voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vliegtuigsuite in Teuge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vliegtuigsuite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vliegtuigsuite scoort een 9.72 uit 10 op basis van 276 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: