Hotel Vliegtuigsuite

Zoover gold Award 2019

• Sauna

398 reviews over Hotel Vliegtuigsuite

• 10W. de Vries05-07-2020

Hemels! Meer kun je je niet wensen.

Wat een warm welkom! Maar ook de ambiance, nog steeds aan het nagenieten.

• 10soufiane02-07-2020

fantastische suitte waar je zeker vaker wilt zijn!

hele goede service en top uitzicht op het vliegveld. Zeer goed ontvangen, goed geslapen en ontspannen in het bubbelbad. Dag erna heerlijk ontbeten wat ook zeer goed verzorgt was. Hele schone suitte waar je niks tekort komt!

• 10Ellen23-06-2020

Unieke ervaring fantastisch

Heerlijke luxe om te ontspannen. Al op veel lokaties overnacht maar dit vliegtuig geeft door zijn grootte en faciliteiten een echt uniek gevoel. Heel gastvrije ontvangst.

• 10Salem05-06-2020

Geweldig

Alles was fantastisch, vooral de enorme ruimte die je hebt is ongekend. Het vliegtuig 40 meter lang!

• 10albert bosma18-05-2020

luxe en genot gaan hier echt samen

Super een vliegtuig vol met luxe, prettige ontvangst met gebak. een kamer met 40 mtr gang waarin alles te vinden is ,bubbelbad, sauna, wc met een donkere verrassing , heerlijk groot bed,luxe keuken en prima stoelen, mooi uitzicht, op het terras, over het vliegveld en tot slot de complete cockpit , een genot om hier te mogen logeren

Gereisd met partner in mei 2020

• 10Aldert & Lidy10-05-2020

Een verblijf zonder weerga in de Vliegtuigsuite

Een verblijf in deze vliegtuigsuite is een belevenis die je met niets kunt vergelijken. Het feit dat we door corona niet kunnen vliegen maar wel in een vliegtuig overnachten, maakt de ervaring nog uitzonderlijker. De suite die van zo veel gemakken en faciliteiten is voorzien met haar luxe uitstraling, inclusief een balkonnetje met uitzicht op de startbaan, met het bed in de staart, en de originele cockpit in vol ornaat, vergeten we ons leven niet. In de sauna, bubbelen in het bad, lekker drankje uit de minibar, en de mogelijkheid je diner te laten bezorgen vanuit het 50 m verder gelegen restaurant The Hangar. Je waant je weg van de wereld, om lekker met z'n tweetjes even in je eigen luxe bubbel te zitten. De zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw maakt dat het je aan niets ontbreekt, en brengt je 's morgens een geweldig ontbijt. De waardebon van de Vliegtuisuite die ik als cadeau had ontvangen, is de mooiste waardebon ooit gebleken.

Gereisd met partner in mei 2020

• 10Berends01-05-2020

In 1 woord geweldig.

Het is een prachtig hotel. Alles voor je zelf. De rust en ervaring rijker. Het is het zo waard allemaal. Even de sauna in daarna lekker bubbelen in het bubbelbad en vanuit het bad de zonsondergang zien. De nacht heerlijk geslapen op het fantastische bed. Sochtends heerlijk op het balkon van de rust genieten. En dan gaat de bel en staat daar de gastheer(Jan) met een heerlijk en luxe ontbijt. Gewoon geweldig en dat samen met de liefde van je leven tedoen.

• 10Kirsten Rensink28-04-2020

Geweldig

Was een super ervaring. Heerlijk uitgerust in deze onzekere tijden. Heerlijk bed en lekkere luxe.

• 10Harold27-04-2020

Ongelofelijk mooie luxe belevenis in vliegtuig

Indrukwekkend historisch vliegtuig op toplocatie met een fantastische inrichting voorzien van alle gemakken. Sauna, bubbelbad, balkon (!), faciliteiten. Echt genoten van deze belevenis. Met zeer leuke ontvangst, service en fantastisch ontbijt. Aanrader!!!

• 10Suzan29-03-2020

Fantastische en zeer luxe ervaring

Voor mijn 50e verjaardag had ik maanden tevoren iets bijzonders uitgezocht: overnachten in een echt vliegtuig waarvan het interieur geheel is omgebouwd, met jacuzzi, sauna, regendouche en nog veel meer. Toen kwam corona en zag ik de reis in het water vallen. Maar ze kwamen ons ophalen – een uur rijden – en brachten het eten op de kamer (prachtig vers en luxe ontbijt op de kamer is sowieso onderdeel van deze belevenis!). Het was in één woord geweldig!!! We hebben bergen leuke foto’s gemaakt en het was prachtig weer. Het was ook brandschoon, en met veel zorg klaargemaakt voor de gasten. Het uitzicht op de vliegtuigjes die landen en opstijgen is ook heel leuk. Tip: langer blijven (je kunt ook verlengen op andere plek) en fietsen huren, want de omgeving is ook de moeite waard.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2020

Hotel Vliegtuigsuite info