Hotel Vliegtuigsuite

293 reviews over Hotel Vliegtuigsuite in het Nederlands

Geweldig

Mister
16-9-2018

Was een top suite is aan alles gedacht goed bed heerlijk geslapen restaurant tegenover ook top word naar suite gebracht en was heerlijk . Minpunt is dat er maar 1 is en staat volgeboekt wil er weer heen maar moet jammer genoeg lang wachten want zit vol

Super, lekker en gaaf!

Nadia en Charony
12-9-2018

Wannzinnig gaaf!! Door mijn vrouw verrast voor ons 10jaar huwelijk en wat een verrassing!!! Hele leuke ontvangst door gastvrouw, suite is waanzinnig alles is aanwezig, mag hier en daar wel wat bijgewerkt worden . Maar we hebben genoten van de mooi zon ondergang kijkend naar de landingsbaan . Ontbijt was verbluffend, lekker met allerlei verse produkten, jacuzzi en sauna waren ook heerlijk... naast vliegtuig is restaurant de Hangar , we hebben geen gebruik van gemaakt vonden zonde van onze verblijf!! We wilden de vliegtuig niet meer uit!! Zeker een aanrader als je een keer iets speciaals wil!!!

Een geweldige luxe ervaring!

Ed
6-9-2018

Niets dan lof! Zeer gastvrije ontvangst en een luxe suite in een oud vliegtuig.

Alles erop en eraan! Sauna, bubbelbadmenz. enz.

Volgende ochtend een fantastisch ontbijt!

Een absolute aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Vliegtuigsuite voor je op een rij gezet:

Nog nooit een beter hotel gehad

Ivo
5-9-2018

Vriendelijke ontvangst, geweldige kamer, veel groter dan verwacht, zelfs voor de verwende reiziger die veel sterren gewend is. Overal is over nagedacht, alles is design, top of the bill. Met een warm gevoel, zeker niet kil. Waanzinnig.

Mooie ervaring rijker.

Ria
4-9-2018

Super leuk om een keer te ervaren! Als verrassingscadeau aan mijn man gegeven die met pensioen gaat. Goede ontvangst met rondleiding en uitleg. Super luxe allemaal en overweldigend.

Baden in luxe! Dit moet je 1x in je leven doen!

Ingrid en Ron Bruggeling
30-8-2018

Alles was zo ontzettend goed, mooi en schoon. Hapjes, drankjes. Uitstekend ontbijt. Top locatie. Alles geweldig georganiseerd. 1 nadeel is dat elk hotel wat ik hierna ga boeken valt tegen. Geen minpunten dus!

Uitmuntend

Brigitte Burgerhout
23-8-2018

Mn vriend heeft me enorm verrast door mij mee te nemen naar deze prachtige suite!

Het was mijn verjaardagscadeau en ik had niets beters kunnen wensen!

Bij aankomst werden wij enorm enthousiast opgewacht door de meest gastvrije dame van Nederland en heeft ons vol passie verteld over de herkomst van deze bijzondere suite gedurende haar rondleiding.

Het vliegtuig zat boordevol met luxe. Aan alles is gedacht, chapeau!

Na ons diner in de stad, zijn we zo snel mogelijk terug gegaan, daar ieder uur in de stad een verloren uur was.

Ook aan het ontbijt was een overmacht aan aandacht besteed.

Tot aan het uitzwaaien heb ik van iedere minuut mogen genieten. Dank daarvoor!

Wat een hartelijk stel!

We komen graag nog eens terug!

Brigitte

Fantastisch..overweldigend...

Hans en Hanneke
22-8-2018

Het was een verjaardagscadeau voor mijn man en tevens een break voor de nare periode .

De ontvangst, de uitleg en de volgende ochtend het ontbijt...een feestje!!!!

Complimenten !

geweldig!!!

irene en evert
16-8-2018

dit verblijf is echt zo mooi en luxe dat je er stil van wordt

ontvangst ,ontbijt ook echt super goed!! En buiten op het vliegtuig terras genieten van de parachutisten die een sprong vanuit vliegtuig maken (zweef)vliegtuigjes die opstijgen en weer landen

ontzettend genoten

Dikke 10

Wesley van Duijne
14-8-2018

Deze sfeer MOET je proeven!

Mn vriendin was jarig en aangezien zij stewardess is geweest, trok dit vliegtuig m'n aandacht! Zo gezien, zo geboekt!

Naast de unieke entourage, staat de hospitality hier hoog in het vaandel!

Wat een geweldige mensen! Een heel warm ontvangst om mee te beginnen, een kleine tour door het vliegtuig en daarna gebruikt gemaakt van alle geweldige faciliteiten; sauna, jacuzzi, een heerlijk ruim bed, zeer aangename aparte doucheruimte en nog veel meer...!

Ook aan het ontbijt is alle zorg besteed.

Werkelijk alles is tot in de puntjes verzorgd. Van ontvangst tot aan het uitzwaaien! 👌🏽

Hele dikke complimenten!

Jullie zijn fantastische mensen!

Dank jullie wel!

Wes

We hebben een aantal aanbieders voor Vliegtuigsuite voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vliegtuigsuite in Teuge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vliegtuigsuite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.