9,8

332 reviews over Hotel Vliegtuigsuite in het Nederlands

Topper !

Luc en Frieda,
24-4-2019

Zoek je eens iets anders ? Dan ben je hier op de juiste plaats. Unieke suite met alle privacy en super accommodatie met alle luxe. Top voor een speciale gelegenheid als het eens iets "meer" mag zijn. Superfijne ontvangst en alle nodige uitleg door de gastvrouw en daar bovenop nog een gevulde fruitmand en taart. En op het afgesproken uur brengt deze dame 's anderendaags ook nog eens een super uitgebreid en lekker ontbijt. Wij hebben de verjaardag van mijn vrouw hier in stijl gevierd.

Gereisd met partner in april 2019

Geweldige suite voor een bijzonder moment.

Joey en Linda,
21-4-2019

Supermooie suite met een bubbelbad, sauna, heerlijke douche en een heerlijk bed. Ook gaaf dat alles in de cockpit nog werkt en alle lampjes het nog doen. Het uitzicht op de landings- en opstijgbaan is leuk om naar te kijken, vooral als er ook nog parachutisten uit de lucht komen vallen. Ook een geweldig uitgebreid ontbijt in de ochtend. En de wederhelft had geregeld dat de boel versierd was voor ons 3-jarig jubileum en voor mijn verjaardag, dit is allemaal geen probleem voor de vliegtuigsuite. Gaan zeker nog een keer terugkomen ook al was het voor ons al het tweede bezoek aan de vliegtuigsuite.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een onvergetelijke ervaring

Mareike und Sandro,
10-4-2019

De vliegtuigsuite was een unieke ervaring die we nooit zullen vergeten. Een geweldige, moderne ambiance op het hoogste niveau, gekoppeld aan de oude geschiedenis van het vliegtuig. Bedankt voor deze herinneringen voor ons 10-jarig huwelijksfeest.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Andrea,
7-4-2019

Een luxe en bijzondere ervaring

Gereisd met partner in april 2019

Absoluut het geld dubbel en dwars waard.

Mustafa,
30-3-2019

Op vrijdag 29 maart ontvangen door de zeer enthousiaste gastheer, Jan. Vers fruit, vers gebakken appeltaart, gebakken door de vrouw van Jan, en chocolaatjes stonden al klaar. Deze overnachting was een cadeau voor de verjaardag van mijn vrouw. Een spectaculaire belevenis voor een bijzondere gelegenheid. Wat een luxe, wat een ruimte, wat een rust...Een aanrader!

Fantastisch !

Miriam & Arno,
27-3-2019

Super luxe vliegtuig, je hoeft je vliegtuig niet eens uit voor eten, je kunt telefonisch bestellen en alles wordt gebracht en nog lekker ook!!

Gereisd met partner in maart 2019

Genoten met volle “teuge”...

Sjuul Hofmans,
25-3-2019

Een heerlijke overnachting gehad in dit geweldige hotel. De 40 meter lange vliegtuigsuite heeft alles wat een romantische overnachting nodig heeft. Aan alles is gedacht, van de Qooker tot een kurkentrekker, een heerlijk bed en spa. Helaas was bij ons de sauna kapot, dit werd direct bij inchecken gemeld en werd pas de volgende dag gerepareerd. Onze host had alles al netjes voorbereid en had al 2 dagkaarten voor de thermen Busloo (10 min met de auto) geregeld waar we gebruik van mochten maken. Super oplossing waar wij erg blij mee waren. Het ontbijt was heerlijk, evenals de zelfgemaakte hazelnotentaart die bij binnenkomst voor ons klaarstond. Bedankt voor alles!

Gereisd met partner in maart 2019

Een top belevenis in een droom omgeving

Bert en sylvia,
21-3-2019

Wij werden ontvangen door een enthousiast en aardig stel in een prachtig ingericht vliegtuig. Aan boord is alle luxe aanwezig met zelfs een sauna en bubbelbad. Opvallend is de cockpit die nog helemaal intact is gebleven. Met uit de radio op de achtergrond de meldingen van de piloten en de verkeerstoren waan je je echt in een andere wereld. En kan het genieten beginnen. 'S avonds een heerlijk diner in restaurant the hangar en 's morgens een geweldig ontbijt gebracht in het vliegtuig. En voor vliegtuigliefhebbers zijn er op het vliegveld nog vele mogelijkheden. Vanaf je terrasje kan je al kijken naar de vliegtuigjes die vlak voor je opstijgen en landen. . Wij kozen ervoor om niet de lucht in te gaan maar om bij Yellow Wings een les te krijgen in een vliegtuigsimulator wat ook een geweldige ervaring was.

Om nooit te vergeten

Gert Bos,
20-3-2019

Fantastisch, erg goede service.

Geweldig, Fantastisch, Gaaf!

Michel en Tess,
15-3-2019

In 1 woord Wauw!!! Echt een fantastische ervaring! De service, ontbijt, luxe, uitzicht, hygiene, echt alles was top!!! Alle complimenten gaan naar de bouwer van dit vliegtuig en de gastheer en gastvrouw👍🏻

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vliegtuigsuite in Teuge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vliegtuigsuite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.