Hotel Vliegtuigsuite

geweldige en unieke ervaring

Onvergetelijk!

Peter
26-6-2018

Prachtig design; een heerlijke plek helemaal voor jezelf; hele goede verzorging.

Super ervaring

Marielle Slootweg
21-6-2018

Het was een geweldige ervaring om in zo'n groot vliegtuig te slapen. Enorm luxe en een ontzettend aardige gastheer. Heerlijk mooi opgediend ontbijt. Fantastisch

Super Leuk!

CEES
    16-6-2018

Een vliegtuig omgebouwd tot hotelkamer....Alles erop en eraan, sauna, bubbelbad, douche, loungeroom en slaapkamer in de staart....uitzicht op het vliegveldje vanaf je balkon!

Restaurant 100 meter erachter....Heb een super leuke tijd gehad met mijn vriendin daar!...Goed verzorgt en schoon! Ga het zeker nog eens doen!...Aanrader voor een eerste klas uitje met je partner! Groet.

Heerlijk!

Sharon en Onno
    8-6-2018

Erg mooi en zeer luxe verblijf. Comfort en ruimte en volledige privacy. Hartelijke ontvangst en een gebakje bij aankomst. Heerlijk ontbijtje!

Jammer was dat het extreem warm was buiten en daardoor ook binnen. Airco werkte minimaal waardoor het 35 graden was binnen.

It was more than worth it! :))

Jimx
    28-5-2018

Wauw dat was een enorm prachtige locatie!

Heerlijk ontspannen en luxe sfeer.

Het ontbijt was echt heel uitgebreid en lekker.

Wij hebben nog eens in het vliegveld meegevlogen ook.

Ik kan geen negatieve opmerkingen geven.

Want dit was een uitzonderlijke mooie ervaring voor ons geweest.

Prachtig weer gehad, en alles is verder goed verlopen in Nederland.

Vannacht was onze huwelijksnacht in de Vliegtuigsuite. Het begon al met een geweldige ontvangst..de gastvrouw had zelfs een taartje voor ons gebakken met persoonlijke tekst. Alles was tot in de puntjes verzorgd en het verblijf hier is niets minder dan een droom die werkelijkheid geworden is! De inrichting is luxe, bubbelbad geweldig, lekkere sauna..overal is aan gedacht. Na onze bruiloft aan de overkant (bij The Hangar) hebben we een fles champagne open getrokken en op het buitenterras genoten van vliegtuigjes die voorbij kwamen, parachutisten die naar beneden kwamen, een roofvogel in zijn vlucht....prachtig! De volgende ochtend ging (volgens afspraak) de bel en werd er een zeer uitgebreid en ronduit heerlijk ontbijt gebracht. Wij eindigden ons verblijf met een belofte aan elkaar dat we het eerste echte jubileum hier terug komen. Een droom.

Super

Rick en Gaitrie (15/16-5-2018)
    26-5-2018

Het was super, ontvangst, het verblijf de omgeving ed. en wat een luxe.

Gewoon geweldig allemaal.

"Wij hebben zelfs genoten van Harry"😃😀😃

1 overnachting is eigenlijk te kort

Kelly
    24-5-2018

Onwijs gave ervaring en hele goede communicatie en service! Echt genieten!

Gewoonweg geweldig!

Chantal
    9-5-2018

Super mooi vliegtuig, goede service en erg lekker ontbijt. Daarnaast was het leuk om bij aankomst een stukje appeltaart aan te treffen.

We hebben een aantal aanbieders voor Vliegtuigsuite voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vliegtuigsuite in Teuge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vliegtuigsuite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vliegtuigsuite scoort een 9.73 uit 10 op basis van 295 reviews.