Camping Minicamping 't Oegenbos

Tonen op kaart

141 reviews over Camping Minicamping 't Oegenbos

• 2018
    8Mark M.05-09-2018

Mooie ruime en schone camping met ruime plaatsen.

Mooie ruim opgezette camping. Schoon sanitair, leuke speelplas voor de kinderen met bootjes, kabelbaan en vlot. Eigenaren vriendelijk en geen moeilijk gedoe. Mooi in de buurt met zicht op het vliegveld en parachutisten. Wij hebben er 2 weken gestaan.Helaas een paar dagen eerder naar huis ivm een ongelukje op de trampoline. Verder prima vermaakt. Patat wordt netjes tot aan de tent gebracht. Er zijn honden toegestaan, geen enkele wanklank hierover. Iedereen ruimt netjes alles op en er was geen overlast door geblaf of loslopende honden.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Guillaume Klaaysen03-09-2018

Prachtig verzorgde camping met een strak regieme

Landelijk gelegen direct aan het vliegveld Teuge met zicht op de vlieg en Para activiteiten. Het terrein en de plaatsjes zijn tot in de deails verzorgd met water en Electra-punten en voor de caravans/campers een egaal stukje kunstgras. Het sanitair is ongeevenaard en op gehele terrein is WiFi. Voor de kinderen zijn er leuke speelmogelijkheden en er is een mooie zwemvijver met een strandje. Minpuntje was dat de eigenaar z'n domein iets te grondig in de gaten houd. Bij aankomst liepen wij het terrein op om even te kijken en werden direct besprongen (aangesproken) wat we kwamen doen. De volgende dag klokslag 12u stond hij bij de tent om te peilen of we nog wilde blijven. Zelf een plaatsje uitkiezen is ook niet de bedoeling. Er zijn wat vreemde regeltjes. Op het sanitairblok zit een cijferslot. Erg gastvrij komt het, zeker voor een mini camping, niet over. Doet afbreuk aan een verder perfect verzorgde accomodatie.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 10Marleen08-08-2018

Hele fijne, schone, gemoedelijke camping!

Wat een heerlijke plek! We zijn hier één nachtje geweest met onze dochters die graag een keer wilden kamperen en ze vonden het fantastisch. Heerlijke zwemvijver en super schoon. Wat een fijne dag hebben wij gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Eric Besselink06-08-2018

Prettig

Rustige camping, mooie uitvalsbasis voor fietstochten. Vriendelijk en kleinschalig.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Fam Otto06-08-2018

Zeker voor een herhaling vatbaar

We hebben genoten op deze rustige camping. Heerlijk om vanuit de camper naar de vliegtuigen en parachutisten op Teuge te kijken.
    Schoon sanitair met makkelijke cabines waar toilet, wastafel en douche ineen zitten. De eigenaren zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Helaas door korte vakantie geen gebruik kunnen maken van de theetuin. Maar ook deze zag er gezellig uit. Ook voor kinderen veel vertier in de plas met de tropische temperatuur van dat moment. We gaan zeker nog een keer, alleen kiezen we dan voor een comfort plaats omdat we dan nog mooier uitzicht hebben en de plaatsen iets groter zijn.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Suzan23-07-2018

Droomplek!

Wat een fantastische plek! Het voelt hier als een klein tropisch eiland! Het sanitair is brandschoon, heerlijke friet op het terras! Goede bediening. Onze kindjes 6,4,2 hebben zich meer dan vermaakt! Buitengewoon fantastisch!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Bakker17-07-2018

De beste camping ever!

Wat een geweldig camping is dit! Het begon al dat we iets later incheckten wat geen probleem was, wel even van te voren bellen, maar dat is logisch. Toen we aankwamen bleek dat we op een andere plek moesten staan, maar dat werd duidelijk verteld Tijdens het opzetten van de tent waren onze kinderen verdwenen, want de camping is een prachtige plek voor ze. In de ochtend gingen we een bakkie koffie halen, en ondanks dat het eigenlijk niet open was (we hadden niet goed gelezen) was er een vriendelijke tegemoetkoming, en een kopje koffie voor ons. De plek van de camping is prachtig, direct naast het vliegveld en we hebben genoten van het vliegen en de parachutspringers. De kinderen hebben het ook heerlijk gehad, volgens hen de beste camping eveR!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Petra16-07-2018

Niet twijfelen, boeken !

Ook al lijken de Vekabo regels aan de voorzijde wellicht wat streng, het verblijf is het meer dan waard. Wij kwamen met een groep en iedereen heeft het naar zijn zin gehad. Van jong tot oud. Het mooie weer hielp natuurlijk ontzettend mee. Voor kinderen een (zwem)paradijs. Patat werd bij de tent bezorgd. Zelfs bij de receptie tijdens de drukte tijd voor een praatje. Klein minpuntje was dat de recreatieruimte niet echt in gebruik was tijdens het WK. Voor de mannen in ons gezelschap was dat een teleurstelling, maar ... de ruimte werd snel in orde gemaakt. Omgeving is leuk, uitzicht geweldig en sanitair schoon. Grootste nadeel ? We moesten weer naar huis. Met de mazzel dat we voor de zomer ook al geboekt hadden. Wij komen dus zeker terug.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Miriam Aarts09-07-2018

Topplek!

Geweldige camping! Mooi sanitair, leuke plekken met uitzicht op t veld waar de parachutisten landen. Prachtige zwemvijver met leuk strandje.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Vermeulen09-07-2018

Heerlijke fijne camping met super sanitair!

Prima camping, ideaal voor kleine kinderen. Mooie (zwem) vijver waar de kids zich prima kunnen vermaken. En een fantastisch (uit)zicht op vliegtuigjes (ook zweef) en vele parachutisten die gedurende de dag naar beneden komen en vlakbij de camping landen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

6 tips over Camping Minicamping 't Oegenbos

• Nick and Heather Bird, 25-09-2013

Not far from Teuge Parachute Centre where you have a birds eye view of the action! You must try one of Anja's cakes or better still, afternoon tea! Breakfast is always wonderful!

• Robert, 08-07-2013

Vanuit de camping zijn er veel fietsroutes beschikbaar

• Harry en Wilma Foederer, 07-06-2013

Wil je gezellig en ongedwongen lekker eten op fietsafstand, dan is café-restaurant De Groot aan de Vecht een aanrader. De ligging van de camping is super. Heerlijk in je luie stoel genieten van de parachutisten die naar beneden dwarrelen. Verder is het prachtig fietsen in de omgeving.

0 vragen over Camping Minicamping 't Oegenbos

Camping Minicamping 't Oegenbos info