Camping Minicamping 't Oegenbos

Tonen op kaart

141 reviews over Camping Minicamping 't Oegenbos

• 2019
    9Fons & Rinske11-06-2019

een geweldige camping voor jong en oud.

we hebben met de caravan gestaan van 7 t/m 11 juni. in de nacht van vrijdag op zaterdag een enorme regenpartij met een dusdanige wind, dat alles zwaarder moest worden vastgezet. daarna een paar schitterende dagen gehad met parachutisten, die in jouw achtertuin landden. we hebben zelden een toilet annex badruimte gezien als hier. wordt dagelijks keurig onderhouden en is in een woord top. we hebben de eigenaar aangegeven, dat iets meer verlichting, het toetje op de taart zou zijn. we komen zeker terug.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 10caren11-06-2019

We komen zeker terug

super nette camping, aardige eigenaren en lekkere "klooiruimte,, voor de kinderen voor herhaling vatbaar

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9Mark Rutten18-05-2019

Heerlijk genieten

Mooie, ruim opgezette camping. Voor de caravan stuk kunstgras zodat je (als je voortent of luifel opbouwt) mooi droog houdt. Sanitair keurig en schoon. Mooi uitzicht , gezellige eigenaars.

• 10Hans en Monique12-05-2019

Grandioos!

Een nachtje in de trekkershut (nummer 1) is ons goed bevallen. Prima verblijf: opgemaakte bedden, handdoeken, keukentje (met thee, koffie en zelfs eieren!) Toilet, en een prachtig uitzicht vanaf de veranda. De douches zijn royaal en schoon. Wij komen graag nog eens terug!

• 10Eetgelegenheden

• 9M. Brandts12-05-2019

Super camping, heel schoon mooi sanitair, prima u

Sanitair is perfect. Heel schoon. Leuke zwemvijver, sfeervol aangekleed met kindertoestellen en strandstoelen. Bestelde friet werd aan de caravan afgeleverd.

• 10Fam Diks03-05-2019

Geweldige vakantie gehad

Mooie nette verzorgde camping.Eigenaren erg vriendelijk.Toilet gebouw super netjes en schoon.Geweldig uitzicht en mooie omgeving.De plekken zijn ruim.Een echte aanrader. En genoeg speelgelegenheid voor de kinderen

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 10Fam. De Wijer02-05-2019

Rustige camping, mooie grote plaatsen, mooi en goed onderhouden sanitairruimte. De eigenaren Eric en Anja zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Voor de Formule 1 en voetbal werd de beamer aangezet voor de liefhebbers. Heel mooie omgeving, we hebben ervan genoten en komen zeker nog een keer terug!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2019

• 9Lilian Lumens-van den Broek29-04-2019

We verheugen ons al op de volgende keer.

Zijn met 8 personen geweest in Caravan, Camper en bijzettentjes. 3 personen in afwachting van tandemsprong. Ondanks slechte weer toch veel plezier gehad en gelukkig zondag na lang wachten toch kunnen springen. Als altijd zijn we vriendelijk ontvangen en uitgezwaaid en over tijduitloop werd niet moeilijk gedaan, was gelukkig niet druk. Onze medereizigers vonden het een mooie ruime camping. Ze snappen nu waar we het over hebben als we zeggen we gaan naar 't Oegenbos.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 7GH22-04-2019

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Sanitair was geweldig ! Helaas hebben wij wel overlast van de vliegtuigen ervaren. Ook stonden wij naast de weg waar behoorlijk veel verkeer langskomt. 's Nachts is het gelukkig rustig, dus prima geslapen.

• 7Eetgelegenheden

Anja & Erik Veldwijk, Eigenaresse, 26-04-2019

Beste familie Sterk, bedankt voor uw review. Jammer dat u niet even bij ons langs bent gekomen, dan hadden we samen naar een rustiger plekje kunnen kijken zodat u in ieder geval geen last van het wegverkeer had gehad. En jammer dat u de vliegtuigen als storend heeft ervaren. Wij hebben hier gelukkig nog nooit eerder klachten over gehad omdat iedereen altijd geniet van de parachutisten.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9M Linders10-09-2018

Super!

We zijn hier voor een weekend geweest prachtige lokatie mooi uitzicht op vliegveld parachutespringers je hebt heel de dag wat te kijken en geen overlast! Vriendelijke eigenaars en prachtig sanitair gebouw voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in september 2018

6 tips over Camping Minicamping 't Oegenbos

• Nick and Heather Bird, 25-09-2013

Not far from Teuge Parachute Centre where you have a birds eye view of the action! You must try one of Anja's cakes or better still, afternoon tea! Breakfast is always wonderful!

• Robert, 08-07-2013

Vanuit de camping zijn er veel fietsroutes beschikbaar

• Harry en Wilma Foederer, 07-06-2013

Wil je gezellig en ongedwongen lekker eten op fietsafstand, dan is café-restaurant De Groot aan de Vecht een aanrader. De ligging van de camping is super. Heerlijk in je luie stoel genieten van de parachutisten die naar beneden dwarrelen. Verder is het prachtig fietsen in de omgeving.

0 vragen over Camping Minicamping 't Oegenbos

Camping Minicamping 't Oegenbos info