Camping Minicamping 't Oegenbos

141 reviews over Camping Minicamping 't Oegenbos

• 2019
    2Sanne Staal17-08-2019

Voor ons nooit meer

De plaatjes waren aan de kleine kant, de kunstgras matjes zijn ongandig je haringen blijven er niet in vast zitten, de wc gebouw was mooi en schoon, maar de damp van het douchen kon niet weg eigenaren waren niet echt vriendelijk, ook waren we wat spulletjes vergeten die mijn ouders kwamen (30 minuten) brengen en daar voor moesten we bezoekers kosten voor betalen, ook hadden we een dag extra geboekt en betaalt (in overleg) maar midden op de dag kregen we boze campeerders om te zeggen dat dat plekje aan hun toe gewezen was terwijl wij voor de hele dag betaald hadden.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Anja en Erik Veldwijk, Eigenaresse, 18-08-2019

Beste Sanne, bedankt voor uw review. Deze hebben wij met grote verbazing gelezen en wij willen hier dan ook even op reageren. U heeft zelf online deze standaard plek uitgekozen. Deze plekken zijn allemaal 100m2 groot. Indien u een grotere plek had gewild dan had u ook voor een comfortplaats kunnen kiezen, deze zijn 185m2 groot. Ook wil ik even rechtzetten, dat je ouders helemaal niets hoefden te betalen toen ze aangaven dat ze heel even iets kwamen brengen, dus deze opmerking van u is onjuist. Jammer dat u aangeeft dat u problemen had met het vastzetten van de haringen want juist hiervoor heeft mijn man een handigheidje maar omdat u ons dit probleem niet heeft voorgelegd konden wij u dus ook niet helpen. Maar wat ons het meeste verbaast is de opmerking over “onvriendelijke eigenaren”. Er was geen onvertogen woord gevallen, sterker nog, ikzelf heb jullie nog geholpen met het uitprinten van de tickets en de toegangskaartjes omdat u geen printer ter beschikking had. Ook hebben wij u 2 x het bestelde eten tot aan uw tent gebracht. Van het vertrek op de laatste dag en dat andere gasten u plek gingen innemen is bij ons niets bekend. Indien dat het geval zou zijn geweest dan had u dit even kunnen melden, dan had u in ieder geval het teveel betaalde terug gekregen. Jammer dat u uw ongenoegen niet even bij ons kwam melden.

• 4Genieter17-08-2019

Voor ons niet weer

Wij zijn een weekend geweest, wat mooi is dat we kunstgras onder de luifel hadden, zit je mooi droog en schoon. De plekken vonden we niet erg ruim, voor ons plekje waren nog 2 trekkers tentjes gezet, de caravan naast ons stond ook erg dicht op ons plekje en de camper aan de andere kant ook. Je kunt bij elkaar op het bord kijken wat er gegeten word. Douches netjes en schoon alleen na het douchen kan de damp niet weg dus alles blijft nat. Eigenaren niet erg vriendelijk

• 7Staat v/h sanitair

Anja en Erik Veldwijk, Eigenaresse, 18-08-2019

Bedankt voor uw review. Uit uw opmerking maak ik op dat u op plek 1 t/m 4 heeft gestaan. Dit zijn standaardplekken van 100m2. Tegenover deze plekken staan inderdaad op meer dan 20 meter afstand de trekkerstentjes (koepeltentjes van 2 x 2 m). Indien u liever een grotere plek had gewenst dan had u beter voor een comfortplek kunnen kiezen, deze zijn 185m2 groot. Uw opmerking over de afzuiging in het sanitair gebouw klopt inderdaad, hier wordt nu aan gewerkt zodat er een krachtigere afzuiging komt.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Riny Rutgers14-08-2019

Geweldige locatie Camping 't Oegenbos voor ieder!

Kampeerveld nummer 6 was onze verblijfplaats. Fijne plek, nauwelijks last van de zuid/westen wind! Nette en confortabele toiletvoorziening. Vriendelijke en aardige beheerders!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Familie Voorbij31-07-2019

Fantastische week gehad.

Gezellige camping, vriendelijke ontvangst door eigenaar. Prima ligging, centraal voor fietsroutes naar Deventer, Apeldoorn en Zutphen. Schoon en prima sanitair. Wij gaan zeker nog eens terug naar deze camping.

• 9Eric13-07-2019

Enorm genoten deze week op deze prachtige camping

Enorm genoten deze week op deze prachtige camping ! Een ruime comfortplek met een fijne kunstgrasmat voor de voortent. Prachtig schoon sanitair. Erg genoten van de vele parachutisten - er is altijd wat te zien. Erg mooi gefietst in de omgeving (knooppunten). We hopen nog een keer terug te komen !

• 10Fam. Fischer09-07-2019

Fantastische camping en zeer behulpzame eigenaren.

Na de avond tevoren te hebben gereserveerd al snel de bevestiging gekregen. Het was een onvoorzien maar achteraf enorm welkome ervaring. Al bij aankomst, na door een fantastische omgeving te hebben gereden, zagen we een bijzonder uitnodigende camping voor ons. Bij de receptie kregen we de optie om onze gereserveerde plaats te gebruiken of een vrije plaats te kiezen als we die mooier vonden. Er werd op alle mogelijke gastvrije manieren met ons meegedacht. We kozen voor een mooie plek mét uitzicht op het vliegveld en een fantastisch vergezicht. We hadden het geluk dat kort na onze aankomst nog een groot aantal parachutisten naar beneden kwamen. Dit was een imponerend gezicht. De camping is netjes, zeer verzorgd en heeft uitstekende en schone sanitaire voorzieningen. De douches zijn heerlijk en hebben ook een fijne volle straal. Enige enorme minpunt was dat we maar 1 nacht konden blijven. We komen hier zeker nog eens langer terug.

• 10Eetgelegenheden

• 9Klazien Jaap Regine08-07-2019

Prachtige camping. Grootte plaatsen. Kunstgras in voortent ideaal. Douche gelegenheid super. Groot schoon en mooi. Met jonge kinderen ideaal. Kunnen heerlijk in op en rond water spelen. Fietsroute”s en wandelroute”s Geen last van vliegveld. Prachtig de parachutisten die over de camping scheren.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9kitty en Gijs van den Broek30-06-2019

SUPER LOKATIE.

Heerlijk weekend weg met de camper prachtige lokatie met mooi zicht op vliegveld. Ook het klompen pad gelopen mooie wandeling van 16 km vanaf de camping.

• 9Familie v d velden20-06-2019

Fantastische rustige en gezellige camping

Gezellige camping, grote plaatsen met kunstgras op beton waar je de voortent / tent op plaatst. Voor kinderen is er veel te spelen. Uitzicht is top, je ziet de parachutisten van teuge dichtbij, je kunt natuurlijk ook zelf een tandemsprong gaan maken. Het toiletgebouw is erg zuiver en luxe, en je kunt er tevens een privé-cabine huren als je liever gebruik maakt van een eigen douche en toilet. Ja wij gaan zeker nog terug.

• 7Eetgelegenheden

• 9Beus en Jet van Halen15-06-2019

Geweldige plek

Prima plaatsen met een stuk kunstgras als vloerbedekking voor de voortent. Erg prettig. Plaatsen zijn groot genoeg. Het nabijgelegen vliegveld is absoluut niet vervelend, zelfs leuk. Vooral wanneer er parachutisten naar beneden komen. Het sanitair is geweldig, schoon, voldoende en met vloerverwarming. De omgeving is erg mooi en het is zeker een aanrader om het bijgelegen klompenpad te gaan lopen, Weliswaar 13 kilometer, maar in deze omgeving is dat geen probleem. Erik en Anja zijn zeer gastvrij. Zeker de moeite waard.

• 6Eetgelegenheden

6 tips over Camping Minicamping 't Oegenbos

• Nick and Heather Bird, 25-09-2013

Not far from Teuge Parachute Centre where you have a birds eye view of the action! You must try one of Anja's cakes or better still, afternoon tea! Breakfast is always wonderful!

• Robert, 08-07-2013

Vanuit de camping zijn er veel fietsroutes beschikbaar

• Harry en Wilma Foederer, 07-06-2013

Wil je gezellig en ongedwongen lekker eten op fietsafstand, dan is café-restaurant De Groot aan de Vecht een aanrader. De ligging van de camping is super. Heerlijk in je luie stoel genieten van de parachutisten die naar beneden dwarrelen. Verder is het prachtig fietsen in de omgeving.

0 vragen over Camping Minicamping 't Oegenbos

Camping Minicamping 't Oegenbos info