Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

57 Reviews over De Weeltenkamp

• 10Anouk06-01-2022

Er is bijna altijd wat te doen en iedereen is heel vriendelijk

• 10Eetgelegenheden
  • 9Ingrid10-09-2021

Heerlijke camping!!

Wij waren er in september, dus na seizoen. Wat een rust heerst er op de camping, vonden wij heerlijk. Het is een mooie verzorgde camping met een mooi en schoon sanitair gebouw. In de omgeving is genoeg te doen. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat er met regelmaat kleine vliegtuigjes over vliegen van vliegveld Teugen. In het hoogseizoen is het vast een hele leuke camping voor kinderen, veel te doen voor de kleintjes!

• 8Linda23-08-2021

Super leuk

Een super leuke camping. Met schapen, eenden , pony s en hele leuke speelplekken. Heel erg overzichtelijk voor kinderen. Een binnenspeeltuin. Alleen de animatie stelt niet heel veel voir. Het word gedaan door de kinderen op de camping, douches waren schoon en we hebben ons er prima vermaakt.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Voskuil11-08-2021

Leuke gezinscamping.

Mooie camping gelegen op een leuke locatie dichtbij Deventer en Apeldoorn en nabij het vliegveld Teuge. Er zijn genoeg leuke voorzieningen voor jonge kinderen. Het zwembad is helaas niet heel geschikt voor jonge kinderen(tenminste die van ons). De Sanitair voorzieningen vielen ons tegen. Mannen en vrouwen toiletten zijn niet gescheiden en je moet met een pasje het toiletgebouw in(dit is best onhandig met jonge kinderen die wel zelfstandig naar het toilet willen.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Thomas Gotzmann22-06-2021

Natur, erholsam, komfortabel immer gerne wieder

Wir waren zu zweit ein paar Tage in dem nagelneuen Chalet zu Gast und sind sehr begeistert. Sehr gute Lage am Rande des Campingplatz mit wunderschöner Aussicht in die Natur. Mit sehr viel Liebe und viel Komfort eingerichtet. Alles sehr Sinnvoll und praktisch organisiert. Bei jedem Wetter ist es drinnen und draußen sehr gemütlich. Für ein besonderes Badevergnügen ist ein HotPot vorhanden. Der Campingplatz ist angenehm weitläufig und hat sogar einen eigenen Swimmingpool. In der Umgebung gibt es viele Sehenswürdigkeiten von denen die meisten auch mit der Rad zu erreichen sind. 👍👍👍

• 10Piet van der Horn17-05-2021

Geweldige camping

Wat is dit een fijne camping, goed verzorgd, schoon, heel veel plekken waar de jeugd zich kan uitleven (fijn voor ouders en grootouders), mooie wandel- fiets- en autotochten vanaf de camping, gastvrije ontvangst door medewerk(st)ers, een absolute aanrader dus 😊

• 9Suzanne17-05-2021

Zeer geslaagde vakantie

In de meivakantie met de caravan naar de camping. Goed plekje, mooie camping met genoeg voorzieningen voor kinderen. Dochters (8 en 11) alleen gezien met eten, zij hadden genoeg te doen en veel vrienden. Alleen het weer kon beter, toch besloten om caravan te laten staan en nog een weekend met Hemelvaart terug te komen. Dit was wederom geslaagd. Dochters hebben zelfs nog gezwommen. Leuke indoor speeltuin, skelterbaan, genoeg speeltuintjes en veel kinderen in alle leeftijden. Camping centraal gelegen voor uitstapjes. Wij komen zeker terug.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9j van der meulen10-05-2021

uitstekend!

gezellige camping met prachtige voorzieningen. Wij waren hier met regelmatig regen, hagel en erg koud weer maar de kleinkinderen vonden het geweldig.Alles heel goed verzorgd.

• 9Hanny Hulleman02-10-2020

Helemaal geweldig!!!!

We hebben het heerlijk gehad op de camping. Sanitair netjes. Leuke speelplekken voor de kids. Vooral de skelterbaan was een succes. Uitzicht op Teuge was helemaal top. Zeer vriendelijke en behulpzame beheerders. Wij komen zeker nog een keer terug.

• 9Fam Kersten27-08-2020

Geweldige camping voor het hele gezin

We hebben in augustus 10 dagen met heel veel plezier op de Weeltenkamp gestaan. Camping heeft alles wat je nodig hebt voor een heerlijke vakantie; het is heerlijk overzichtelijk met veldjes met speeltoestellen, binnenspeeltuin, leuke skelterbaan en een zwembad. Daarnaast in de schoolvakanties leuke animatieactiviteiten (knutselen, ponyrijden, brood bakken).

Camping ligt tussen Deventer en Apeldoorn in, waar leuke uitstapjes te doen zijn en ook in Twello is een leuk dorpje.

We komen zeker nog eens terug!

Camping De Weeltenkamp info

Camping-informatie