Camping De Weeltenkamp

32 reviews over Camping De Weeltenkamp in het Nederlands

Met jonge kinderen

Rob en Ingeborg
3-8-2018

Super gezellige nette familiecamping. Wij hebben hele leuke dagen gehad. Ondanks dat de Weeltenkamp bij ons om de hoek ligt hadden we echt een vakantie gevoel, genoeg leuke dingen te doen op de camping. Kinderen hebben zich prima vermaakt, lekker knutselen en broodjes bakken. Meegedaan met de spooktocht, de kinderen als spook en wij ouders die dan de spooktocht lopen, super leuk. Een mooie zwemvijver waar je lekker kon afkoelen met dit warme weer, heerlijk. Was erg gezellig en goed geregeld allemaal.

Super

Familie
2-8-2018

Een onverwacht warme zomer en dan is erg nog zoveel ruimte! Wat missen al die afwezigen de heerlijke zwemvijver, de leuke activiteiten voor jong en oud, het schone sanitair, water en stroom op de kampeerplek. En plekken waar je ruimte genoeg hebt een waar het gras nog niet veel is! 😍😍😍

Over een paar weken komen we weer genieten van en

Nelleke en Henk
27-5-2018

Veel speelgoed en speelplekken. Alles netjes en schoon. Optimaal dat je kunt kiezen voor veld met of zonder speelplaats. Zwemvijver is prima aanwinst. Jammer dat WiFi eigenlijk niet aanwezig is maar als je niet zonder kunt, neem dan zelf abonnement. Suggestie: overdekte speelplek in schuur. Prijs is Max voor SVR maar dan krijg je dan ook maximaal service voor

Fijne camping!

Aikema
21-5-2018

Net terug van een pinksterweekend op de camping. Prettig ontvangst, mooie ruime plek op een veld met zandbak/speeltoestel. Prachtig sanitairgebouw, vrij nieuw inclusief kindertoilet, kinderbadje en gezinsdouches, fijn! Dieren op de camping, nieuw aangelegde zwemvijver, springkussen en vrij te gebruiken skelters, fietsjes enz! Late check out op 2e pinksterdag was geen enkel probleem en zonder bijkomende kosten. Voor ons was het een heerlijk weekend en we komen zeker nog eens terug, bedankt!

Geweldige gezins camping

Reinbergen
20-5-2018

Geweldige week gehad met onze kinderen. Prachtige zwemvijver waar wij ons prima vermaakt hebben met het mooie weer. Aardige eigenaren, leuke dieren en prima sanitair. Mooie omgeving! Een echte aanrader voor gezinnen met kinderen.

Echt Leuk!

Sander
9-5-2018

Wij zijn 4 dagen (met prachtig weer) op deze camping geweest en hebben echt genoten. De camping was rustig, de faciliteiten dik in orde en voor onze (kleine) kinderen was het echt geweldig. Genoeg te spelen en de dieren waren ook een groot succes.

Hele mooi camping.

Karin
17-8-2017

Ligging geweldig, voorzieningen op de camping zijn van hoge kwaliteit.

Het enigste minpuntje(voor ons) is misschien dat je 's morgens geen brood/broodjes kunt krijgen op de camping, maar .......wij fietsten even naar de bakker in Twello.

Heel veel gefietst in deze mooie omgeving!

Een aanrader voor jong en oud.

Fantastiche camping

Jack
9-6-2017

Dit jaar weer eens richting de Veluwe en voor de derde keer op de Weeltenkamp gestaan. We hebben heerlijk genoten met Hemelvaart en Pinksteren het was er gezellig druk alles was goed verzorgd veldjes mooi gemaaid en zeer goede internet ontvangst waar je niet voor hoeft te betalen. Het nieuwe toilet gebouw is echt een plaatje en alles is schoon en netjes totaal 15 douches en 3 wascabines. Wat ook met deze drukke dagen voldoende is geen lange wachtrijen . Heerlijk fietstochten gemaakt in deze prachtige omgeving. We hebben al weer gereserveerd boor volgend jaar.

2e keer en nooit nooit meer.

M.Stolk
6-6-2017

Dit is de 2e keer bij deze camping.

De eerste keer was hij klein en gezellig de eigenaar kwam wel eens een praatje maken. Nu heeft de camping 123 plaatsen 12 douche's gelegenheden .

waarvan een nieuw gebouw met 6 douche's en een oud gebouw met 6 douche's.

En dan na hemelvaart wekend douche's op slot doen.

Toen we aankwamen moesten we zelf naar onze plek zoeken en er werd ons ook verteld in het oude gebouw te nemen om te douchen want in het nieuwe gebouw kan anders de boiler het niet aan.

Het water was ook louw tot koud ik heb 1x warm lekker water gehad in 10 dagen tijd in beiden gebouwen.

Ook moet je nog eens € 0.20 cent betalen om af te wassen wanneer je warm water had was je muntje op.

Op ons veld was 1 waterkraan en 1 stort put voor vuil water.

De wifi die er was was zeer slecht wij zaten 50 meter bij de mast vandaan en hadden vaak geen verbinding.

Het was het hemelvaart wekend de camping zat stamp vol dat er zelfs tentjes er bij werden gezet op geen kampeer plekken en dat er caravan 's op de parkeerplaats stonden te wachten tot de andere dag tot er wel plek was (Vol is toch Vol.)

De vuilnisbakken zaten ook stamp vol en werd 2 juni s' middags geleegd.

Het gras is in ons verblijf op ons veld niet gemaaid.

Er zat ook nog eens een haan die er sinds een jaar stond dit hoorde we van mensen die er een heel jaar staan die waren er ook niet zo gelukkig mee dat je elke dag om 6:15 uit je bed gewekt word.( je kom dacht ik om uit te rusten op een camping)

De prijs 2 personen en een hond al in € 21.22 echt hoog voor een svr camping.

En als er bezoek kwam moest je ook nog eens betalen.

Wat goed was dat is een dat je vrijdag zaterdag patat kon bestellen en dat werd keurig op je plek bezorgt op de tijd die jij wilde en was lekker.

Mooie ligging.

Sanitair ook oude gebouw netjes.(buiten louw tot koud water).

Volop genieten van het boeren Leven op de camping

Van den Hoek
5-6-2017

Ruime plaatsen, goede sfeer, vanalles te doen voor de kinderen, gastvrij, vriendelijk, modern, leuke omgeving en veel te doen in de omgeving, kortom fantastisch!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Weeltenkamp in Teuge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Weeltenkamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.