Camping De Weeltenkamp

Meer camping info
Tonen op kaart

37 reviews over Camping De Weeltenkamp

• 10Ilona Elzinga29-03-2020

Geweldige camping voor jong en oud .

Fantastische plek! Zeer gastvrije eigenaars. Schoon sanitair en gemoedelijke sfeer. Leuke faciliteiten, waar je ook buiten kampeerseizoen gebruik van kan maken. In één woord GEWELDIG!!!

Gereisd met partner in april 2019

• 2019
    10Martin28-08-2019

Meer dan Fantastich

Zeer vriendelijke ontvangst,rust op de camping,mooie camping met veel dieren.Mooi zwembad zonder chloor. Mooie skelterbaan. Mooie indoor speelhal.Nette en schone sanitair gebouwen. Erg veel speel plaatsen met genoeg skelters die over de camping kunnen crossen. Wij zaten in het b&b huisje en deze was zeer sfeervol en netjes ingericht met handdoeken en beddengoed

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Leon28-07-2019

Fijne camping, Aanrader!

Hier twee nachten verbleven in het wijnvat via airbnb. Wat een leuke ervaring! Keurig netjes deze accommodatie, zeker een aanrader voor eens iets anders. Van veel gemakken voorzien. Waterkoker, koffieapparaat, oventje, koelkast, bestek, borden, glazen en bekers, enz. Voor het wijnvat een picknicktafel. Een partytent bij warm weer is wel aan te bevelen (misschien iets voor de camping om ter beschikking te stellen?). Sanitair keurig schoon, 3 gezinsdouches, toilet voor de kinderen. Leuke camping voor gezinnen. Veel speelplaatsen en een heerlijk natuurzwembad. Ook veldjes zonder speelplaats aanwezig. Wij zijn van plan om zeker nog eens terug te komen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Karin Arts01-07-2019

Sfeervolle B&B, supernetjes!

De B&B ziet er erg gezellig en knus uit; is een klein "huisje"met alles erop en eraan. Zelfs de mogelijkheid om te koken (magnetron, koelkastje, kookplaatje en keukengerei). Ook thee en koffie kun je zelf zetten. Aardige campingeigenaren. Kortom: geweldig!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Fam. Lieferink10-06-2019

Super camping voor gezinnen met jonge kinderen.

Vrij grote SVR camping, zeker voor jonge kinderen tot +/- 12 helemaal geweldig. Overal speelgelegenheid, verschillende dieren, speeltoestellen, trampoline tot een nieuwe skelterbaan. Leuk zwembad met natuur water en uitstekend sanitair. Wij komen zeker weer.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2018
    10Rob en Ingeborg03-08-2018

Super gezellige nette familiecamping. Wij hebben hele leuke dagen gehad. Ondanks dat de Weeltenkamp bij ons om de hoek ligt hadden we echt een vakantie gevoel, genoeg leuke dingen te doen op de camping. Kinderen hebben zich prima vermaakt, lekker knutselen en broodjes bakken. Meegedaan met de spooktocht, de kinderen als spook en wij ouders die dan de spooktocht lopen, super leuk. Een mooie zwemvijver waar je lekker kon afkoelen met dit warme weer, heerlijk. Was erg gezellig en goed geregeld allemaal.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Familie02-08-2018

Super

Een onverwacht warme zomer en dan is erg nog zoveel ruimte! Wat missen al die afwezigen de heerlijke zwemvijver, de leuke activiteiten voor jong en oud, het schone sanitair, water en stroom op de kampeerplek. En plekken waar je ruimte genoeg hebt een waar het gras nog niet veel is! 😍😍😍

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Nelleke en Henk27-05-2018

Over een paar weken komen we weer genieten van en

Veel speelgoed en speelplekken. Alles netjes en schoon. Optimaal dat je kunt kiezen voor veld met of zonder speelplaats. Zwemvijver is prima aanwinst. Jammer dat WiFi eigenlijk niet aanwezig is maar als je niet zonder kunt, neem dan zelf abonnement. Suggestie: overdekte speelplek in schuur. Prijs is Max voor SVR maar dan krijg je dan ook maximaal service voor

• 9Aikema21-05-2018

Fijne camping!

Net terug van een pinksterweekend op de camping. Prettig ontvangst, mooie ruime plek op een veld met zandbak/speeltoestel. Prachtig sanitairgebouw, vrij nieuw inclusief kindertoilet, kinderbadje en gezinsdouches, fijn! Dieren op de camping, nieuw aangelegde zwemvijver, springkussen en vrij te gebruiken skelters, fietsjes enz! Late check out op 2e pinksterdag was geen enkel probleem en zonder bijkomende kosten. Voor ons was het een heerlijk weekend en we komen zeker nog eens terug, bedankt!

• 10Reinbergen20-05-2018

Geweldige gezins camping

Geweldige week gehad met onze kinderen. Prachtige zwemvijver waar wij ons prima vermaakt hebben met het mooie weer. Aardige eigenaren, leuke dieren en prima sanitair. Mooie omgeving! Een echte aanrader voor gezinnen met kinderen.

0 tips over Camping De Weeltenkamp

1 vraag over Camping De Weeltenkamp

• fam.Laan, 04-06-2018 Rapporteren

boeking

wij hebben net een boeking gemaakt fam. Laan van 28 juli t/m 18 aug. maar ik ben vergeten om te vragen of we een plekje voorkant caravan gericht naar het westen, wij zijn gek op het avond-zonnetje. bedankt fred en marjan Laan

Camping De Weeltenkamp info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200