Kleine hotelsWebsiteLink naar website

3 reviews over Hotel De Slaapfabriek in het Nederlands

Geweldig, gastvrij!

M.Schaap
31-8-2015

Super hotel met een hele gezellige gastvrouw. Ik verbleef en meerder malen per maand vanwege werk. Altijd er gezellig en gastvrij. Heel erg aan te raden om een of meerdere nachten te verblijven.

Gereisd alleenreizend in juli 2015

Aanrader!

LK
18-7-2015

Ik kom hier regelmatig en elke keer is het weer een fijne ervaring! Geweldige gastvrouw, erg goed ontbijt. Rustige plek met een mooie ligging. Je komt hier helemaal tot rust en er zijn allerlei activiteiten in de omgeving te ondernemen.

Er is veel zorg besteed aan de inrichting. De kamers hebben allen een eigen thema en zijn voorzien van luxe voorzieningen.

Gereisd alleenreizend in juli 2015

Bij aankomst bel je aan en word je persoonlijk ontvangen, inclusief voorstellen. Dat creëert al direct een hele fijne en huislijke sfeer. Ik sliep hier zelf 4 weken lang als stagiair in Apeldoorn. Geweldig dat er kamers zijn van plekken over de hele wereld waar ze zelf geweest zijn en waar ze leuk over kunnen vertellen! Afhankelijk van hoeveel mensen er in het hotel zijn, is het ontbijt in buffetvorm of wordt het persoonlijk voor je klaargezet op je eigen tafeltje. Je geeft een tijd aan om te ontbijten en komt dan de volgende morgen in de ontbijtruimte, waar alles al vers voor je klaarstaat! Zelfs de jam is zelfgemaakt. Ook aan de zintuigen is gedacht, zoals heerlijke rituals geurtjes op de hotelkamer en fijne en ontspannen (wereld) muziek in de ontbijtruimte/tv-hoek.

Gereisd alleenreizend in januari 2015

We hebben een aantal aanbieders voor De Slaapfabriek voor je op een rij gezet:

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Slaapfabriek in Teuge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Slaapfabriek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.