Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag1°-4°
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor De Slaapfabriek voor je op een rij gezet:

Hotels.nl
Hotels.nl
Direct boeken
Direct boeken

1 review over Hotel De Slaapfabriek in het Nederlands

Een prachtige B&B

Lisanne en Marion
14-8-2015

Ontvangste door een supervriendelijke gastvrouw die alles in het werk stelt om het de gast naar de zin te maken.

Zeer behulpzaam met tips waar je kan gaan eten .. de Brugwachter is zeker een aanrader !

evenals het parkeren bij het Pontje om naar de stad Deventer te gaan.

We hebben heerlijk geslapen en genoten van de Rituals producten op de badkamer.

zelfgemaakte bijzondere jammetjes en salades bij het ontbijt..TOPPIE

Fietsen die we gehuurd hebben waren ook super !

Lekker nog even chillen nadat je een dagje bent weggeweest in de gezellige huiskamer met een hapje of drankje is mogelijk.

Ik kan alleen maar positief zijn ..

Gereisd anders in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Slaapfabriek in Teuge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Slaapfabriek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.