Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag1°-4°

3 reviews over Hotel De Slaapfabriek in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!!!

Esther Verbeek,
24-11-2017

Het was een heerlijk verblijf!! We hebben genoten van de gastvrijheid en hartelijkheid! De kinderen hebben het er nog vaak over!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Super gastvrij hotel!

Ronald
23-7-2013

Een nachtje geslapen en heerlijk ontbeten in dit mooie, zeer gastvrije hotelletje! Heel leuk is de huiskamer met terras, waar je lekker buiten kunt zitten! Service en gastvrijheid zijn super. Ons zoontje vond een versierde stoel 's morgens bij het ontbijt, omdat hij die dag jarig was.

Mooi fietsgebied en met de auto heel goed te doen naar Apeldoorn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Trendy, gastvrijheid op en top, uit en ook thuis.

Fam Karsijns/ Duivelaar
20-7-2011

Wij hebben ter ere van onze trouwdag gekozen voor deze anders dan anders locatie. De kamers zijn heel bijzonder en hebben allen een ander thema. Wij waanden ons in New York. We hebben heerlijk geslapen op geweldige bedden. Omdat het een kleinschalige locatie is, konden we onze dochter (toen 1 jaar) met een gerust hart op de kamer laten. Terwijl wij beneden in de ontbijtruimte konden genieten van champagne. Het ontbijt was top en met zorg gemaakt. Aan persoonlijke aandacht heeft het zeker niet ontbroken. Wat een heerlijk verblijf... jammer dat het maar zo kort was. We komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

We hebben een aantal aanbieders voor De Slaapfabriek voor je op een rij gezet:

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Slaapfabriek in Teuge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Slaapfabriek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.