Kleine hotelsWebsiteLink naar website

6 reviews over Hotel De Slaapfabriek in het Nederlands

Heel bijzonder

Henny Hollander,
2-12-2018

Een fantastische lokatie met een geruime keus aan mogelijkheden.

Gereisd met oudere kinderen in november 2018

schitterend ,smaakvol, zeer verrassend, compleet!

familie de Haan,
12-9-2017

Door de prachtig ingerichte ruime slaapkamers en de rustige omgeving naast de gezellige woonkamer met terras en de landelijke omgeving is je verblijf gauw te kort! Je voelt je zo verwend in dit huis! We waren met het hele gezin ,3 generaties, 25 personen . Niets op aan te merken!

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Vooral de kamers zijn fantastisch

ruud
23-2-2015

De slaapfabriek heeft heerlijke kamers met alle comfort. We werden gastvrij ontvangen en hebben 'savonds lekker gegeten bij de Hangar. Genoeg te beleven in de buurt, nadat we eerst een heerlijk ontbijt hadden gekregen van onze gastvrouw!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

Fantastisch ontbijthotel!!

Ingrid Pero
15-5-2013

Fantastisch ontbijthotel met zeer ruime kamers van alle gemakken voorzien, modern gestyled en alles perfect in orde. Een kamer met een geweldig bed en uitzicht! Heel vriendelijk personeel en een prima ontbijt met een ruime keuze! Zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Heerlijk geslapen

feenstrajm
5-8-2012

Hotel De Slaapfabriek is een heerlijk hotel, prachtige kamers, heerlijke bedden, schoon en mooi ingericht. Echt een aanrader. Het ligt aan de rand van Teuge en je kunt genieten van de omgeving door op de fiets te stappen en een mooie route te volgen. Wij zijn, na een dag in de sauna, neergestreken in dit hotel. Je voelt je zeer welkom en de ontvangst is aller hartelijkst. Je krijg een sleutel van de voordeur (en natuurlijk ook een van je kamer) zodat je terug kunt komen wanneer je maar wilt. Ook met diëten kan rekening gehouden worden. Alles voor het glutenvrije ontbijt was aanwezig, heel erg fijn!

Prijs / kwaliteit verhouding is super. Ik kan deze locatie van harte aanbevelen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

Onwijs leuk hotel

Patricia
27-5-2011

Omdat we naar de veluwsebron gingen en op zoek was naar een hotel kwam ik bij de Slaapfabriek terecht. Samen met mijn dochter hebben we genoten van een warm ontvangst, een mooie trendy kamer met een heerlijk bed en een heerlijk ontbijt.

Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Slaapfabriek in Teuge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Slaapfabriek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.