Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag1°-4°
9,4

13 reviews over Hotel De Slaapfabriek in het Nederlands

Reeds meerdere malen een super verblijf gehad!!

Jolijn Van der Plas,
17-11-2018

Wij hebben met ons bedrijf reeds meerdere malen een super verblijf gehad in de slaapfabriek. Alles was weer suler geregeld. Tot de volgende keer Marjo!!

Gereisd zakelijk in november 2018

Sfeervol

Peter,
6-9-2018

Vaak verbleven vanwege werkzaamheden lokaal. Altijd fijn verblijf gehad, prettige gastvrouw en heer en goed ontbijt. Luxe en sfeervolle kamers. Mooie lichte ontbijtruimte.

Gereisd zakelijk in augustus 2018

Fantastisch!

Natasha,
28-4-2018

Gastvrijheid was uitstekend. Mooie kamer, groot en schoon.

Gereisd zakelijk in april 2018

Originele goed verzorgde locatie

Marian,
29-11-2017

Wat een hartelijke ontvangst! De ligging is ideaal tussen Deventer en Apeldoorn en de kamers zijn prachtig en schoon.

Gereisd zakelijk in januari 2017

Aanrader

Manon,
11-11-2017

Voor mijn werk zit ik regelmatig in hotels in omgeving Deventer, maar de Slaapfabriek is mijn absolute nummer 1. Elke keer word ik weer gastvrij en zeer vriendelijk ontvangen, waardoor ik mij thuis voel in Teuge. De kamers zijn ruim en groot in een rustige omgeving. Heerlijke ruime douche met Rituals producten en 's ochtends staat er een lekker, uitgebreid ontbijt klaar met elke keer weer een andere sapje/smoothie. Zeker een aanrader!

Gereisd zakelijk in oktober 2017

Uniek, eigenzinnig & luxe verblijf!

Haagsma,
17-8-2017

Voor mijn werk verbleef ik de afgelopen 6 weken circa 3 nachten per week in de Slaapfabriek. Het is circa een kwartier rijden naar Deventer. Dichtbij is ‘Twello’ een dorp met AH voor boodschappen. De snelweg ‘A1’ is dichtbij en tevens de bekende sauna’s Thermen Bussloo en De Veluwse Bron. Dit alles maakt de ligging erg aantrekkelijk.

Het hotel ligt aan het vliegveld Teuge. Er is veel groen/natuur in de omgeving. Vele avonden heb ik in de omgeving hardgelopen. Leuke routes (verhard/onverhard). Voor vogelliefhebbers: ijsvogels, zwanen en gele kwikstaarten etc. In de buurt een aantal Pokémon Gyms en Pokestops. In de omgeving ook meerder caches verstopt.

Het ontbijt is heel erg goed verzorgd. Lekkere warme broodjes, vers fruitsap en wisselend aanbod van lekkers. Bijvoorbeeld: bijzondere smaken handgemaakt jam en heerlijk assortiment kaas. O ja, een échte espressomachine met lekkere koffie.

De eigenaresse is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ze denkt met je mee en is betrokken. De kamers hebben de thema's: steden. Zo kun je je bijvoorbeeld wanen in 'Cairns', 'Bora Bora', 'Sydney' en mijn favoriet: 'Nusa Dusa'. De inrichting is op de stad ingericht. De kamers met bad hebben een hele unieke opzet: het bad is namelijk geïntegreerd in de totale kamer. Dit geeft een unieke sfeer. In de badkamer douchegoed van Rituals!

Kortom, wil je er even tussenuit? Je voorbereiden op een sprong uit het vliegtuig? Of na een werkdag lekker tot rust komen? Dan is dit zeker de place to be!

Gereisd zakelijk in augustus 2017

Geweldige ervaring en super schoon met goed eten

Lourens van der Lelij
14-9-2016

Je kunt echt tot je zelf komen en de eigenaresse is een hele aimabele persoonlijkheid die genegen is er voor te gaan. Dat kom je tegenwoordig niet zo vaak meer tegen.

Geweldige kamers en leuke inspirerende omgeving met vliegveld Teuge in de "achtertuin".

Beslist de moeite van het boeken waard!!!!

Gereisd zakelijk in september 2016

Perfect

Ralph van Schaik
11-9-2015

Ben hier anderhalve dag geweest met team van werk. Geweldig hotel. Sfeervolle kamer, gastvrije gastvrouw, prima ontbijt, alles wat je nodig hebt aan hapjes & drankjes.

Perfect.

Gereisd zakelijk in augustus 2015

Prima plek voor vergaderingen/outdoor meetings

Nico van der Linden
22-3-2013

Prima locatie voor outdoor meetings. Mogelijkheid om zelf je catering te verzorgen. Uitstekende kamers. Relaxte sfeer.

Gereisd zakelijk in maart 2013

een super lokatie

leontien muis
13-3-2013

Een prima lokatie waar de klant koning is.

Mooie kamers, lekker bedden en een service waar je u tegen zegt.

Zeer vriendelijke en prettige sfeer.

Het was een zakelijk bezoek, maar het is ook zeker een aanrader voor een privé bezoek.

Gereisd zakelijk in februari 2013

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Slaapfabriek in Teuge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Slaapfabriek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.