Hotel De Slaapfabriek

Hotel De Slaapfabriek
9,4

20 tips over Hotel De Slaapfabriek

Kukajo, 14-12-2018
Elk jaar, het laatste weekend voor de kerst is het DickensFestijn dit moet je een keer gezien hebben. Deventer staat dan helemaal in het teken van Christmas Carol, Charles Dickens.
annika, 6-5-2015
Vliegveld Teuge, bij de achterdeur, geen last van, Apenheul: heel leuk voor alle leeftijden
Maarten, 9-3-2015
Ik vond Port Elisabeth wat tochtig en de verwarming werd niet heet genoeg om er een aangename temperatuur van te maken. Verder was ik er zelf met het OV gekomen, wat niet heel makkelijk is vanuit Apeldoorn; weinig bussen. Ik had er een fiets voor de 4 weken, maar het is nog een end (35-40min) naar het centrum van Apeldoorn. Ik weet niet hoe het is met de afstand naar de Veluwe, waar je als recreant uiteraard ook meer in geinteresseerd bent.

We hebben een aantal aanbieders voor De Slaapfabriek voor je op een rij gezet:

MarkD, 8-12-2014
Dit uitstekende onderkomen ligt precies tussen Apeldoorn en Deventer in, dus genoeg keuze om te shoppen en te eten. Restaurant "De Brugwachter" is een erg gezellig en goed restaurant aan de rand van Apeldoorn.
marjo_5, 11-11-2014
Winkelen in Deventer, zet dan de auto bij het pontje (de Worp). U vaart naar de overkant en u staat gratis (nu nog wel 2014) geparkeerd en u bent meteen aan de leuke kant van Deventer met de kleine winkeltjes. Er is voldoende gelegenheid om uit eten te gaan in de omgeving. Op loopafstand bevinden zich 2 restaurants en het hotel heeft ook hele leuke arrangementen met restaurants. Bioscoop en theater is ook aanwezig zowel in Deventer als in Apeldoorn.
Mischa, 5-9-2014
weekendje weg in mooie omgeving? leuke stad apeldoorn vlakbij en heerlijke mooie grote sauna "de veluwse bron" beiden op 15 min met de auto

pemaris, 15-7-2014
Het restaurant Nunu (naarnunu.nu) is een absolute aanrader. Lekker en bijzonder gegeten en veel activiteiten voor de kinderen. Het blote-voeten-pad is ook de moeite waard.
Krijn, 25-2-2014
De Los angeles kamer is een aanrader.
Johan, 1-12-2013

- vliegveld Teuge, tandemparachutesprong

- Restaurant Swinckels, Twello

- Restaurant de Hangar, Teuge

- Deventer, leuke gezellige winkelstad

Dominique, 24-11-2013
Lekker shoppen in Apeldoorn en dan op de terugweg een haring eten bij tvissertje mercatorplein 105 Apeldoorn .Stonden niet voor niets in de adharingtest heerlijk zeg!

We hebben een aantal aanbieders voor De Slaapfabriek voor je op een rij gezet: