Hotel De Slaapfabriek ****

Review geschreven door Toke

Een absolute Aanrader!

Toke,
25-10-2018

De Slaapfabriek is een fantastische locatie voor een grotere familiegroep. Afgelopen weekend hebben wij hier met 24 volwassenen en een kleine peuter gelogeerd. De 12 slaapkamers zijn ruim, luxe, fris en gezellig ingericht. Iedere kamer heeft een eigen authentieke uitstraling en is genoemd naar een bijzondere plaats in de wereld. Het woonverblijf is riant, grote gezellige tafels en een heerlijke comfortabele zithoek met lekker zittende banken. Alle mogelijkheid om samen te eten met uitkijk over de landerijen. De keuken is prima geoutilleerd, we hebben een heerlijk diner kunnen maken. De gastvrijheid van de eigenaren is aangenaam en persoonlijk. Het overleg tevoren verliep vlot, op al onze vragen werd meteen geantwoord. In de schitterende omgeving kun je lekker fietsen, wandelen en we hebben een super tennisfestijn gehouden op de nabij gelegen tennisbanen. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Vorige reviewVorige