vakanties Terwolde aan de IJssel

Reviews over Terwolde aan de IJssel

H.Pontman,
    22-8-2018

Wij vinden het een hele fijne camping, mooi sanitair , mooie plaatsen en hele vriendelijke mensen. We waren hier nu voor de zesde keer. Iets negatiefs weet ik niet.

We komen nog eens terug.

Brinkman,
    20-8-2018

Rustige camping. Ruime plaatsen. Klantvriendelijke campingbaas. Schitterende omgeving om te wandelen en te fietsen. Deventer mooie en gezellige stad.

Prima vakantiepark voor gezinnen met kinderen!

Fam. Kerkrade,
    14-8-2018

Gezellig familiepark waar genoeg te beleven is voor gezinnen met kinderen.

Leuk animatieteam voor de kleintjes, een buitenspeeltuin, een buitenzwembad, een speelstrand met zwemvijver en , als een weer wat minder is, ook een binnenzwembad en binnenspeeltuin. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en reageert ook snel als er iets niet naar wens is betreffende de accommodatie.

Wijzelf verbleven in een 4 pers. Chalet/huisje. Deze is standaard en sober maar voldoet verder prima. Een tip voor de eigenaars: (ons enige minpuntje momenteel)

De chalets mogen bij minimaal 1 raam een hor krijgen tegen muggen, vliegen en wespen.

Zo kan er altijd een raam open blijven staan in de warme zomeravonden.

De kinderen hebben i.i.g. genoten!!

Voor mensen die met een caravan of tent op het camping terrein willen verblijven vind ik het minder geschikt vanwege de ligging en ondermaatse sanitaire voorzieningen. Verder te veel honden(poep)...

Annegreet,
    7-7-2018

Je waant je in Frankrijk door de wijnranken en omgeving. Kleinschalig en verzorgd. We stonden op het kampeerterrein tussen de appelbomen, wat een sfeer! De eigenaren zijn ook vriendelijk. De boer nam rustig de tijd om de dieren te laten zien aan ons en onze dochter van 1. Genoeg (buiten)speelgoed op het terrein ook trouwens!

Een echte aanrader voor gezin

Martha,
    25-6-2018

Erg leuk park, mooie omgeving en de faciliteiten zijn ook erg leuk. Genoeg vermaak voor de kids. We hebben erg genoten

Terwolde aan de IJssel scoort een 4,7 uit 10, op basis van 43 reviews