Vakantiepark Nieuw Grapendaal

Meer vakantiepark info

56 reviews over Vakantiepark Nieuw Grapendaal

• 9sandra krijnsen18-02-2013

Veel rust en ruimte!

mooi en schoon huisje op een ruim perceel. We hebben genoten van de rust. Leuk om op de boerderij te kijken hoe het een en ander gaat. De eigenaars staan je bij met raad en daad, erg vriendelijk. Voor kinderen is het een genot om lekker rustig buiten te spelen. Wij willen zeker nog een keer naar dit huisje.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 9Arjan, Marian & Tim van Kessel30-01-2013

Eens wat anders!

Wie op zoek is naar een rustige plek met leuke, originele, maar toch ook luxe huisjes moet zeker eens kijken bij park Nieuw Grapendaal. Gelegen op het rustige platteland aan de IJssel runt de familie een leuk, kleinschalig parkje met 4 landelijke huisjes. Fantastisch is de luxe bedstede. Voor de kinderen zijn de geiten op de boerderij erg leuk en in het winkeltje zijn typische geitenproducten te koop (we genoten van het ontbijt!). In de omgeving zijn leuke tripjes te maken naar Deventer, Hasselt en Zwolle. Echt een leuke afwisseling voor mensen die eens wat anders dan de bekende parken willen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

• 9Joeri Reuvers17-01-2013

Perfect om tot rust te komen

Mooie huisjes midden in ''the middle of nowhere''. Heerlijk rustige omgeving om uw weekendje door te brengen. Aardige gastheer en gastvrouw. Goede bedden, dus over slechte bedden hoeft u zich geen zorgen te maken. Kortom de perfecte vakantie voor een gezin.

• 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8Ria van Eerde03-12-2012

rustgevende plek

wij gingen voor rust en het wijds uitzicht. eerste indruk geweldig. 4 splinternieuwe huisjes en het ligt echt in een boerenstreek. Je word netjes ontvangen en zijn erg behulpzaam. via veiling geboekt. Eetgelegenheden moet je zoeken in dichtstbijzijnde steden. Deventer bijvoorbeeld, is goed te doen. Prachtige omgeving om te fietsen. Waar we zelf niet aan toe zijn gekomen, is een kijkje te nemen in de kaas en wijn winkel. Jammer, maar wel bij de geiten gekeken hoe ze gemolken werden. leuke ervaring.

Gereisd met vrienden in november 2012

• 10annemarie21-09-2012

een zeer mooie en rustige plek

het park ligt prachtig tussen de mailsvelden en weilanden waardoor je kan genieten van rust en mooie uitzichten. De huisjes zijn schoon en netjes, wij hadden zelfs een buitendouche! De gastvrouw en heer zijn zeer gastvrij en we mochten dan ook een kijkje nemen bij het melken van de geiten. Een leuke uitvalsbasis voor een bezoek aan de Apenheul of Julianatoren.

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

• 9jdgier29-07-2012

Verrassend leuk, netjes en schoon!

We zijn hier geweest om met onze neefjes en nichtje een nachtje door te brengen na een bezoek aan het klimbos in Apeldoorn. Beide zeer aan te raden. We zochten een betaalbare verzorgde slaapplaats en dit was erg goed verzorgd. De huisjes liggen erg vrij, de omgeving is uitgestrekt en de gastvrouw en man zijn zeer vriendelijk. Ook een voordeel was dat de huisjes erg netjes en vooral ook schoon waren. De omgeving is erg landelijk, dus mogelijk niet veel activiteiten, maar Apeldoorn ligt op 10-15km afstand. Het is wel een boerderij, dus je hoort en ruikt (buiten) wat dieren, maar dat past mooi bij het geheel. We zijn vandaag dus enthousiast terug gekomen in de randstad en hebben het park zojuist al aanbevolen aan vrienden.

• 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Vakantiepark Nieuw Grapendaal info

• BBQToegestaan

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats