Vakantiepark Nieuw Grapendaal

Meer vakantiepark info

56 reviews over Vakantiepark Nieuw Grapendaal

• 9_Menno_24-05-2013

Heerlijke rustige plek

Nieuw Grapendaal is een klein park waarvan de huisjes heel ruim liggen en daarmee een prachtig uitzicht hebben en veel privacy. Wij hadden huisje "Waterkant", waarvan in ook enkele foto's heb bijgesloten. Prima huisje en zo goed als nieuw , niet erg groot, maar alles wat wij nodig hadden was aanwezig. Op advies van Geert / Oetine fietsen gehuurd bij de plaatselijke fietsenwinkel Van de Peppel in Nijbroek, die de fietsen keurig afgeleverde op Nieuw Grapendaal. Tenslotte is de buitendouche erg leuk, die Geert nog even voor ons aansloot bij aankomst. Het staat niet op de website van het park, maar er is overigens ook een prima douche in het huisje!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

• 9Aafke22-05-2013

GE-WEL-DIG!!

We hebben een weekend met onze kinderen van 8+5 jaar hier doorgebracht. We zaten in het zeer ruime Wolvennest. Gastvrij ontvangst. De kinderen hebben zich prima vermaakt. Kijken bij de geiten, de lammetjes, skelteren, kikkers en kikkervisjes vangen en in het speeltuintje. Met zelfgemaakte hengel op pad. Geert en Oetine zijn ontzettend vriendelijk, niets is te veel. Willen veel uitleggen en aan je laten zien. Leuk winkeltje erbij met overheerlijke zelfgemaakte geitenkaas! Je gaat zeker met een koeltas vol naar huis. Huisjes zijn schoon en bedden liggen nog iets lekkerder dan thuis. Kortom: een aanrader en wij komen zeker nog een keer terug! Graag dan wel jullie kleinzonen regelen voor entertainment ;-)

• 9Kitty22-05-2013

Het was een mooie beleving!

Een lang Pinksterweekend door mogen brengen op Park Nieuw Grapendaal en het was van het begin tot het eind genieten! Prachtig gelegen charmante huisjes met veel privacy, voor kinderen het einde om lekker buiten bezig te zijn met een visnet, het vangen van kikkervisjes, skelteren, speeltuin en uiteraard kijken bij het geitenmelken. Wij lekker genoten van de rust en eindelijk de gelegenheid eens een boek te lezen. Wij komen heel graag nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9peter_4020-05-2013

Gelukkig mogen we nog een keer terugkomen.

De huisjes liggen rustig, zijn zo goed als nieuw en goed schoon gemaakt. en de bedden zijn goed. Vanuit het huisje kun je de kinderen die buiten spelen in de gaten houden dus mijn vrouw en ik zijn tevreden.

Voor de kinderen is er veel ruimte om te rennen, een paar schommels, een hond, katten, jonge geitjes, kikkervisjes en andere kinderen. Niet raar dat mij dochter besloten had om nooit meer weg te gaan.

• 9Brandt20-05-2013

Verrassend bijzonder!

Super schoon lief huisje, zeer rustig gelegen. het enige geluid zijn de vogels en kikkers. De eigenaren zijn zeer vriendelijke mensen, rondleiding in de geitenstallen gehad. Onze jongens van 12 en 17 hebben zich prima vermaakt.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

• 9Marianne16-05-2013

"Wat een fijne vakantie!"

Wij zijn met drie kinderen een midweek op Park Nieuw Grapendaal geweest. Wij werden zeer gastvrij onthaald met een kopje koffie en wat uitleg. De kinderen hebben zich goed vermaakt, zij kunnen zich vrij bewegen over de boerderij. De huisjes staan ver uit elkaar en er is veel ruimte om te spelen. Wij zaten in de Roggenkamp met uitzicht op de wijngaard en voelden ons God in Frankrijk! Het huisje is klein, je kunt lastig bagage kwijt, maar alles is er en het was schoon. Deventer is prachtig, fietsen langs de IJssel (oversteken met de pontjes! ) is leuk, Park Hoge Veluwe ligt op 35 min afstand, kortom veel te doen in de omgeving. De kinderen hebben op skelters gereden, kikkers gevangen en mochten 'zwemmen' in een oude kaaskuip. Kijken bij de geiten was natuurlijk helemaal het einde. Ook heel geschikt voor stellen die van rust en ruimte houden en willen fietsen; eventuele kinderstemmen vervliegen in de wind!

• 8Onderkomen

• 9Edwin Tekelenburg14-05-2013

Heerlijk onthaasten!

We hebben het heerlijk gehad in vakantiehuisjeRoggenkamp. De kinderen hebben gespeeld in de wijngaard die voor de deur ligt en we hebben bij de geitjes gekeken. De eigenaren Geert en Oetina zijn geweldig: gastvrij en vriendelijk. 's Avonds zat ik met mijn vrouw op het terras met een wijntje en een stuk geitenkaas (van Oetina). Ik had echt even het gevoel dat ik in Frankrijk zat! We komen zeker terug.

• 10Judith01-04-2013

Absolute aanrader als je van de rust houd!

Voor ons gezin was het een unieke plek om de drukte te ontvluchten. We hebben genoten van de rust, het heerlijke vakantiehuis en de gastvrijheid. Zoals ontspanning hoort te zijn. De kinderen konden heerlijk kind zijn en de rondleiding was een unieke ervaring. Ondanks de drukte hadden de gastheer en gastvrouw alle tijd genomen om het voor ons een ontspannen en onvergetelijk weekend van te maken. Bedankt!

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in maart 2013

• 9pmkorpel28-02-2013

geweldig weekend

schoon huisje ,leuke omgeving gastvrij ontvangst , eigenaren doen erg hun best om de mensen het naar de zin te maken . Het is weer eens heel heel wat anders als een bungalowpark. Wij hebben het erg naar ons zin gehad. ook de geiten zijn voor kinderen erg leuk om te zien

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

• 9meulenberg22-02-2013

tussen IJssel en Veluwe

Mooie, rustige uitvalsbasis voor gezin met jonge kinderen of als stel. Heerlijke buitendouche, tussen de wijnranken, met ruime 'eigen' buitenplek. Op korte afstand van de IJssel, van mooie plaatsen als Deventer maar ook dichtbij Park de Hoge Veluwe en andere fraaie natuurgebieden. Schoon huisje met kleine woonkamer, maar met 3 prima slaapkamers.

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in februari 2013

Vakantiepark Nieuw Grapendaal info

• BBQToegestaan

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats