Vakantiepark Nieuw Grapendaal

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

56 reviews over Vakantiepark Nieuw Grapendaal

• 9herlinde25-02-2014

Tot rust komen in knusse sfeer

Wat een heerlijk weekend. Het goede weer deed mee, waardoor we heerlijk konden fietsen, maar de omgeving zeker ook. De huisjes waren mooi ingericht en knus en heel schoon. Heerlijke bedden. En wat een uitzicht en ruimte. Voor de kinderen waren de geiten een superattractie, voor ons de lekkernijen uit de kaaswinkel. Ook heel fijn: een bootje dat we mochten gebruiken op de kleine plas.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

• 9Ella van Toorn24-02-2014

Heerlijke buitenplek!

Wij hebben afgelopen zomer echt genoten van ons verblijf op de camping. We hadden een hele ruime plaats. onze twee jonge kinderen konden heerlijk buiten spelen. Er is heel veel buitenruimte. Met tractoren reden ze over het park. Terwijl wij voor de tent zaten, konden we e goed zien spelen op de speeltoestellen. De geiten waren een hoogtepunt. De boer vond het goed dat we elke ochtend kwamen kijken en "meehelpen" met melken. zelfs een keer mee op de echte tractor. Fantastisch. Voor ons ook genieten van de heerlijke geitenkaas en -producten en wijn van de eigen boerderij. Heerlijk om zoveel fijns binnen handbereik te hebben. Het is een echte aanrader!

• 8Onderkomen

• 9linda-nijntje29-12-2013

Top, heel leuk voor kindjes (en ouders)

Kleine huisjes wel heel knus,dat het klein is heeft ons niet gestoord.Grote koelbox kun je lenen.Er is een combi oven-magnetron aanwezig.Buitendouche echt heerlijk zelfs als het koud is, onze zoon van 3,5 vond het geweldig buiten douchen(binnen ook fijne douche)!Huisje keurig schoon.Internet en tv aanwezig(beide 5 euro).Warm ontvangst door Oetine en Geert.Onze zoon vond het fantastisch in de geitenstal.Mocht zelfs mee op de tractor,wat een feest!Boer Geert nam alle tijd om dingen te vertellen en duidelijk is dat ze het hun gasten naar hun zin willen maken.Helaas was de kaasmakerij niet in gebruik i.v.m de feestdagen en was er ook geen ontbijt(daar hadden we ons na de verhalen hier wel op verheugd dus was jammer).Houd je niet van rust dan moet je hier niet heen gaan.Wij genoten van de rust en het boerenleven!Wij komen hier zeker terug!!!!

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 8Margreet13-11-2013

Plek waar je tot rust komt

Wij waren er in de herfstvakantie, we hadden meegedaan met veiling. We waren onder de indruk van het gezellige,kleine maar schoon huisje voor die prijs De jongens hadden erg genoten van het bootje in de poel. We werden gastvrij ontvangen en we kregen veel informatie Het enigste nadeel dat we hebben ervaren waren de vele vliegen en muggen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

• 9judith23-08-2013

Geweldige plek

We zijn net terug van een midweekje Nieuw Grapendaal. Wat een rust en ruimte! Heerlijk! We zaten in een knus, netjes ingericht huisje aan de waterkant waar de kinderen bootje konden varen en kikkers vangen. Er is een speeltuintje en elke ochtend zijn we gaan kijken bij het geitenmelken. De eigenaren zijn erg vriendelijk en geven tips om de omgeving te verkennen. Als je van rust en ruimte houdt, zou ik hier zeker eens heengaan!

• 10Gaby Suik10-08-2013

Geweldig!!!

We hebben een geweldige week gehad op park garpendaal !!! Wat een rust heerlijk .. Ontzettende gastvrije mensen die voor alles de tijd nemen om het iedereeen naar de zin te maken .. Geert en oetine zorgen ervoor dat hun park het waard is om naar toe te komen !! Alleen voor deze lieve mensen die onze vakantie net dat beetje meer gaven is t zeker de moeite waard of nog eens terug te komen .. Nette huisjes mooi verzorgd park en de omgeving top ..

• 10Onderkomen

• 9baukewester19-07-2013

rustig en landelijk

Dit nieuwe park is een oase van rust en landelijkheid! Gelegen tussen de maïsvelden en weilanden in de (spreekwoordelijke) rook van Deventer. De huisjes staan op een ruime kavel en zijn ingericht voor het dagelijks noodzakelijk gebruik. Geen overdadige luxe, maar ruim voldoende als je voor een locatie zoekt als uitvalsbasis. Inrichting is zeer schoon en licht, uitstekende bedden en een heerlijke buitendouche. Televisie en internet zijn prima. De ruimte rondom het park is overdadig groen, perfect als fiets- of wandelomgeving. Verblijf op het park is prima met kleinere kinderen. Er zijn volop speeltoestellen en een volleybal/badminton veldje voor de sportievelingen. Grotere plaatsen als Twello en Heerde, maar vooral Deventer, zijn prima te bereiken. De boerderij is een bezoek waard, met geiten en een kaas- en wijnmakerij ook een prima "excursie".

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9iklopolde08-07-2013

Geniet van gastsvrijheid, ruimte en rust

Wij hebben genoten van een weekend rust, ruimte en gezelligheid. De accommodatie is netjes ingericht en schoon, en aangepast voor rolstoelgebruikers. Het ontbijt was uit de kunst. Er is genoeg ruimte op het terrein en privacy. De eigenaars zijn gastvrij en zijn altijd bereid om vragen te beantwoorden maar gunnen je ook een kijkje op hun bedrijf, en dat is zeker de moeite waard. Zo maken ze zelf hun eigen kaas en wijn. Er is in de omgeving genoeg te ondernemen, zoals het fietsen van een smulroute, of lekker eten in het plaatselijke restaurant. Al met al kijken wij terug op een zeer geslaagd weekend.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Sylvia24-06-2013

Mooi Grapendaal

Tegen mensen met een druk en stress vol leven zou ik zeggen , ga een paar dagen naar Park Grapendaal. Over de rust en ruimte is al veel gezegd. Maar mensen kijk nou eens naar de foto's .Het lijkt toch net een sprookje. En dan de Bedstee!!, wie wil daar nou niet eens in slapen.Huisje Janny is ook geschikt voor mensen met een handicap,rolstoel toegankelijk en er kan zelfs een speciaal bed geplaatst worden!. Nou wat wil een mens nog meer. Het Huisje is heel praktisch ingericht en schoon . Alles wat nodig is , is er aanwezig. De ontvangst is ook uitstekend. Een dikke pluim voor Park Grapendaal. We komen zeker nog eens terug!!.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Iris van Schooten15-06-2013

Heerlijk onthaasten!

Wij zijn al meerdere malen geweest in Park Nieuw Grapendaal met onze dochter van inmiddels 2,5. Wij komen voor de rust en ruimte en zullen nog vaak terugkeren. Niets is teveel gevraagd voor de gastvrouw en -heer. En de combinatie met de geitenboerderij is leuk. En als je iets meer reuring wilt dan is de gezellige stad Deventer dichtbij.

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Vakantiepark Nieuw Grapendaal info

• BBQToegestaan

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats