Vakantiepark Nieuw Grapendaalstersterster

Meer vakantiepark info

56 reviews over Vakantiepark Nieuw Grapendaal

• 9Ronald en Henriette Kouwer12-06-2014

rustige mooie ruime camping

Camping Nieuw Grapendaal is een prachtige camping met grote plekken op een mooi en goed onderhouden terrein. Gastvrije eigenaars en schoon, nieuw sanitair.

Gereisd met partner in mei 2014

• 8jessica30-05-2014

Een geweldige plek om heerlijk bij te komen.

Het vakantiepark Nieuw grapendaal is een mooie opgezette park, leuke vijver in het midden. Heerlijk om er rustig van de omgeving te genieten. Naar de geiten gekeken hoe ze werden gemolken en in hun kaasmakerij heerlijke geiten kaas gekocht. Zeer vriendelijke mensen en de accommodatie was geweldig. Zeker de moeite waard.

Gereisd in mei 2014

• 9Nely Lander26-05-2014

Bijzonder en relax

Fantastisch weekend gehad in een rustige omgeving. Hartelijke ontvangst en goede verzorging. De buitendouche was erg bijzonder. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 9Bert25-05-2014

Geweldig

Fantastisch weekend gehad in het huisje Roggenkamp met 5 personen. Een aanrader is het ontbijt, dat wordt bezorgd in een mand vol met eigen producten. Bijzonder leuk is de buitendouche. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 9anja_vdj06-05-2014

Prachtig klein park in een mooie omgeving

Een fijn weekend doorgebracht in een knus Veluws vakantiehuisje. Doordat het park maar een paar huisjes heeft kun je er genieten van de ruimte en de rust. Voor de kinderen valt er genoeg te ontdekken, in het bootje op het meertje, kikkervisjes vangen, naar de konijntjes, skelters, bolderkarren en een kleine speeltuin. En natuurlijk een bezoek aan de geitenboerderij, erg leuk. Wij zijn gastvrij ontvangen en hebben het er prima naar ons zin gehad. Een aanrader voor iedereen die eens wat anders wil dan een grootschalig park waar er al zo veel van zijn.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 10Suus01-05-2014

Super

Geweldige midweek gehad ondanks het mindere weer. Eigenaren erg vriendelijk en behulpzaam, leuk voor de kinderen. Zoveel te doen voor de kinderen en dichtbij Deventer en Apeldoorn. Leuk voor uitstapjes. Aanrader, wij komen zeker terug!

• 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 9Jeanette23-04-2014

Heerlijke rust en ruimte!

Voor de kinderen fantastich om te skelteren, bootje te varen en kikkervisjes te vangen. Dan hebben de ouders ook rust! En heerlijk fietsen in de omgeving, en lekker hardlopen over het kippeneindje. Alles keurig verzorgd, zeer vriendelijke mensen.

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 8Patricia20025-03-2014

Zeer rustig, Prachtige omgeving, ver uitzicht

heerlijk tot rust komen landelijk gelegen eigenaren erg vriendelijk, super stel! sfeervol bezoekje geiten erg aan te raden, bij het melken

• 6Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in maart 2014

• 9Julliette12-03-2014

Letterlijk en figuurlijk de ruimte nemen

Park Grapendaal is een zeer ruim opgezet park, maar tegelijkertijd ook knus. Het is de eigenaar gelukt om In een weidse omgeving waarin je alle ruimte hebt, toch een gezellig en knus gevoel te creëeren. Met uitzicht op onder andere een wijngaard en een klein meertje waan je jezelf in een andere wereld. De eigenaars zijn vriendelijke mensen die er altijd voor open stonden om onze kinderen te laten meehelpen op hun geitenboerderij. De accomodatie was zeer schoon; het is een gezellig huisje van alle gemakken voorzien en de bedden sliepen heerlijk! Wij vonden dit een aanrader voor eenieder die houdt van rust en ruimte en het eerlijke boerderijleven van dichtbij wil meemaken.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

• 9Lennyklouwen03-03-2014

Heerlijk weekend gehad!

Wij hebben het fantastisch getroffen met het weer, twee dagen heerlijk kunnen fietsen. Knus huisje (Slootkant), maar daar zijn we door het lekkere weer niet veel geweest. Onze dochter vond het helpen bij de geiten erg leuk, en Geert neemt alle tijd om te vertellen over zijn geiten en de boerderij. Oetine is erg gastvrij, niets is haar teveel, wat een service! Mooie omgeving, we zijn een dag naar Epe geweest (fietsknooppunten zijn goed te doen), daar een superpannenkoek gegeten bij de Ossenstal midden in het bos. De andere dag langs de IJssel een rondrit via Deventer, twee keer met een pontje overgestoken, ook weer met de fietsknooppunten.

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

18 tips over Vakantiepark Nieuw Grapendaal

• Fam. Vogelenzang, 06-05-2014

Dierenpark Wissel is een kleine dierentuin in Epe waar vooral kleine dieren worden gehouden.

• herlinde, 25-02-2014

Ik moet nog een keer terug komen voor de buitendouche en de hottub... In februari durfde ik niet, maar schijnt helemaal te gek te zijn...

• Lennyklouwen, 03-03-2014

Een ontbijtje van Oetine natuurlijk! Maar ook heerlijk gegeten bij Kriebelz in het dorpje, en de Ossenstal in Epe op ongeveer 15 km fietsen.

2 vragen over Vakantiepark Nieuw Grapendaal

• Janny schaap, 22-05-2018

Reservering 7 juli 2018

Goedemiddag,

Graag wilde ik weten of U Mn mail over het aantal personen heeft ontvangen.

• S.Verduijn, Enkhuizen, 12-05-2016

fiets verhuur

G.a., is het mogelijk om fietsen (volwassen) te huren? Zoja, wat is de prijs voor twee/drie dagen, zie graag een bericht tegemoet. vr, groet S.Verduijn

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats