Vakantiepark Nieuw Grapendaalstersterster

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

56 reviews over Vakantiepark Nieuw Grapendaal

• 9Esther van Vliet24-04-2015

Knus midweekje in een bedstee.

Afgelopen oktober moesten wij er hoognodig even uit, dat kon gelukkig met een reservering die wij nog hadden staan bij 'De Wolf'. Heel servicegericht was deze voor ons verlengd. Van de midweek hebben wij intens genoten: prachtig weids uitzicht maar het huisje heel privé, mogelijkheid tot stadsbezoek aan mooi Deventer, lekker bij de boerderijwinkel kaasjes proeven en kopen en helpen met het voeren van de geiten. Allemaal even leuk en gezellig & uitermate geschikt om een paar dagen terug te schakelen.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 10AMG de Pender25-10-2014

Heeerlijk!

We hebben een midweek doorgebracht in een huisje bij Grapendaal. Dit is een uitermate geschikte vakantie voor gezinnen met jonge kinderen. De kinderen kunnen dagelijks helpen bij het voederen van de geiten, kippen, knuffelen met de konijnen, etc. Er is ook een prima speeltuin en diverse wig-wams. De eigenaren zijn vriendelijk, de geitenkaas en geitenyoghurt overheerlijk. De huisjes zijn prachtig om te zien en erg schoon, alleen het woon/eet gedeelte is wat klein als je met 6 personen bent. Heerlijke midweek gehad.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9Ingrid24-10-2014

Erg fijne plek

Mooie huisjes . Het park is erg ruim opgezet met veel groen en speelruimte om je huisje. En een leuke speeltuin voor de deur was super. De kinderen vonden het super om in een bedstee te slapen. Erg vriendelijke eigenaren en warme ontvangst. De kinderen vondem het erg leuk om de geiten mee te voeren en het melken te zien.

• 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

• 9Familie Valkhof15-09-2014

ontwaakten en paradijs voor mijn zoon van 3,5

Vriendelijk ontvangst door de boer en boerin. Onze zoon van 3,5 mocht de boer helpen bij het melken en voeren en in de omgeving is ook veel te doen voor onze zoon en voor papa en mama. Info kan je zelfs krijgen bij de eigenaren van de boerderij. Huisjes zijn erg mooi en liggen op een hele mooie locatie met op een 20 meter afstand een speelweide met klimrekken etc.

In de winkel kan men van alles kopen wat men zelf maakt zoals geitenkazen wijn appelsap worst etc.

Een echte aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

• 10marcus korte16-08-2014

Uitstekend!

We keken er naar uit,en aangekomen zagen we een mooi ruim park. voordat we ons gingen aanmelden zaten de kinderen al op de skelters! de geiten vonden ze geweldig! echt even midden in de natuur om tot rust te komen. het huisje is erg leuk en verzorgd,de kinderen vonden de bedstee echt geweldig. een aanrader is het ontbijt wat aangeboden word door de eigenaren! vol met lekkere producten van eigen land. kortom een erg mooi park en ruim op gezet,de buiten douche is geweldig! we gaan er zeker nog eens terug!

• 9Marieke Duijn15-08-2014

Erg genoten

Wat een leuk parkje! Niet groot, maar heel ruim opgezet. We zaten in huisje Janny met bedstee en slaapkamer met boxsprings. Veel privacy en die buitendouche is geniaal! Heel veel groen gras om op te spelen, speeltoestellen, traptrekkers, kikkertjes in het water, geitjes en konijntjes; ons zoontje van 2,5 jaar heeft zich uitstekend vermaakt. En wij dus ook. Een midweek is eigenlijk te kort! Heerlijke rode wijn van de wijngaard trouwens.

• 9Nicolien Topcu08-08-2014

Super midweek

Heerlijk rustig park, kinderen konden heerlijk spelen, buitendouche met warm water, gaan we thuis ook maken, wat een weelde! Zwembadje opzetten en vullen maakten de eigenaars geen probleem van, muggenstekkers hoefden we zelf niet te kopen, de horren werden gebouwd tijdens ons verblijf :) Eigen barbecue en de paddenpoel met bootje was super, de bedstee maakten de kinderen ruzie om wie er in mocht slapen. (Uiteindelijk allebei/samen) Aanrader, we gaan beslist weer terug.

• 8Onderkomen

• 10Ron Linders19-07-2014

Superlocatie en megakindvriendelijk

Wij hebben genoten van alles op en rond Nieuw Grapendaal! Zoveel te zien en te beleven tussen de geiten, zelfs op 'kraamvisite' geweest, want de nacht voor we de geiten gingen bezoeken kwam een nieuw jong bokje te wereld. In de directe omgeving is zoveel voor kinderen te beleven, dat je er gerust langer naar toe kunt als een midweek. Er zijn ook een aantal kampeervelden, maar die zijn door kamperend Nederland helaas nog niet genoeg ontdekt, want hoewel het heerlijk rustig was, zou wat meer gezelschap ook wel op zijn plaats zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Marieke van Hal22-06-2014

Gewoon fantastisch, genoten

Onze zoon wil graag blijven wonen. Heerlijk huisje, ruim opgezet en zeer kindvriendelijk. Op zaterdag en zondagochtend geiten melken en konijntjes aaien. Daarna lekker met de boot varen en kikkers gevangen. Onze jongens hebben een topweekend gehad! We komen nog een keer terug. We zijn zeer gastvrij ontvangen, erg vriendelijk!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9Arie van Ballegoijen20-06-2014

Heerlijk 'onthaasten'!!

Een 10 geef ik niet, maar jullie verdienen en dikke 9+. We hadden een leuk, compleet, schoon huisje op een prachtige locatie. Heerlijk in de (boeren) natuur met als extraatje een bewoond zwaluwnest in de nok van het terras. Prima fiets omgeving! Wij, 4 60+ers, hoeven geen 'plaza'.

• 7Activiteiten

Gereisd in juni 2014

18 tips over Vakantiepark Nieuw Grapendaal

• Fam. Vogelenzang, 06-05-2014

Dierenpark Wissel is een kleine dierentuin in Epe waar vooral kleine dieren worden gehouden.

• herlinde, 25-02-2014

Ik moet nog een keer terug komen voor de buitendouche en de hottub... In februari durfde ik niet, maar schijnt helemaal te gek te zijn...

• Lennyklouwen, 03-03-2014

Een ontbijtje van Oetine natuurlijk! Maar ook heerlijk gegeten bij Kriebelz in het dorpje, en de Ossenstal in Epe op ongeveer 15 km fietsen.

2 vragen over Vakantiepark Nieuw Grapendaal

• Janny schaap, 22-05-2018

Reservering 7 juli 2018

Goedemiddag,

Graag wilde ik weten of U Mn mail over het aantal personen heeft ontvangen.

• S.Verduijn, Enkhuizen, 12-05-2016

fiets verhuur

G.a., is het mogelijk om fietsen (volwassen) te huren? Zoja, wat is de prijs voor twee/drie dagen, zie graag een bericht tegemoet. vr, groet S.Verduijn

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Wasserette

• Autovrij parkJa
    • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats