18 tips over Vakantiepark Nieuw Grapendaal

• Fam. Vogelenzang, 06-05-2014 Rapporteren

Dierenpark Wissel is een kleine dierentuin in Epe waar vooral kleine dieren worden gehouden.

• herlinde, 25-02-2014 Rapporteren

Ik moet nog een keer terug komen voor de buitendouche en de hottub... In februari durfde ik niet, maar schijnt helemaal te gek te zijn...

• Lennyklouwen, 03-03-2014 Rapporteren

Een ontbijtje van Oetine natuurlijk! Maar ook heerlijk gegeten bij Kriebelz in het dorpje, en de Ossenstal in Epe op ongeveer 15 km fietsen.

• linda-nijntje, 29-12-2013 Rapporteren

Geert en Oetine kunnen je info geven over activiteiten in de buurt.

• Sylvia, 24-06-2013 Rapporteren

Mijn tip is neem de fietsen mee , Een mooie fiets route langs de ijssel, en naar aanliggende dorpjes.

• baukewester, 19-07-2013 Rapporteren

Dit is een plek waar je wel het beste mee uit de voeten komt als je fietsen bij je hebt. Of voor motorrijders. Wij zijn een aantal malen in Deventer geweest, prachtige oude binnenstad.

• meulenberg, 22-02-2013 Rapporteren

Heerlijke geitenkaas en geitenmelk, rechtstreeks bij de boer.

• Ria van Eerde, 03-12-2012 Rapporteren

neem laarzen mee om bij de geiten te kijken. Deventer is een mooie stad met veel leuke kleine aparte winkeltjes. De bonte klipper is erg leuk om koffie of thee te drinken met heerlijke Tsjechische honingtaart . Erbij zit een koffie/thee winkeltje met allerlei koffie/thee soorten. zeker een aanrader.

• Brandt, 20-05-2013 Rapporteren

Lekker gegeten bij Kriebelz in Terwolde, echt een aanrader. Dagje Deventer, toertje over de veluwe en het klimbos in Apeldoorn geweest.

• annemarie, 21-09-2012 Rapporteren

maak een mooie fietstocht langs de ijssel of bezoek de Apenheul.

• jdgier, 29-07-2012 Rapporteren

Wij kregen de tip om te gaan eten in Welsum. Een goed advies want ook het terrasje bij eet tapperij Bijsterbosch is ons goed bevallen.

• peter_40, 20-05-2013 Rapporteren
    • Bestel een ontbijt met streekproducten bij de boerin.
    • Parkeer de auto gratis bij De Worp en neem het voetveer naar Deventer.

• Ron Linders, 19-07-2014 Rapporteren

In de omgeving kun je zeer snel naar Koningin Juliana Toren, Apenheul, Dolfinarium, maar wat dacht je van het Blote Voeten Pad in Twello, of naar Deventer?

• S. Landstra, 20-07-2014 Rapporteren

Iets grotere koelkast in de huisjes. Voor een gezin met 2 kinderen net iets te klein.

• Nicolien Topcu, 08-08-2014 Rapporteren

Andere indeling in keuken waardoor ruimte vrijkomt voor een grotere koelkast en iets meer (boven) kast ruimte.

• Marieke Duijn, 15-08-2014 Rapporteren

Burgers' Zoo in Arnhem is niet ver weg en heel mooie dierentuin

• AMG de Pender, 25-10-2014 Rapporteren

Als uitje kan de koperen ezel in Epe worden aangeraden voor nog meer dierenplezier!

• Ingrid, 24-10-2014 Rapporteren

Binnenspeeltuin en zwembad op 5 min afstand, "succesparken" heet die lokatie. Bioscoop in deventer en dolfinarium harderwijk.