Vakantiepark Nieuw Grapendaal

Ruthless
22-7-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Veel hoge beoordelingen op zoover. Maar is door ons heel anders ervaren. Zure eigenaren en geen faciliteiten. Met name de eigenaresse is ons erg tegengevallen..

verder is de speeltuin aan onderhoud toe en is het zwembadje niks. Omgeving wel prima.

gezellig, rustig en uiterst comfortabel

Patrick
18-7-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Bungalow (Wolvennest) met alle nodige comfort voor een kort verblijf in deze streek. Gratis Wifi, TV, parkeerplaats, ...

Superrustige buurt, op 1 km van de Ijssel, ideaal voor toeristen die een alternatief zoeken voor de vaak duurdere ketens van bungalowparken die enkel naar het commerciële rendement kijken. Als je op doorreis bent, of vooral de streek wil verkennen is het een goede verblijfplaats. (Fietstoerisme,...)

Goede bedden, ruime leefruimte met voldoende plaats voor 8 personen.

Als we dan toch nog iets van kritiek willen geven : het sanitair is onvoldoende berekend op 8 personen, omdat ook het toilet, de douche en de wastafel achter 1 deur van de badkamer zitten. Wij waren gelukkig maar met 5 personen, zodat de wachtrij nog mee viel...

Vriendelijke ontvangst en goede prijs/kwaliteitsverhouding maakt dat we er in dezelfde omstandigheden zeker opnieuw zouden boeken.

(Online boeken hoeft niet, je kan gewoon telefonisch contact opnemen en luisteren wat er wanneer nog beschikbaar is.)

Dit nooit meer

lyla
6-7-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6

Bij boeken werd gezegd betaal pas bij aankomst/verblijf. Na boeken kreeg ik een mail om het gehele bedrag over te maken.. Hier een melding van gemaakt ze gaven de reisorganisatie de schuld. Eenmaal bij het park wij de auto bij het huisje (kwamen pas in de avond aan). De volgende ochtend komt mevrouw vertellen dat de auto hier niet mag staan. Euhm hier staat duidelijk:

Gratis! Privé parkeren is gratis. U kunt parkeren bij de accommodatie. Reserveren is niet noodzakelijk.

Maar goed wij netjes auto weggezet. Met uitchecken vroegen wij of we iets later konden (ivm baby). Dit werd meteen in rekening gebracht. Prima geldklopperij geef mijn kind wel in de auto zijn flesje! Never nooit meer! Zo onvriendelijk dit had ik echt niet verwacht! Maar ook al plaats je een recensie die verwijderen ze toch weer! Jammer maar helaas ik blijf hem plaatsen de mensen moeten toch ook onze waarheid weten!

Heerlijke plek

Aly
5-7-2017

Wij hebben hier heerlijk 17 nachten gekampeerd. De camping ligt aan het eind van een weg en je hebt daarom geen verkeers geluiden. De camping is ruim. De eigenaren zijn heel prettige. Je kunt er heerlijke dingen kopen die ter plekke zijn gemaakt zoals verschillendecsoorten geitekaas, yoghurt, wijn, appel- en peresap, jam, noem maar op. Allemaal even lekker. Wij hebbenvanuit deze camping het jacobspad gelopen van Hasselt tot Arnhem. Het pad komt zo ongeveer langs de camping.

Oude reviews (archief)

geweldig

cynthia
14-9-2015
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

het was voor twee dagen

maar als we nog een keer gaan wat wel gaat gebeuren doen we er waarschijnlijk nog een dagje bij

de kinderen prima vermaakt

klein maar super leuk ook de speeltuin was geslaagd net als het vijvertje

Fantastische plek

Jeannette Hartlief- van Hof
26-5-2015
  • Onderkomen10

Het park is ruim opgezet en is zeer kindvriendelijk. De kinderen kunnen hier nog hun eigen fantasie gebruiken om fijn te spelen.

De eigenaars zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Een heerlijke plek voor vakantie of weekendjeweg, in een super accommodatie Wij vonden dit echt een topper, je kan echt zien dat er echt aandacht aan de inrichting is besteed.

Wij hebben nog kaas en wijn mee naar huis genomen om nog na te genieten van dit heerlijke weekend

Een woord: Fantastisch

Fam. Dijk
22-5-2015
  • Onderkomen10

Heerlijk met het gezin een weekje erop uit geweest .

Het park is ruim opgezet en voor de kinderen is er een leuke speeltuin. Wat het extra leuk maakt zijn de geiten die je eten kan geven of de konijntjes die je kunt knuffelen.

De eigenaars zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Kortom, voor een heerlijke vakantie, met super accommodatie vonden wij dit echt een topper.

Heerlijke plek!

Iris van Schooten
7-5-2015
  • Onderkomen10

Geert en Oetine zijn erg gastvrij, de huisjes comfortabel en schoon. Wij hebben genoten van de rust en ruimte. En onze dochter kan lekker haar gang gaan. Voor thuis nog een lekkere geitenkaas meegenomen.

Knus midweekje in een bedstee.

Esther van Vliet
24-4-2015

Afgelopen oktober moesten wij er hoognodig even uit, dat kon gelukkig met een reservering die wij nog hadden staan bij 'De Wolf'. Heel servicegericht was deze voor ons verlengd.

Van de midweek hebben wij intens genoten: prachtig weids uitzicht maar het huisje heel privé, mogelijkheid tot stadsbezoek aan mooi Deventer, lekker bij de boerderijwinkel kaasjes proeven en kopen en helpen met het voeren van de geiten. Allemaal even leuk en gezellig & uitermate geschikt om een paar dagen terug te schakelen.

Heeerlijk!

AMG de Pender
        25-10-2014
        • Onderkomen10

We hebben een midweek doorgebracht in een huisje bij Grapendaal. Dit is een uitermate geschikte vakantie voor gezinnen met jonge kinderen. De kinderen kunnen dagelijks helpen bij het voederen van de geiten, kippen, knuffelen met de konijnen, etc. Er is ook een prima speeltuin en diverse wig-wams. De eigenaren zijn vriendelijk, de geitenkaas en geitenyoghurt overheerlijk. De huisjes zijn prachtig om te zien en erg schoon, alleen het woon/eet gedeelte is wat klein als je met 6 personen bent. Heerlijke midweek gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Nieuw Grapendaal in Terwolde aan de IJssel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Nieuw Grapendaal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Nieuw Grapendaal scoort een 8.73 uit 10 op basis van 54 reviews.