Géén boekingskosten

• 8Activiteiten

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

56 Reviews over Nieuw Grapendaal

• 9Tas27-10-2019

Aanrader

2 nachtje gelogeerd. We voelden ons gelijk thuis. Eigenaars waren super attent. Mijn dochter is bij de geiten gaan kijken tijdens het voeren. Wij hebben 2 ochtend de ontbijt mand besteld met super lekkere geitenkaas. De mand krijg je tegen de avond. Alles zit erop en eraan. Geen vleeswaren maar die mis je niet. Koffie. Thee. Boter. Vers fruit. Eitjes. Bolletjes en boterhammen. toetje. Melk. Je kon er gewoon ook van lunchen zoveel kregen we. Aanrader dus. Super lief tiny huisje. 2 kook pits dus handiger is als je iets thuis van te voren klaar heb gemaakt. Lekkere bedden. En gave bedstee. Zaten in het huisje de slootkant. Aanrader! Als je van rust houdt en lekker eropuit wil met de fiets. Helaas weinig kinderen maar denk dat als je van natuurcampings houdt en huisjes het hier heel leuk is. Bbq plek bij het huisje en zag ook er eentje voor bij de camping.

• 9Onderkomen
  • 9Annegreet07-07-2018

Je waant je in Frankrijk door de wijnranken en omgeving. Kleinschalig en verzorgd. We stonden op het kampeerterrein tussen de appelbomen, wat een sfeer! De eigenaren zijn ook vriendelijk. De boer nam rustig de tijd om de dieren te laten zien aan ons en onze dochter van 1. Genoeg (buiten)speelgoed op het terrein ook trouwens!

• 8Activiteiten
  • 5Ruthless22-07-2017

Maakt verwachting niet waar

Veel hoge beoordelingen op zoover. Maar is door ons heel anders ervaren. Zure eigenaren en geen faciliteiten. Met name de eigenaresse is ons erg tegengevallen.. verder is de speeltuin aan onderhoud toe en is het zwembadje niks. Omgeving wel prima.

• 4Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 9Patrick18-07-2017

gezellig, rustig en uiterst comfortabel

Bungalow (Wolvennest) met alle nodige comfort voor een kort verblijf in deze streek. Gratis Wifi, TV, parkeerplaats, ...
    Superrustige buurt, op 1 km van de Ijssel, ideaal voor toeristen die een alternatief zoeken voor de vaak duurdere ketens van bungalowparken die enkel naar het commerciële rendement kijken. Als je op doorreis bent, of vooral de streek wil verkennen is het een goede verblijfplaats. (Fietstoerisme,...) Goede bedden, ruime leefruimte met voldoende plaats voor 8 personen. Als we dan toch nog iets van kritiek willen geven : het sanitair is onvoldoende berekend op 8 personen, omdat ook het toilet, de douche en de wastafel achter 1 deur van de badkamer zitten. Wij waren gelukkig maar met 5 personen, zodat de wachtrij nog mee viel... Vriendelijke ontvangst en goede prijs/kwaliteitsverhouding maakt dat we er in dezelfde omstandigheden zeker opnieuw zouden boeken. (Online boeken hoeft niet, je kan gewoon telefonisch contact opnemen en luisteren wat er wanneer nog beschikbaar is.)

• 6Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 3lyla06-07-2017

Dit nooit meer

Bij boeken werd gezegd betaal pas bij aankomst/verblijf. Na boeken kreeg ik een mail om het gehele bedrag over te maken.. Hier een melding van gemaakt ze gaven de reisorganisatie de schuld. Eenmaal bij het park wij de auto bij het huisje (kwamen pas in de avond aan). De volgende ochtend komt mevrouw vertellen dat de auto hier niet mag staan. Euhm hier staat duidelijk: Gratis! Privé parkeren is gratis. U kunt parkeren bij de accommodatie. Reserveren is niet noodzakelijk. Maar goed wij netjes auto weggezet. Met uitchecken vroegen wij of we iets later konden (ivm baby). Dit werd meteen in rekening gebracht. Prima geldklopperij geef mijn kind wel in de auto zijn flesje! Never nooit meer! Zo onvriendelijk dit had ik echt niet verwacht! Maar ook al plaats je een recensie die verwijderen ze toch weer! Jammer maar helaas ik blijf hem plaatsen de mensen moeten toch ook onze waarheid weten!

• 2Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 10Aly05-07-2017

Heerlijke plek

Wij hebben hier heerlijk 17 nachten gekampeerd. De camping ligt aan het eind van een weg en je hebt daarom geen verkeers geluiden. De camping is ruim. De eigenaren zijn heel prettige. Je kunt er heerlijke dingen kopen die ter plekke zijn gemaakt zoals verschillendecsoorten geitekaas, yoghurt, wijn, appel- en peresap, jam, noem maar op. Allemaal even lekker. Wij hebbenvanuit deze camping het jacobspad gelopen van Hasselt tot Arnhem. Het pad komt zo ongeveer langs de camping.

• 8cynthia14-09-2015

geweldig

het was voor twee dagen maar als we nog een keer gaan wat wel gaat gebeuren doen we er waarschijnlijk nog een dagje bij de kinderen prima vermaakt klein maar super leuk ook de speeltuin was geslaagd net als het vijvertje

• 6Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 9Jeannette Hartlief- van Hof26-05-2015

Fantastische plek

Het park is ruim opgezet en is zeer kindvriendelijk. De kinderen kunnen hier nog hun eigen fantasie gebruiken om fijn te spelen. De eigenaars zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Een heerlijke plek voor vakantie of weekendjeweg, in een super accommodatie Wij vonden dit echt een topper, je kan echt zien dat er echt aandacht aan de inrichting is besteed. Wij hebben nog kaas en wijn mee naar huis genomen om nog na te genieten van dit heerlijke weekend

• 10Fam. Dijk22-05-2015

Een woord: Fantastisch

Heerlijk met het gezin een weekje erop uit geweest .

Het park is ruim opgezet en voor de kinderen is er een leuke speeltuin. Wat het extra leuk maakt zijn de geiten die je eten kan geven of de konijntjes die je kunt knuffelen.

De eigenaars zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Kortom, voor een heerlijke vakantie, met super accommodatie vonden wij dit echt een topper.

• 10Activiteiten
  • 10Iris van Schooten07-05-2015

Heerlijke plek!

Geert en Oetine zijn erg gastvrij, de huisjes comfortabel en schoon. Wij hebben genoten van de rust en ruimte. En onze dochter kan lekker haar gang gaan. Voor thuis nog een lekkere geitenkaas meegenomen.

• 10Activiteiten

Vakantiepark Nieuw Grapendaal info