Vakantiehuis Het Achterste Pothoven

VakantiehuisWeer vandaag15°5°
Vakantiehuis Het Achterste Pothoven

1 review over Vakantiehuis Het Achterste Pothoven in het Nederlands

Alleenreizend

Deze prachtige B&B/studio/atelier/vakantiewoning valt bij binnenkomst meteen op. Grote open ruimte, modern ingericht, zicht op de hanebalken... een boerderijloft waar je u tegen zegt! Ik kwam er om te werken en dat ging prima met zo'n snelle wifi.

Ontbijt: vers en bio. Omgeving: weids en uitgestrekt. Resultaat: gewerkt en uitgerust. Ik kom zeker nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Het Achterste Pothoven in Terwolde aan de IJssel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Het Achterste Pothoven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.