Bed and Breakfast De Aze

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag6°-2°
Bed and Breakfast De Aze

We hebben een aantal aanbieders voor De Aze voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast De Aze in het Nederlands

Fantastische plek

yves velghe
4-5-2013

Deze Bed en Breakfast is zeer goed meegevallen. Lekker en uitgebreid ontbijt. Mooie kamers en goede bedden. Ook zeer kindvriendelijk. Mooie grote tuin met trampoline,... fietsen; rustig straatje waar ze kunnen fietsen;

Pretpark Juliana toren ligt er niet zover vandaan.

Rust, landelijk, vriendelijk, zeer goed ontbijt!

Fred en Elly Visser
5-7-2011

Boerderij De Aze ligt mooi. 's Avonds is het lekker zitten in de deckchairs tegen de zuidgevel. Er liep zelfs een damhert door de tuin! Goede bedden, prima badkamer en een heel erg uitgebreid ontbijt. Heerlijke plek om terug te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Aze in Terwolde aan de IJssel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Aze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.