Camping Jacobus Hoeve

Ruime plaatsen.

Fantastisch tijd gehad

Johan Schoone
25-9-2018

1 week met vrienden op de camping gestaan. Prachtige omgeving om te fietsen. Toen 6 dagen op andere camping gestaan maar zijn snel weer terug gegaan naar de Jacobus Hoeve. Waarom? Hartelijke eigenaar - je voelt je hier welkom - mooie camping plaatsen - schitterend sanitair - mooie omgeving - goed eten in restaurant. Komen volgend jaar zeker weer.

mooie camping met een hartelijke eigenaar

fam. Hopman
22-9-2018

Wij waren aangenaam verrast toen wij een telefoontje van Bas de camping eigenaar kregen dat onze plek een dag eerder vrij kwam, dus we konden komen wanneer we maar wilden. Ook de ontvangst door Bas was aller hartelijkst en kregen uitgebreid uitleg en een doosje eieren als welkom.De camping is geweldig goed verzorgd, het sanitair zou een 10 verdienen zo schoon en compleet met wc-bril reiniger, luchtverfrisser en een goede afzuiging waardoor je geen nare luchtjes ruikt tijdens het douchen. Alleen bij volledige bezetting denk ik dat je kans maakt af en toe te moeten wachten. De plekken zijn giga groot en voorzien van een tegelplateau. Het personeel is erg vriendelijk of het nu de man is die 2 a 3x per dag het sanitair schoonhoudt of degene die het gras en afscheiding onderhoudt ieder heeft plezier en wil je graag helpen. Als enig minpuntje zou het geluid van de A1 te vermelden zijn, dat bij zuidenwind vooral in de ochtend storend is. Wij

Zeker voor herhaling vatbaar

N. Dankers
23-8-2018

We zaten in nieuw Tiny House. Erg gebruiksvriendelijk. Lekker terras met lekkere stoelen. Lekkere bedden en eigen toilet. Vriendelijke eigenaar. Echt top. Geen minpunt kunnen ontdekken.

Een fantastische camping.

Leo van Doren
12-8-2018

Wij zijn al 9 jaar een vaste gast in het hoogseizoen op deze camping. Voor volgend jaar hebben we al weer gereserveerd. Ieder jaar voelt het weer als een soort thuiskomen.

Wij kunnen ons helemaal niet vinden in de review van meneer van den Hout. Of hij probeert de uitbater een loer te draaien of hij bedoelt een ander bedrijf!

fantastische camping

marjolein
14-7-2018

een hele mooie en schone camping. vriendelijke eigenaar. Vriendelijk personeel.

Je kan op de camping ook erg lekker en betaalbaar eten. zit op een centrale locatie

Je kan alle kanten op.

Strakke grasvelden met verharde plekken voor de voortent. Wat heel plezierig is. Een heel enthousiaste en flexibele eigenaar. Brandschoon sanitair.

Zijn er mindere punten? Jazeker. Wifi is matig en ben je overgevoelig voor verkeerslawaai, dan kan de nabijheid van de snelweg bij verkeerde wind een punt van aandacht zijn. Prachtige omgeving om met de fiets er op ui te trekken.

Voorbeeldig beheer, smaakt naar meer!

A. Aarnoutse
9-11-2017

Vanaf het eerste (telefonische) contact was ik aangenaam verrast door de (klant)vriendelijke beheerder. Echt een buitengewoon prettige man!

De camping is prettig ingedeeld en het terrein wordt uitstekend onderhouden. Dat geldt ook voor het sanitair; zeldzaam schoon en aangenaam verwarmd (wij stonden er begin november).

De camping is ideaal gelegen voor wandelaars en fietsers die van de Veluwe en het Kootwijkerzand en/of het boerenland willen genieten.

Het dorp Stroe (met een supermarkt) ligt op ca. 1 km afstand.

Voor wie overgevoelig is voor verkeersgeluiden: bij ongunstige weersomstandigheden en wind uit de verkeerde hoek, kan de A1 een aandachtspunt zijn.

Heerlijke ontspannen vakantie op geweldige camping

Jeannette van der Maat
7-9-2017

heel vriendelijke eigenaar, hartelijke ontvangst, zonder reservering. Keurige velden en vanwege mijn hondje kwam ik op het hondenveld maar was prima en gezellig. Sanitair zeer schoon, werd geregeld nagelopen en meerdere malen per dag schoongemaakt. Restaurant niet gegeten maar zag er verzorgd uit.Omgeving heel mooi, veel kunnen fietsen. Prima uitvalsplek voor de Veluwe, je kunt er alle kanten op.

Gewèldige camping!

Ton en Marion Willemse
6-9-2017

We hadden niet gereserveerd en de hele camping was bijna vol.

De eigenaar vroeg of we 1 nachtje op een andere plaats wilden staan en dan konden we de andere dag op een hele mooie plaats staan. De eigenaar dacht echt mee om het ons naar de zin te maken. Gewèldige man trouwens. Het personeel is ook ongelooflijk vriendelijk.

Het sanitair was en bleef de hele dag schoon. Het grasveld word zodra er een caravan vertrekt gelijk gemaaid.

Het restaurant is zeker de mooite waard om te eten. Top!

Van het begin tot het eind was de service perfect.

Je kan er zo van de camping fietsen in de prachtige bossen en heidevelden. Je komt genoeg plaatsjes tegen om een gezellig terrasje te pakken.

Het lekkerste ijs koop je bij Lucca in Voorthuizen.

Al met al een camping waar wij zeker terug zullen komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jacobus Hoeve in Stroe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jacobus Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.