Géén boekingskosten

Camping Jacobus Hoeve

NederlandGelderlandStroe

We hebben de beste aanbieders voor Camping Jacobus Hoeve voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 35 reviews

Meer camping info

35 Reviews over Jacobus Hoeve

• 10Fam. Smits12-07-2021

Heel fijne camping!

Ruime, goed onderhouden plek met tegelterras voor de caravan. Onderhoud terrein en sanitair uitstekend!! Hulpvaardig en vriendelijk personeel. Vanwege covid het restaurant gesloten. Een aanrader!!

• 9Wilma11-06-2020

Heel fijn gehad

Fijne camping, schoon en netjes en van alle gemakken voorzien. Een geweldige gastheer is Bas en zijn team uiteraard ook. Dank voor het prettige verblijf.

• 10Laura lynn25-03-2020

Super verzorgde accommodatie,alles super netjes !

Alles super netjes ,het huisjes was werkelijk van alle gemakken voorzien. En wat een geweldige plek om te genieten van de natuur. Hier kom je werkelijk tot rust ,wat je ook verdiend als je er even heerlijk tussenuit gaat !!

• 9Maria15-08-2019

Top Camping

Een zéér verzorgde Camping en keurige plaatsen en netjes met een een verhard stukje voor je Caravan of Tent. Wij komen zeker een keer terug.

• 8Eetgelegenheden
  • 8J & J15-08-2019

Zeer de moeite waard!

Heerlijk rustige camping. Overgroot deel vaste staanplaatsen. Alles is zeer goed verzorgd en ziet er netjes uit. Bij "oude" douche kan je voor 0,50 douchen. Op 2 veldjes gebouwtjes met privé sanitair. In "nieuw" sanitair gebouw kan je douchen met kaart die je bij aankomst krijgt. Alle gebouwen super netjes. Nadeel douche in "nieuw" gebouw is dat je in douche niets zelf kan regelen qua temperatuur of sterkte van de straal. Uitspoelen van shampoo kost wat meer tijd omdat straal redelijk zwak is. Eigenaar zeer vriendelijk en attent bij melden van hele kleine defecten aan meubilair van tinny house. Opening kantine is zeer beperkt (1 of 2 dagen tussen 17 en 19) en er is geen campingwinkel maar binnen 1,5 km een supermarkt en in dorp +/- 5 km meerdere winkels, restaurants ed. Tinny house ideaal en van alle gemakken voorzien. Ideale camping als uitvalsbasis voor fietstochten. Nadeel : soms lawaai van de snelweg of fabriek.

• 2Eetgelegenheden
  • 8Jan25-06-2019

Misschien een andere periode op een ander veldje.

We kwamen aan rond de afgesproken tijd vroeg in de avond en we werden vriendelijk onthaalt. Helaas was ons rustige plekje vanaf donderdag in de namiddag tot zondag in de namiddag niet zo rustig. Vlak naast onze plaats kwamen in totaal 5 tenten te staan en het “little house” werd ook bewoond. Op zich niet zo erg ware het niet dat er een grote schare jonge kinderen mee was en deze gedroegen zich alsof ze na een lange reis naar Spanje eindelijk werden losgelaten. De ouders vonden het blijkbaar ook erg gezellig en gingen door tot 23:45 uur. Na een dag was een kleine doorgang bij ons ontdekt waardoor hun weg afgesneden kon worden, zowel door ouders als kinderen. Verzoeken om niet over “ons” veldje te fietsen leverde niets op. De jonge man bleef fietsen. Ook toen onze kleindochter van 2,5 jaar daar aan het spelen was. Bas was het weekend in Le Mans voor de 24 uurs race..Hij was dan ook zeer verbaasd over onze ervaringen.

• 6Eetgelegenheden
  • 10greet de jong24-04-2019

Super!

was een super verblijf op de camping ook mede het weer dit paas weekend kon niet beter, allerhartelijkst ontvangst, we kwamen rond 12:00 aan receptie was gesloten maar was geen probleem voor Bas hielp ons bij de plek opzoeken, en toen bleek dat de batterij van onze mover leeg was,was Bas onze redding. achhhhh ik zal is ffff kijken of ik er nog 1 hebt, en ja hoor batterij gekregen. (hoe Super is dit)!!!!!! daarna geen T.V. ontvangst achhhh ook geen probleem hoor Bas had nog wel een kastje liggen. en de T.V. deed het. zelfs in het restaurant kan je goed eten voor een super prijs. kortom in 1 woord geweldig, wij komen zeker nog eens terug. ik hoop dat er nog een plekje is na deze review

• 9Loek petiet1 en ada petiet20-11-2018

Het is prima vertoeven mooie fiets routes prima restaurant voor zowel snack al dineren waar wij altijd staan p4 sanitair prima en super schoon maar mis een warme water kraan spreek ook namens de buren plus in de douche een knappe zitsstoel want die erbij in zit is veel te klein en niet te vergeten een geweldige camping baas basbondaks de problemen die ik gehad hopen we weer terug te komen

• 9Eetgelegenheden
  • 10Fam Smit25-10-2018

Fantastische

Prachtig mooi chalet niet op aan te merken heel erg schoon van alle makken voor zien heerlijk gegeten onbeperkt vis eten prachtige omgeving ,maar wat een min punt was dat het overal een beetje te ver van de dorpjes lag maar verders niets op aan te merken vriendelijk beheerder alles is goed onderhouden ook de groen onderhoud

• 9Wim Kwak25-09-2018

Geweldig!

Vriendelijke beheerders. Prima sanitair! Ruime plaatsen.

• 8Eetgelegenheden

Camping Jacobus Hoeve info