Camping Jacobus Hoeve

• Matig / voldoende: 5 - 7

fantastische camping

marjolein
14-7-2018

een hele mooie en schone camping. vriendelijke eigenaar. Vriendelijk personeel.

Je kan op de camping ook erg lekker en betaalbaar eten. zit op een centrale locatie

Je kan alle kanten op.

Strakke grasvelden met verharde plekken voor de voortent. Wat heel plezierig is. Een heel enthousiaste en flexibele eigenaar. Brandschoon sanitair.

Zijn er mindere punten? Jazeker. Wifi is matig en ben je overgevoelig voor verkeerslawaai, dan kan de nabijheid van de snelweg bij verkeerde wind een punt van aandacht zijn. Prachtige omgeving om met de fiets er op ui te trekken.

Voorbeeldig beheer, smaakt naar meer!

A. Aarnoutse
9-11-2017

Vanaf het eerste (telefonische) contact was ik aangenaam verrast door de (klant)vriendelijke beheerder. Echt een buitengewoon prettige man!

De camping is prettig ingedeeld en het terrein wordt uitstekend onderhouden. Dat geldt ook voor het sanitair; zeldzaam schoon en aangenaam verwarmd (wij stonden er begin november).

De camping is ideaal gelegen voor wandelaars en fietsers die van de Veluwe en het Kootwijkerzand en/of het boerenland willen genieten.

Het dorp Stroe (met een supermarkt) ligt op ca. 1 km afstand.

Voor wie overgevoelig is voor verkeersgeluiden: bij ongunstige weersomstandigheden en wind uit de verkeerde hoek, kan de A1 een aandachtspunt zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Jacobus Hoeve voor je op een rij gezet:

Heerlijke ontspannen vakantie op geweldige camping

Jeannette van der Maat
    7-9-2017

heel vriendelijke eigenaar, hartelijke ontvangst, zonder reservering. Keurige velden en vanwege mijn hondje kwam ik op het hondenveld maar was prima en gezellig. Sanitair zeer schoon, werd geregeld nagelopen en meerdere malen per dag schoongemaakt. Restaurant niet gegeten maar zag er verzorgd uit.Omgeving heel mooi, veel kunnen fietsen. Prima uitvalsplek voor de Veluwe, je kunt er alle kanten op.

Gewèldige camping!

Ton en Marion Willemse
    6-9-2017

We hadden niet gereserveerd en de hele camping was bijna vol.

De eigenaar vroeg of we 1 nachtje op een andere plaats wilden staan en dan konden we de andere dag op een hele mooie plaats staan. De eigenaar dacht echt mee om het ons naar de zin te maken. Gewèldige man trouwens. Het personeel is ook ongelooflijk vriendelijk.

Het sanitair was en bleef de hele dag schoon. Het grasveld word zodra er een caravan vertrekt gelijk gemaaid.

Het restaurant is zeker de mooite waard om te eten. Top!

Van het begin tot het eind was de service perfect.

Je kan er zo van de camping fietsen in de prachtige bossen en heidevelden. Je komt genoeg plaatsjes tegen om een gezellig terrasje te pakken.

Het lekkerste ijs koop je bij Lucca in Voorthuizen.

Al met al een camping waar wij zeker terug zullen komen.

Een geweldige camping die mee denkt met de klanten

Wim Ijpelaar
    28-5-2017

Hemelvaart weekend 2017

Na zo n 8a9 campings te hebben gehad en te horen kregen dat t vol was of nog n hoekje op t voetbal veld voor €50pn kwamen we in Stroe op de Jacobushoeve.

Bas de beheerder zei dat t vol was maar meteen zat na te denken en zei ik heb wel wat als je er wil staan.samen sprongen we op de fiets om te gaan kijken en het bleek n prachtig grasveldje van zo n 20x20 meter te zijn waar binnenkort chalets op komen .

We hebben 4nachten voor n zacht prijsje gestaan omdat we niet veel eisend waren.

Vlakbij n toiletgebouw die op de camping wel n stuk of vijf zijn ,super schoon .

Het was prachtig weer en we hebben veel gefietst . Ook word er van alles georganiseerd en heeft de camping n gastvrij restaurant met heerlijke gerechten tegen schappelijke prijzen.

Wij gaan er vast en zeker nog eens heen met de camper .

Bas en Ineke bedankt voor het onvergeetelijke weekend op jullie mooi park.

Groeten Wim en Marianne.

Super!

Ellen Verhoef
    30-4-2017

Het is een geweldig camping, met grote plaatsen en meerdere toilet gebouwtjes. Wij kregen twee logeetjes met een hond. Terwijl wij zelf geboekt hadden zonder hond. Bij de ingang werden we staande gehouden door de eigenaar Bas. Honden mochten niet op het camping gedeelte waar wij stonden. Balen....of toch niet???. De eigenaar stelde voor om onze caravan (waar gelukkig geen voortent voor stond) te verplaatsen naar het gedeelte waar er wel honden mochten komen. Er werd een shovel geregeld en onze caravan werd door de eigenaar verplaatst. Wauwie....wat een service. Zo super geregeld en opgelost. De camping zelf is brand schoon, De omgeving is zo mooi.....wij hebben ondanks het frisse weer..........geweldig genoten.

Dank je wel Bas en personeel. Jullie zijn Toppers!! xx

Prima camping

Familie S.
    5-4-2017

Fijne camping om te verblijven, ruime plaatsen op een veldje, weinig bomen dus veel zon. Rustige camping, soms hoor je de snelweg, maar zeker niet storend.

Zeer hartelijke ontvangst door de eigenaar, in goed overleg is er veel mogelijk.

Schoon sanitair, aantal plaatsen met prive-sanitair. Prachtige fiets- en wandelomgeving. Restaurant is zeker een aanrader en zeer betaalbaar!

Schoon, Gezellig, Mooie omgeving, dus fantastisch

fam. de Vries
    5-2-2017

Zeer vriendelijke eigenaar en personeel. Allen zeer hulpzaam.

Nieuwe Kantine ziet er fantastisch uit. Lekker eten zeer goede sfeer.

Wat een verschil met de oude uitbater. Ga zo door.

Camping is super schoon, goed onderhouden en alles aanwezig.

Wij komen hier al jaren en bevalt steeds meer.

Kortom wij zijn hier nog wel even te vinden.

Fam. De Vries

Sanitair super schoon. Onze dochter heeft heerlijk gesprongen op de trampoline en gespeeld met het konijn en in de speeltuin. Vriendelijk ontvangen. Personeel zeer vriendelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Jacobus Hoeve voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jacobus Hoeve in Stroe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jacobus Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Jacobus Hoeve scoort een 9.46 uit 10 op basis van 21 reviews.