Camping De Slangenbult

Camping De Slangenbult

14 reviews over Camping De Slangenbult in het Nederlands

Prachtig

Carla, 16-10-2017

Een week op deze camping gestaan. Mooie camping, goed en zeer schoon sanitair en een prachtige omgeving waar fantastisch te wandelen en te fietsen is. Wij komen zeker weer.

Goede camping

Henk, 22-5-2017

Mooie camping met mooie schone toiletgebouwen.

Geen comfortplaatsen.

Chemisch toilet ver beneden peil. Wordt hooguit eens in de 2 weken schoongemaakt i.p.v. elke dag.

Bovendien is er te weinig buitenlucht. Stinkt altijd gigantisch.

Een fijne en goed verzorgde camping.

HJ Verbeek, 1-5-2017

Goede en prettige ontvangst direct bij de ingang. Eigenaar wijst ons de plek en wij voelen ons hier onmiddellijk thuis. Prachtig ruim veld met uitzicht over de weilanden. Heel mooi schoon toiletgebouw lekker verwarmd en het ruikt heerlijk fris.

Campingeigenaren houden alles strikt in de gaten wat ook een veilig gevoel geeft.

Hond is welkom en aangrenzend aan een prachtig natuurgebied waar je eindeloos kunt wandelen en fietsen.

Deze camping is zeer de moeite waard als je van rust en de natuur houdt.

Eetgelegenheden voldoende op loopafstand van de camping.

Perfecte camping

Dit is gewoon een perfecte camping, 17-6-2016

De ligging is uitstekend. Wij hadden een ruime midden plaats op het grote veld. Ondanks de vele regen, was het niet sompig, het water liep perfect weg. Supermooi en schoon sanitair, douches met tiptoets bediening. Het enige nadeel was dat we maar 1 elektronische sleutel kregen. Heel aardige beheerders. Mooie fiets- en wandelomgeving op de grens van Duitsland, grenst aan een knooppuntenroute. Een van de mooiste campings waar we de laatste tijd zijn geweest. Een aanrader.

Super en fantastische

Akke, 23-8-2015

Alles ziet er super schoon uit en een prachtige omgeving ! Heerlijk om te fietsen en te wandelen , wij komen met 5 caravans en oud collega,s al voor de vijfde keer op camping

Slangebult 😀 En we komen steeds daar terug de Fam die de camping beheert zijn geweldige

Vriendelijke mensen geeft steeds een warm onthaal !! 😘

Ruime kampeerplekken in een prachtige omgeving

Annelies Gompelman, 25-5-2015

Camping ligt direct aan het bos waar je prachtig kan wandelen en fietsen. Beheerders zijn erg vriendelijk en gatsvrij.

Extra pluim: uitchecken mag tot 22 uur s'avonds . Top.

Mooie omgeving

Aliet, 26-8-2013

Groot campeerveld, waar we hadden gereserveerd van te voren . We waren met een tent. En het was jammer dat de mensen met een seizoensplek wel heel dicht naast onze tent stonden. Ze waren maar een paar dagen aanwezig , maar voor hen heel vervelend dat wij in hun zicht stonden. En heel vervelend dat je voor elke toiletbezoek of douchen een sleutel nodig hebt. Als mijn echtgenoot die mee had, kon ik niet naar binnen. En vaak vergeet je die sleutel en moet je weer terug lopen naar je tent.

prachtige camping

stassen, 5-6-2012

rustige camping, veel vaste plekken( niet storend) zeer schoon en modern sanitair. veel ruimte voor de caravan maar weinig ruimte tussen de plekken en niet afgebakend.

mooi gebied om te wandelen direct vanaf de camping.

zeer vriendelijke eigenaren. wij waren er met drie honden en deze camping is ons heel goed bevallen. klein minpuntje, op het grote veld waar wij stonden is s'nachts geen verlichting en daardoor is het er aarde donker. geen wiffi . prijs/kwaliteit redelijk. alleen per hond € 3,- dat is aan de hoge kant. geen bar, winkel en of restaurant.

Mooie overnachtingscamping

nico_v_rooijen, 20-9-2011

Wij zijn op deze camping terechtgekomen omdat een nabijgelegen camping vol was. We zijn niet teleurgesteld, alles zag er prima uit, vriendelijke ontvangst, prachtig sanitair en een mooie groene plaats

Deze camping ligt aan de rand van het bos. Stokkum is een rustig, idyllisch plaatsje dat je aan Oostenrijk doet denken. Met de montferlandsche bossen als achtertuin is het een hele mooie lokatie voor wandelingen, maar ook fietsen kun je er prima. Een uitstapje naar 's-Heerenberg of Duitsland is leuk. Duitsland ligt op een steenworp afstand. Voor de kinderen is er voldoende ruimte en vermaak, ze zoeken elkaar op op het speelveld. De plaatsen zijn bijzonder ruim, maar bovenal is het sanitair geweldig mooi en goed schoon. Een topper!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Slangenbult in Stokkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Slangenbult zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Slangenbult scoort een 8.97 uit 10 op basis van 14 reviews.