Camping De Slangenbult

19 reviews over Camping De Slangenbult in het Nederlands

Perfect

Thijs
16-8-2018

Een mooie rustige en goed onderhouden camping. Sanitair daar wordt aandacht aan besteed, zo schoon en fris net als de rest van deze mooie camping. Verlichting op de camping aangepast aan de natuur, mooi groen van kleur en daarbij zeer vriedelijke eigenaars die je altijd te woord staan en hulp bieden waar het kan en nodig is.

Eén woord Perfect, we komen dit jaar zekers terug.

Prachtige rustige camping met ruime plaatsen.

Monique Bijlsma
10-8-2018

Mooie rustige camping met ruime plaatsen en superschoon sanitair. Vriendelijke eigenaars. Prachtig gelegen aan de rand van het Bergerbos, dichtbij Stokkum en s Heerenberg.

Deze camping adverteert met rust in de natuur. Volstrekt niet waar. Zeer luidruchtige gasten tot diep in de nacht. Veel overlast voor omwonenden en aangrenzende natuurcamping. Jaarlijkse feestdag begin augustus wordt nergens aangekondigd. De meest kansloze oude Hollandse muziek schalt door de omgeving tot s nachts. Alleen geschikt voor feestgangers maar zeker niet voor rustzoekers.

Mooie rustige camping

gerardtruus
30-6-2018

De camping is mooi gelegen aan de rand van Stokkum aan de rand van het bos, waar je fijn kunt wandelen/fietsen.

De eigenaars zijn vriendelijk en het sanitair ziet er mooi en schoon uit.

De plekken zijn in een "straatje" en op een groot veld.

Er zijn ook veel vaste plekken, maar die zijn aan de rechterkant van de camping.

Er is een kleine speeltuin en aan het begin van de camping is een dierenverblijf met hertjes, geitjes en kippen.

Zeker voor herhaling vatbaat

Ryanne
29-6-2018

Fijne camping, schoon sanitair en heerlijk rustig in het voorseizoen. Leuke campingeigenaren, ze geven je een echt welkom. Je kan zo vanaf de damping het mooie bos van Montferland inlopen, op 15 minuten afstand is de uitkijktoren waar je de hele omgeving kan zien.

Prachtig

Carla
16-10-2017

Een week op deze camping gestaan. Mooie camping, goed en zeer schoon sanitair en een prachtige omgeving waar fantastisch te wandelen en te fietsen is. Wij komen zeker weer.

Goede camping

Henk
22-5-2017

Mooie camping met mooie schone toiletgebouwen.

Geen comfortplaatsen.

Chemisch toilet ver beneden peil. Wordt hooguit eens in de 2 weken schoongemaakt i.p.v. elke dag.

Bovendien is er te weinig buitenlucht. Stinkt altijd gigantisch.

Een fijne en goed verzorgde camping.

HJ Verbeek
1-5-2017

Goede en prettige ontvangst direct bij de ingang. Eigenaar wijst ons de plek en wij voelen ons hier onmiddellijk thuis. Prachtig ruim veld met uitzicht over de weilanden. Heel mooi schoon toiletgebouw lekker verwarmd en het ruikt heerlijk fris.

Campingeigenaren houden alles strikt in de gaten wat ook een veilig gevoel geeft.

Hond is welkom en aangrenzend aan een prachtig natuurgebied waar je eindeloos kunt wandelen en fietsen.

Deze camping is zeer de moeite waard als je van rust en de natuur houdt.

Eetgelegenheden voldoende op loopafstand van de camping.

Perfecte camping

Dit is gewoon een perfecte camping
17-6-2016

De ligging is uitstekend. Wij hadden een ruime midden plaats op het grote veld. Ondanks de vele regen, was het niet sompig, het water liep perfect weg. Supermooi en schoon sanitair, douches met tiptoets bediening. Het enige nadeel was dat we maar 1 elektronische sleutel kregen. Heel aardige beheerders. Mooie fiets- en wandelomgeving op de grens van Duitsland, grenst aan een knooppuntenroute. Een van de mooiste campings waar we de laatste tijd zijn geweest. Een aanrader.

Super en fantastische

Akke
23-8-2015

Alles ziet er super schoon uit en een prachtige omgeving ! Heerlijk om te fietsen en te wandelen , wij komen met 5 caravans en oud collega,s al voor de vijfde keer op camping

Slangebult 😀 En we komen steeds daar terug de Fam die de camping beheert zijn geweldige

Vriendelijke mensen geeft steeds een warm onthaal !! 😘

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Slangenbult in Stokkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Slangenbult zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.