Camping Brockhausen

Camping Brockhausen

151 reviews over Camping Brockhausen in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

A. Löevering, 16-4-2018

Een hernieuwde aanwinst voor 's Heerenberg. Mooie camping, heerlijk rustig, ruim, erg mooi sanitair en gastvrije beheerders. We komen zeker nog een keer terug!

Superweekend gehad, we komen zeker terug.

Dhr. Aalders, 25-3-2018

Camping heeft een prachtige ligging in het Montferland bij het plaatsje Stokkum. Bosrijke omgeving met veel wandel en fietsmogelijkheden. Zeer vogelrijk. Het sanitair is perfect en superschoon. Je wordt gastvrij ontvangen door de beheerders. Een prima keuze en zeker voor herhaling vatbaar. Het pittoreske s,-Heerenberg ligt op wandelafstand en met zijn mooie kasteel zeker een bezoekje waard. De campeerplaatsen zijn zeer ruim opgezet.

Mooie rustige omgeving in een bosrijk gebied.

Bert en Sylvia van Driesten, 4-2-2018

De camping heeft een nieuwe eigenaar, dat is een welkome aanwinst, en is nu al merkbaar, vriendelijk en behulpzaam, en er is sociale controle aanwezig.

Wij hebben op de camperplek voor de camping gestaan waar een goedwerkende sanizuil aanwezig is. maar op de camping kun je gebruik maken van een toilet gebouw van top klasse. misschien wat overdreven, maar als recreant met minderweer is het geen overbodige luxe.

De camping heeft mooie beschutte plaatsen. en legio fiets en wandel mogelijkheden.

kortom de moeite waard, wij komen zeker weer terug.

Fantastisch mooie camping!!

M.Jansen, 15-8-2017

Deze mooie camping ligt a.h.w. In het bos.

Wij (ouder echtpaar) waren hier een aantal dagen met onze kleinkinderen.

Je loopt zo het bos in voor een speurtocht, naar de klimboom, de zandbult of naar de bronnetjes een eindje verder op, waar je samen een dam kunt bouwen. De kinderen spelen in de natuur en talen niet naar een spelcomputer.

De camping is ook zeer geschikt voor rustzoekers en mensen die van wandelen en fietsen houden. Het sanitair noem ik uitermate LUX! Alles zeer schoon, kindertoilet, invalidetoilet.

Geen eetgelegenheid aanwezig, maar wel supermarkten in de buurt en ook restaurants.

Kom naar deze camping!

Carmeij, 17-7-2017

Op de terugweg van onze camperreis besloten we om nog een paar nachtjes op deze inmiddels heropende camping te staan. Wat een rust en ruimte! Er is een nieuwe eigenaar. Erg aardig. Kom naar deze plek met je tent, caravan of camper, dat is zeker de moeite waard!!!

Prima camping

Conny, 1-7-2017

Mooie grote campingplaatsen. Fantastisch sanitair. Er is een nieuwe eigenaar die het zeker verdiend om meer toeristische kampeerders op z'n camping te krijgen.

Camping is gelukkig weer open

Pokie, 22-6-2017

Nieuwe enthousiaste jonge beheerders.

mooie camping, prachtige uitdagende omgeving

cbonenberg, 10-2-2016

Omgeving leent zich prima voor wandelen en fietsen. 's-Heerenberg ligt heel dicht in de buurt en is erg gezellig. Restaurantjes genoeg te vinden, ook in het nabij gelegen Beek. Ook richting Duitsland is wel wat te beleven, zoals de Rijnkade in Emmerich. In 's-Heerenberg is ook het opvallende en goed onderhouden kasteel ie te bezichtigen. Nog niet genoeg? De campingbeheerders zijn altijd bereid tips te geven!

De camping is fraai en wordt goed onderhouden. Het sanitair-gebouw is heel bijzonder en wordt erg goed bijgehouden. De bakker komt op de camping, dus je hoeft niet elke ochtend al vroeg op stap.

Het lijkt me niet de bedoeling dat gasten bij aankomst de gehuurde trekkershut moeten ontvetten, afstoffen en de besteklade moeten afwassen! De tuinstoeltjes nog schoon moet maken en het geleende tafelzeil afveegt en je zwarte doekjes overhoudt....

Wat geeft dat een irritatie tijdens je vakantie.

Loop je de camping op, tref je een prachtig,schoon, van alle gemakken voorzien, sanitaire ruimte aan.

Complimenten.

Zo mooi en zo vies...

A. Noordam, 16-7-2015

Jammer van deze prachtige plek. Een trekkerhut moet schoon en fris zijn.Een stoffig en vettig interieur met de restanten van de vorige huurders nog in de besteklade, plukken van de vacht van hun viervoeter rijkelijk aanwezig in de bezem die op ooghoogte in de wc hing. De stortbak die 's nachts na een vriendelijk doch dringende tik ophield met stromen...en zo kan ik nog wel even doorgaan. Kortom jammer van deze prachtige camping.

En...het zou een vriendelijk gebaar geweest zijn als wij niet alleen de borg terug gekregen hadden maar ook het geld van de tweede nacht die wij door onvoorziene omstandigheden niet in de trekkershut hebben doorgebracht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Brockhausen in Stokkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Brockhausen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Brockhausen scoort een 8.96 uit 10 op basis van 155 reviews.