Camping Brockhausen

Camping Brockhausen

156 reviews over Camping Brockhausen in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Mooi en rustige camping met super schoon sanitair

Fam.van Alfen
30-6-2018

Mooie en rustige camping ,eigenaar doet er alles aan om het naar je zin te maken,super schoon sanitair

Wordt meerdere malen per dag schoon gemaakt,mooie omgeving ,nieuwe eigenaar verdiend het om deze camping weer tot een succes te maken

Zeer goede camping

Willem Schuiling
21-5-2018

Heerlijk rustige rustige camping. Zeer gastvrije eigenaren. Uitstekend sanitair. Speel plek voor de kinderen. Je loopt zo het bos in. Aanrader deze camping!

Genieten

Ruud Nijhof
15-5-2018

Een erg mooie camping. Ruime plaatsen, geweldige ligging én zeer enthousiaste eigenaren. Ideale plek om te wandelen en fietsen. Sanitair is inderdaad van de bovencategorie, erg mooi en schoon. Geen animatie of zwembad, maar voor rustzoekers/natuurliefhebbers ideaal.

Relaxen op een gastvrije, natuurlijke camping!

Familie Ustun
13-5-2018

Een geweldige camping gelegen in een prachtige omgeving. De plaatsen zijn zeer ruim. Vanaf de camping loop je zo het bos in en s' avonds is het gegarandeerd reeën spotten. Het sanitair is fantastisch. Nog nooit zo'n schoon sanitair meegemaakt. De eigenaren zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Voor oudere kinderen is er weinig te doen op de camping, maar de omgeving maakt dat meer dan goed. Voor kleinere kinderen is er een leuke speeltuin. Absoluut een aanrader!

Heeerlijke camping midden in de natuur

Margriet
12-5-2018

Heerlijke camping! Midden in de natuur, heerlijk rustig en je wandelt zo het bos in. Speeltuin voor de kinderen dus die vermaken zich ook prima. Alle leeftijden zijn hier vertegenwoordigd. Sanitair is uitstekend en schoon. Gastvrije eigenaars. Ruime plekken. Zeker een aanrader! Vooruit, een klein nadeel: je kunt alleen met een sep-key het sanitair-gebouw in. Dat zal een goede reden hebben maar met kleine kinderen is dat lastig, want die kunnen niet alleen plassen.

Voor herhaling vatbaar

A. Löevering
16-4-2018

Een hernieuwde aanwinst voor 's Heerenberg. Mooie camping, heerlijk rustig, ruim, erg mooi sanitair en gastvrije beheerders. We komen zeker nog een keer terug!

Superweekend gehad, we komen zeker terug.

Dhr. Aalders
25-3-2018

Camping heeft een prachtige ligging in het Montferland bij het plaatsje Stokkum. Bosrijke omgeving met veel wandel en fietsmogelijkheden. Zeer vogelrijk. Het sanitair is perfect en superschoon. Je wordt gastvrij ontvangen door de beheerders. Een prima keuze en zeker voor herhaling vatbaar. Het pittoreske s,-Heerenberg ligt op wandelafstand en met zijn mooie kasteel zeker een bezoekje waard. De campeerplaatsen zijn zeer ruim opgezet.

Mooie rustige omgeving in een bosrijk gebied.

Bert en Sylvia van Driesten
4-2-2018

De camping heeft een nieuwe eigenaar, dat is een welkome aanwinst, en is nu al merkbaar, vriendelijk en behulpzaam, en er is sociale controle aanwezig.

Wij hebben op de camperplek voor de camping gestaan waar een goedwerkende sanizuil aanwezig is. maar op de camping kun je gebruik maken van een toilet gebouw van top klasse. misschien wat overdreven, maar als recreant met minderweer is het geen overbodige luxe.

De camping heeft mooie beschutte plaatsen. en legio fiets en wandel mogelijkheden.

kortom de moeite waard, wij komen zeker weer terug.

Fantastisch mooie camping!!

M.Jansen
15-8-2017

Deze mooie camping ligt a.h.w. In het bos.

Wij (ouder echtpaar) waren hier een aantal dagen met onze kleinkinderen.

Je loopt zo het bos in voor een speurtocht, naar de klimboom, de zandbult of naar de bronnetjes een eindje verder op, waar je samen een dam kunt bouwen. De kinderen spelen in de natuur en talen niet naar een spelcomputer.

De camping is ook zeer geschikt voor rustzoekers en mensen die van wandelen en fietsen houden. Het sanitair noem ik uitermate LUX! Alles zeer schoon, kindertoilet, invalidetoilet.

Geen eetgelegenheid aanwezig, maar wel supermarkten in de buurt en ook restaurants.

Kom naar deze camping!

Carmeij
17-7-2017

Op de terugweg van onze camperreis besloten we om nog een paar nachtjes op deze inmiddels heropende camping te staan. Wat een rust en ruimte! Er is een nieuwe eigenaar. Erg aardig. Kom naar deze plek met je tent, caravan of camper, dat is zeker de moeite waard!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Brockhausen in Stokkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Brockhausen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Brockhausen scoort een 8.96 uit 10 op basis van 160 reviews.