Camping Brockhausen

Weer vandaag2°-2°
Camping Brockhausen
9,2

Laatste review

Fijne camping! Ik kom zeker terug.

A. van Bruggen,
14-10-2018

Fijne camping met vriendelijke beheerders in een prachtige omgeving.

Het sanitair is echt superschoon.

164 reviews over Camping Brockhausen in het Nederlands

Fijne camping! Ik kom zeker terug.

A. van Bruggen,
14-10-2018

Fijne camping met vriendelijke beheerders in een prachtige omgeving.

Het sanitair is echt superschoon.

Fantastisch!

Ank,
28-9-2018

Vanaf 1 april tot eind september op deze camping te gast geweest. Regelmatig hebben ook onze 2 kleinzoons van 3 en 5 jaar, met veel plezier bij ons op de camping gelogeerd. Zij en wij vinden te gast zijn op deze camping geweldig fijn. De vriendelijkheid en gastvrijheid, de ruimte, het sanitairgebouw, de omgeving zijn fantastisch! Als rolstoeler kan ook ik prima terecht in het zeer goede en schone sanitairgebouw. Kortom een schitterende zomer op Brockhausen. Bedankt!

Voor herhaling vatbaar.

C. Veenhuijsen,
28-9-2018

Een prachtige en natuurlijke camping in een mooie groene omgeving.

Veel wandel mogelijkheden direct van af de camping ook voor jonge kinderen.

Fietsen in en prachtige omgeving als Montferland.

Sanitair zeer schoon en goed toegankelijk.

Je wordt er zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen.

Wij hebben hier met veel plezier de zomer doorgebracht.

Ideaal voor rustzoekers

Ton,
20-9-2018

Een ideale camping voor rustzoekers, fraai gelegen in een bosrijke omgeving dicht bij de Duitse grens. Vormt een goede uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten in de omgeving. Honden toegestaan, je loopt zo het bos in. De staanplaatsen zijn ruim en bieden zon en half-schaduw plaatsen. Het sanitairgebouw wordt ongelooflijk vaak gepoetst, is ruim, met afgeschermde wastafels en (familie)douches. Warm water voor afwas en douchen wordt separaat afgerekend met een SEP key, de teller tikt vlotjes door. Echtpaar dat de camping runt is zeer vriendelijk en behulpzaam, zeer goed. een aanrader, we komen zeker terug

Geweldig camping voor een treffen!

Willem Schuiling,
18-9-2018

VW LT Owners Holland had op 14 15 16 september een LT treffen georganiseerd op de camping. Ik denk dat ik als mede organsator kan stellen dat het een geweldig treffen was. Op zaterdag 21 VW LT bussen, campers. Dat de eigenaar moest wennen aan het gegeven dat wij het fijn vinden om bij elkaar te staan was een leermoment. En al snel werden de LTs gewoon doorgestuurd. Jullie redden het wel. Voor de honden liefhebbers was het ideaal om direct van het veld het bos in te kunnen lopen. Sanitair is top! De eigenaar had op verzoek een gids geregeld voor een mooie wandeling door de bossen. Waarvoor dank. Dus ook voor treffens een goede plek! Het is zeer aannemelijk dat wij van VW LT Owners hier volgend jaar weer komen. Samen met onze Belgische LT vrienden!

Goed, maar niet meer

Anca Schuiling,
13-9-2018

Prima camping voor rust en natuur zoekers. Lekker dicht bij Duitsland.

Wij werden enigszins “ nerveus” van de aandacht voor het sanitairgebouw.

Er was altijd wel iemand aan het “schoonmaken”, terwijl wij (ongeveer 10 kampeerplekken) aanwezig waren.

Absoluut niet nodig, is schoon genoeg.

Camping is prijzig, zeker gezien de extra kosten voor warm water ( douchen en afwassen) en internet.

Dé camping voor rustzoekers in Stokkum

Pauline,
16-8-2018

Prachtige camping voor rustzoekers. De eigenaren zijn erg vriendelijke en behulpzame mensen en vertellen je graag meer over de mooie omgeving. Het sanitair is echt brandschoon, er wordt vijf keer per dag schoongemaakt. Vanaf de camping wandel en fiets je zo de natuur in.

Top camping, en heerlijk rustig in de natuur

Peter Holtzapfel,
24-7-2018

Camping is weer open na een aantal jaren gesloten te zijn geweest. De nieuwe beheerder, Joost met zijn vrouw Loet zijn enthousiast en proberen het iedereen naar hun zin te maken. Het terrein ziet er weer onberispelijk uit even als het prachtige sanitair gebouw. Stokkum is een prima uitval basis voor mooie wandel en fietstochten. Het terrein ligt in het Bergerbos nog geen kilometer van de grens met Duitsland. Bij een bepaalde wind kun je wat geluid horen van de Autobahn A3, maar hinderlijk is dat zeker niet.

Wij hebben fietstochten gemaakt in het mooie Montferland, over de Duitse grens naar Bochelt, Anholt en Emmerich. Goedkoop tanken op 2.5 km schelt € 0.20 cent per liter! Plaatsen als Doetinchem en Doesburg ook leuk om te doen.

Wij hebben ons twee weken prima vermaakt, mede door het stralende zomerweer.

Mooi en rustige camping met super schoon sanitair

Fam.van Alfen,
30-6-2018

Mooie en rustige camping ,eigenaar doet er alles aan om het naar je zin te maken,super schoon sanitair

Wordt meerdere malen per dag schoon gemaakt,mooie omgeving ,nieuwe eigenaar verdiend het om deze camping weer tot een succes te maken

Zeer goede camping

Willem Schuiling,
21-5-2018

Heerlijk rustige rustige camping. Zeer gastvrije eigenaren. Uitstekend sanitair. Speel plek voor de kinderen. Je loopt zo het bos in. Aanrader deze camping!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Brockhausen in Stokkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Brockhausen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.