Camping Brockhausen

• 9.9Staat v/h sanitair

Meer camping info

174 reviews over Camping Brockhausen

• 10Annet Bouwmans26-07-2020

Prachtige natuurlijke camping, met schoon sanitair

Bijzonder vriendelijke eigenaren. Het sanitaire gebouw is heel schoon en mooi. De camping ligt midden in de natuur. Ideaal voor wandelen of fietsen. Ligt vlak langs mooie routes zoals Pieterpad

Gereisd met partner in juli 2020

• 9John29-04-2020

Heerlijk verblijf, verzorgde camping.

Mooie camping, schitterend wandel en fietsgebied. Super vriendelijke beheerders. Vanwege het coronavirus waren de sanitaire voorzieningen gesloten. Maar... zelfvoorzienend is prima te doen op deze mooie en gastvrije camping.

Gereisd met partner in april 2020

• 2019
    10Jules Brinkman10-08-2019

Prima camping

Mooie omgeving, super schoon toiletgebouw, beheerders super aardig en behulpzaam!!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9jan en Diny smit16-07-2019

Zeker een aanrader.

Wij waren ruim 4 weken te gast op deze camping. Wat een geweldige vakantie hadden we! De gastheer/dame Joost en Niet hebben weer hun uiterste best gedaan om het voor ons aangenaam te maken. Prachtig en ontzettend schoon toiletgebouw. Prachtige bosrijke omgeving. Een aanrader voor iedereen die van natuur en rust wil genieten. Kortom een geweldige camping in het mooie Montferland!!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9elly eizinga08-06-2019

fantastisch

Camping Brockhausen is een zeer fijne camping. Zeer schoon sanitair wat ook heel goed wordt bijgehouden. Mooie ruime veldjes met grote staanplaatsen. De beheerders Joost en Noet zijn heel spontaan en behulpzaam. De camping ligt heel dicht bij 's Heerenberg waar de winkels zijn. Prachtige omgeving. Een stukje buitenland in eigen land.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Marcel21-04-2019

Je kunt hier rustig bijtanken

Rust en ruimte in prachtig natuurgebied. Mooie camping met heeel proper sanitair

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10A. van Bruggen14-10-2018

Fijne camping! Ik kom zeker terug.

Fijne camping met vriendelijke beheerders in een prachtige omgeving. Het sanitair is echt superschoon.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Ank28-09-2018

Fantastisch!

Vanaf 1 april tot eind september op deze camping te gast geweest. Regelmatig hebben ook onze 2 kleinzoons van 3 en 5 jaar, met veel plezier bij ons op de camping gelogeerd. Zij en wij vinden te gast zijn op deze camping geweldig fijn. De vriendelijkheid en gastvrijheid, de ruimte, het sanitairgebouw, de omgeving zijn fantastisch! Als rolstoeler kan ook ik prima terecht in het zeer goede en schone sanitairgebouw. Kortom een schitterende zomer op Brockhausen. Bedankt!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9C. Veenhuijsen28-09-2018

Voor herhaling vatbaar.

Een prachtige en natuurlijke camping in een mooie groene omgeving. Veel wandel mogelijkheden direct van af de camping ook voor jonge kinderen. Fietsen in en prachtige omgeving als Montferland. Sanitair zeer schoon en goed toegankelijk. Je wordt er zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen. Wij hebben hier met veel plezier de zomer doorgebracht.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 10Ton20-09-2018

Ideaal voor rustzoekers

Een ideale camping voor rustzoekers, fraai gelegen in een bosrijke omgeving dicht bij de Duitse grens. Vormt een goede uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten in de omgeving. Honden toegestaan, je loopt zo het bos in. De staanplaatsen zijn ruim en bieden zon en half-schaduw plaatsen. Het sanitairgebouw wordt ongelooflijk vaak gepoetst, is ruim, met afgeschermde wastafels en (familie)douches. Warm water voor afwas en douchen wordt separaat afgerekend met een SEP key, de teller tikt vlotjes door. Echtpaar dat de camping runt is zeer vriendelijk en behulpzaam, zeer goed. een aanrader, we komen zeker terug

Gereisd met vrienden in september 2018

Camping Brockhausen info