Camping Brockhausen

172 reviews over Camping Brockhausen

• 2019
    10Jules Brinkman10-08-2019

Prima camping

Mooie omgeving, super schoon toiletgebouw, beheerders super aardig en behulpzaam!!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9jan en Diny smit16-07-2019

Zeker een aanrader.

Wij waren ruim 4 weken te gast op deze camping. Wat een geweldige vakantie hadden we! De gastheer/dame Joost en Niet hebben weer hun uiterste best gedaan om het voor ons aangenaam te maken. Prachtig en ontzettend schoon toiletgebouw. Prachtige bosrijke omgeving. Een aanrader voor iedereen die van natuur en rust wil genieten. Kortom een geweldige camping in het mooie Montferland!!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9elly eizinga08-06-2019

fantastisch

Camping Brockhausen is een zeer fijne camping. Zeer schoon sanitair wat ook heel goed wordt bijgehouden. Mooie ruime veldjes met grote staanplaatsen. De beheerders Joost en Noet zijn heel spontaan en behulpzaam. De camping ligt heel dicht bij 's Heerenberg waar de winkels zijn. Prachtige omgeving. Een stukje buitenland in eigen land.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Marcel21-04-2019

Je kunt hier rustig bijtanken

Rust en ruimte in prachtig natuurgebied. Mooie camping met heeel proper sanitair

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10A. van Bruggen14-10-2018

Fijne camping! Ik kom zeker terug.

Fijne camping met vriendelijke beheerders in een prachtige omgeving. Het sanitair is echt superschoon.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Ank28-09-2018

Fantastisch!

Vanaf 1 april tot eind september op deze camping te gast geweest. Regelmatig hebben ook onze 2 kleinzoons van 3 en 5 jaar, met veel plezier bij ons op de camping gelogeerd. Zij en wij vinden te gast zijn op deze camping geweldig fijn. De vriendelijkheid en gastvrijheid, de ruimte, het sanitairgebouw, de omgeving zijn fantastisch! Als rolstoeler kan ook ik prima terecht in het zeer goede en schone sanitairgebouw. Kortom een schitterende zomer op Brockhausen. Bedankt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9C. Veenhuijsen28-09-2018

Voor herhaling vatbaar.

Een prachtige en natuurlijke camping in een mooie groene omgeving. Veel wandel mogelijkheden direct van af de camping ook voor jonge kinderen. Fietsen in en prachtige omgeving als Montferland. Sanitair zeer schoon en goed toegankelijk. Je wordt er zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen. Wij hebben hier met veel plezier de zomer doorgebracht.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 10Ton20-09-2018

Ideaal voor rustzoekers

Een ideale camping voor rustzoekers, fraai gelegen in een bosrijke omgeving dicht bij de Duitse grens. Vormt een goede uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten in de omgeving. Honden toegestaan, je loopt zo het bos in. De staanplaatsen zijn ruim en bieden zon en half-schaduw plaatsen. Het sanitairgebouw wordt ongelooflijk vaak gepoetst, is ruim, met afgeschermde wastafels en (familie)douches. Warm water voor afwas en douchen wordt separaat afgerekend met een SEP key, de teller tikt vlotjes door. Echtpaar dat de camping runt is zeer vriendelijk en behulpzaam, zeer goed. een aanrader, we komen zeker terug

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Willem Schuiling18-09-2018

Geweldig camping voor een treffen!

VW LT Owners Holland had op 14 15 16 september een LT treffen georganiseerd op de camping. Ik denk dat ik als mede organsator kan stellen dat het een geweldig treffen was. Op zaterdag 21 VW LT bussen, campers. Dat de eigenaar moest wennen aan het gegeven dat wij het fijn vinden om bij elkaar te staan was een leermoment. En al snel werden de LTs gewoon doorgestuurd. Jullie redden het wel. Voor de honden liefhebbers was het ideaal om direct van het veld het bos in te kunnen lopen. Sanitair is top! De eigenaar had op verzoek een gids geregeld voor een mooie wandeling door de bossen. Waarvoor dank. Dus ook voor treffens een goede plek! Het is zeer aannemelijk dat wij van VW LT Owners hier volgend jaar weer komen. Samen met onze Belgische LT vrienden!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 7Anca Schuiling13-09-2018

Goed, maar niet meer

Prima camping voor rust en natuur zoekers. Lekker dicht bij Duitsland. Wij werden enigszins “ nerveus” van de aandacht voor het sanitairgebouw. Er was altijd wel iemand aan het “schoonmaken”, terwijl wij (ongeveer 10 kampeerplekken) aanwezig waren. Absoluut niet nodig, is schoon genoeg.

Camping is prijzig, zeker gezien de extra kosten voor warm water ( douchen en afwassen) en internet.

Gereisd met partner in september 2018

22 tips over Camping Brockhausen

• Frank en Karin Vervoort, 19-10-2013 Rapporteren

's- Heerenberg heeft een schitterend kasteel dat zee de moeite waard is om bezocht te worden. Even de grens over naar Emmich of andere plaatsen in Duitsland? Je bent er binnen 5 minuten.

• Annemieke, 10-06-2012 Rapporteren

Ga eens mee met een van de wandeltochten van Ursula, zij beheert de camping en heeft prachtige wandelroute's. Echt een aanrader.

• Ursula Bouwmeister, 19-09-2013 Rapporteren

Ga eten bij de Snor in 's-Heerenberg of bij de Pluum in Stokkkum. Doe daar met de sleutel van de camping in de hand de groeten van camping Brockhausen en je wordt getrakteerd op een heerlijk kopje koffie met likeurtje bij de Snor en op een drankje bij de Pluum.

De nieuwe Montferlandsetoppenwandeling die je in lussen kunt lopen is prachtig en heeft nu een eigen wandelkaart verkrijgbaar voor 2,95 op de receptie.

De kleine bibliotheek met veel boeken en tijdscchriften op de camping.

0 vragen over Camping Brockhausen

Camping Brockhausen info