Reviews over Stokkum

Fijne camping! Ik kom zeker terug.

A. van Bruggen
    14-10-2018

Fijne camping met vriendelijke beheerders in een prachtige omgeving.

Het sanitair is echt superschoon.

Fantastisch!

Ank
    28-9-2018

Vanaf 1 april tot eind september op deze camping te gast geweest. Regelmatig hebben ook onze 2 kleinzoons van 3 en 5 jaar, met veel plezier bij ons op de camping gelogeerd. Zij en wij vinden te gast zijn op deze camping geweldig fijn. De vriendelijkheid en gastvrijheid, de ruimte, het sanitairgebouw, de omgeving zijn fantastisch! Als rolstoeler kan ook ik prima terecht in het zeer goede en schone sanitairgebouw. Kortom een schitterende zomer op Brockhausen. Bedankt!

Voor herhaling vatbaar.

C. Veenhuijsen
    28-9-2018

Een prachtige en natuurlijke camping in een mooie groene omgeving.

Veel wandel mogelijkheden direct van af de camping ook voor jonge kinderen.

Fietsen in en prachtige omgeving als Montferland.

Sanitair zeer schoon en goed toegankelijk.

Je wordt er zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen.

Wij hebben hier met veel plezier de zomer doorgebracht.

Ideaal voor rustzoekers

Ton
    20-9-2018

Een ideale camping voor rustzoekers, fraai gelegen in een bosrijke omgeving dicht bij de Duitse grens. Vormt een goede uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten in de omgeving. Honden toegestaan, je loopt zo het bos in. De staanplaatsen zijn ruim en bieden zon en half-schaduw plaatsen. Het sanitairgebouw wordt ongelooflijk vaak gepoetst, is ruim, met afgeschermde wastafels en (familie)douches. Warm water voor afwas en douchen wordt separaat afgerekend met een SEP key, de teller tikt vlotjes door. Echtpaar dat de camping runt is zeer vriendelijk en behulpzaam, zeer goed. een aanrader, we komen zeker terug

Geweldig camping voor een treffen!

Willem Schuiling
    18-9-2018

VW LT Owners Holland had op 14 15 16 september een LT treffen georganiseerd op de camping. Ik denk dat ik als mede organsator kan stellen dat het een geweldig treffen was. Op zaterdag 21 VW LT bussen, campers. Dat de eigenaar moest wennen aan het gegeven dat wij het fijn vinden om bij elkaar te staan was een leermoment. En al snel werden de LTs gewoon doorgestuurd. Jullie redden het wel. Voor de honden liefhebbers was het ideaal om direct van het veld het bos in te kunnen lopen. Sanitair is top! De eigenaar had op verzoek een gids geregeld voor een mooie wandeling door de bossen. Waarvoor dank. Dus ook voor treffens een goede plek! Het is zeer aannemelijk dat wij van VW LT Owners hier volgend jaar weer komen. Samen met onze Belgische LT vrienden!

Stokkum scoort een 7,9 uit 10, op basis van 36 reviews