Vakantiehuis Logeer & Sfeer

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

9 reviews over Vakantiehuis Logeer & Sfeer

• 10P.02-11-2017

Geweldig verblijf gehad. Is echt niks op aan te merken, alles erop en eraan. Zo fijn dat alles wat je nodig hebt aanwezig is, van bakolie tot kinderstoel. Mooie uitzichten en erg gunstige locatie. Hier kun je echt ontspannen. Verschillende lekkere extraatjes en leuke persoonlijke boodschapjes. Je voelt je echt welkom, een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 10Gerdien14-02-2017

Wow! Rust, luxe, romantiek en zeer kindvriendelijk

In januari zijn we hier een weekend geweest met ons zoontje van 14 maanden. Helaas was het maar een weekend, want wat waren we graag langer gebleven. Allereerst al een warm welkom door de familie en er stond een heerlijke appeltaart voor ons klaar. We hebben enorm genoten van de rust, de ruimte en de weidse blik over de weilanden. Het huis is voorzien van alle gemakken, we hoefden voor onze zoon niets extra's mee te nemen. Aan alles is gedacht voor de (kleine) kinderen. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt op vakantie. We konden altijd een kijkje nemen op de boerderij en helemaal leuk was de 'birth alert'. De boer informeerde ons dat er een koe aan het kalven was of we wilde komen kijken. :-) Op zaterdag naar het stadje Doesburg geweest, erg leuk en heel dichtbij. En hoe heerlijk is het dan om 's avonds in de hottub te zitten en dat de sneeuw langzaam naar beneden dwarrelt. Kortom, we hebben heerlijk genoten van alle luxe, rust en ruimte. Een echte aanrader. Zeker ook met kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 10Kuipertjes01-08-2015

Heerlijk!

Dit jaar voor de tweede keer naar logeer en sfeer, nu twee weken. Wederom een heerlijke vakantie gehad. Gastvrij, luxe, rust, ruimte en privacy zijn de trefwoorden. Wederom een geweldige vakantie gehad! Een aanrader voor iedereen die van rust en ruimte houd en het echte Hollandse boeren leven kan waarderen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Kuiper08-08-2014

Toppunt van vakantie

Voor een complete vakantie voor het hele gezin, is er maar een adres in Nederland; Logeer en Sfeer! De rust, ruimte, privacy en de compleet ingerichte woning, incl. wagenpark voor de kinderen, heeft er voor gezorgd dat we een top vakantie hebben gehad. Het enige wat te horen is, is af en toe het geluid van een koe of de boer die belt dat er een koe gaat kalven en of we zin hebben om te komen kijken ;-) in de vorige beoordelingen is eigenlijk alles al gezegd! Wij willen de eigenaren bedanken voor de gastvrijheid en hopen zeker nog eens terug te komen.

Gereisd in juli 2014

• 9EMandemaker21-01-2014

Wat n TOP vakantiehuis

Afgelopen weekend ter ere van onze 12,5 jarig huwelijk een weekendje gelogeerd in Logeer en Sfeer. Wat 'n fantastisch adres is dit. Het is een herhaling van onderstaande recenties, maar het is echt helemaal super. Het begint al als je aankomt met een groot krijtbord buiten waar we allemaal (met onze namen) welkom worden geheten. Dan kom je binnen, en staat er vers gebakken appeltaart klaar, en een mooie bos tulpen ter ere van ons 12,5 jaar huwelijk, echt een warm welkom! Verder is het huisje gewoon af, alles is er! en ja, de hottub is natuurlijk echt de kers op de taart, De kids hebben er heerlijk in gespeeld en wij hebben er 's avonds onder een (bijna) sterrenhemel ook heerlijk in gerelaxt... Verder super dat er gewoon leuk kinderspeelgoed staat, spelletjes en dvd's... De bedden zijn ook heel erg goed, we hebben thuis een goede boxspring en was even bang dat de nachten minder zouden worden, maar de bedden zijn gewoon top! We hebben uitstekend geslapen!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9barbara_de_wit11-12-2012

Romantiek & Kindvriendelijk in één !

Als je aan komt rijden ligt het huisje vlakbij de boerderij, maar dat heeft geenszins impact op de privacy! De inrichting is geweldig, het is af. Overal is aan gedacht, ook aan de kinderen (binnen en buitenspeelgoed is volop aanwezig!). Het uitzicht is waanzinnig. De gastvrijheid van de familie is overweldigend. Een verse appeltaartje bij ontvangst, heerlijk. De boerderij mocht ieder moment van de dag door ons bezocht worden. De kinderen slepen met hooi en aaien de kalfjes. We zagen na een 'birth alert' een kalfje geboren worden. En als dan de kinderen in bed liggen, branden de kaarsen nog, neem je nog een glas bubbels, stap je in je nakie naar buiten en laat je je in de heerlijke hottub zakken. De sterrenhemel, de rust. Geweldig. De ouderslaapkamer heeft iets weg van een bruidssuite. een heerlijk groot bed, weer overal kaarsjes, tijd voor romantiek terwijl de kindjes heerlijk dromen omdat een dagje buiten op de boerderij echt overweldigend is. Een aanrader voor het hele gezin.

Gereisd met jonge kinderen in november 2012

• 9Jantine02-07-2012

super locatie om heerlijk te ontspannen

Het uitzicht is heerlijk vrij, je kan volledig tot rust komen. De hottub was heerlijk. De inrichting is erg leuk. Alles is aanwezig in het huisje, erg prettig. In de buurt zijn dorpjes en diverse stadjes, ook zijn er genoeg dingen te doen in de regio.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9wij16-01-2012

Romantisch, luxe, gastvrij, ontspannend.

Vakantiehuis logeer en sfeer is ECHT vakantie, de gastvrije ontvangst met appeltaart, het huisje is helemaal gestyled in romantische sfeer en natuurlijk de hottub. Het huisje onderscheid zich van anderen door al deze punten. Ook de voorzieningen zijn super, zowel voor in de winter als in de zomer. Het uitzicht op de weilanden is prachtig. Het was echte ontspanning, zeker een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Suzanne Tepper14-01-2012

Hartjeshuisje met heerlijke hottub!

Wij zijn dit jaar voor de tweede keer naar het ´Hartjeshuisje´gegaan. Wij hebben weer genoten van het prachtig ingerichte huisje, compleet met kerstboom en de warme ontvangst met appeltaart en slagroom.

Het is ech een traktatie, een lekkere midweek weg, in een rustige omgeving, voorzien van alle gemakken en niet te vergeten die super fijne hottub en de mooie wandelomgving. De kids hebben ook weer zo genoten!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

1 tip over Vakantiehuis Logeer & Sfeer

• barbara_de_wit, 11-12-2012

We hebben fietsen gehuurd en de omgeving per fiets bekeken, prachtig. Het leuke plaatsje Doesburg, maar ook Bronckhorst is geweldig.

Overigens is er een geweldig wandelpad vanaf het huisje naar de IJssel. Dwars door het weiland loop je een prachtig stuk natuur tegemoet.

0 vragen over Vakantiehuis Logeer & Sfeer

Vakantiehuis info