Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

13 Reviews over Logeer & Sfeer

• 10Mariette Van der Torre28-02-2021

Heerlijkheid

Wat een top locatie en huis met grote zorgvuldigheid en detail ingericht. Hartelijk ontvangen met heerlijke brownie. Meest heerlijk is de prive gelegen hottube maar ook uitzicht met de hazen, de 3 knuffelpoezen, een kalfje geboren zien worden en lichte binnenruimte zijn top. Veel spullen voor kids onder 6 maar ook vol genoten met onze 3 pubers.

• 10Maartje13-12-2020

Genieten

Met je laarzen aan wandelen door de weilanden, knuffelen met de poesjes, kijken bij de koeien en kalfjes, met warme chocomel in de hottub en een prachtige zonsopkomst boven de weilanden. Deze vakantie voelde net als een romantische film. Door de lieve leuke familie voel je je meteen erg welkom en thuis. Echt aan alles is gedacht. Logeer en sfeer is een echte aanrader!

• 10Familie de Bruin16-04-2020

Heerlijk rustig en comfortabele plek

We hebben genoten van 8 nachten Logeer en Sfeer. Het huisje is helemaal compleet, mooi schoon en goed verzorgd. Zelfs een paastak en paaseitjes! Door de corona maatregelen konden we in de omgeving niet veel doen en ook op de boerderij hebben we afstand gehouden. Daar was het plezier en de beleving niet minder om. Het was heerlijk om naar de dijk te wandelen, de koeien gedag te zeggen en lekker in de hot tub te zitten.

Dit huisje is echt een aanrader. Alles is aanwezig. Zeker voor jonge kinderen!

• 10Edwin21-02-2020

GEWELDIG!!

Wat een heerlijk huisje! Inmiddels zijn wij hier voor de 4e keer, hoogtijd voor een reactie in jullie gastenboek.

Het huisje is netjes, schoon, volledig ingericht en het uitzicht is super! Onze kinderen vermaken zich prima, de skelters maken overuren en de koeien worden regelmatig met een bezoekje vereerd. Ondertussen vermaken de ouders zich prima in de hot tube!

De eigenaren zijn erg vriendelijk en willen je met alle liefde helpen, een rondleiding geven. De kinderen vonden het helemaal geweldig om samen met de boer de kalfjes melk te geven,

Kortom een super leuk huisje waar je echt vakantie kan vieren. Behalve je kleren en eten hoef je niets mee te nemen, er is volop speelgoed aanwezig en dat is toch leuker dan het eigen speelgoed wat je zelf meeneemt.

Echt een aanrader en wij hopen hier nog regelmatig van te mogen genieten!!!

• 10P.02-11-2017

Geweldig verblijf gehad. Is echt niks op aan te merken, alles erop en eraan. Zo fijn dat alles wat je nodig hebt aanwezig is, van bakolie tot kinderstoel. Mooie uitzichten en erg gunstige locatie. Hier kun je echt ontspannen. Verschillende lekkere extraatjes en leuke persoonlijke boodschapjes. Je voelt je echt welkom, een aanrader!

• 10Gerdien14-02-2017

Wow! Rust, luxe, romantiek en zeer kindvriendelijk

In januari zijn we hier een weekend geweest met ons zoontje van 14 maanden. Helaas was het maar een weekend, want wat waren we graag langer gebleven. Allereerst al een warm welkom door de familie en er stond een heerlijke appeltaart voor ons klaar. We hebben enorm genoten van de rust, de ruimte en de weidse blik over de weilanden. Het huis is voorzien van alle gemakken, we hoefden voor onze zoon niets extra's mee te nemen. Aan alles is gedacht voor de (kleine) kinderen. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt op vakantie. We konden altijd een kijkje nemen op de boerderij en helemaal leuk was de 'birth alert'. De boer informeerde ons dat er een koe aan het kalven was of we wilde komen kijken. :-) Op zaterdag naar het stadje Doesburg geweest, erg leuk en heel dichtbij. En hoe heerlijk is het dan om 's avonds in de hottub te zitten en dat de sneeuw langzaam naar beneden dwarrelt. Kortom, we hebben heerlijk genoten van alle luxe, rust en ruimte. Een echte aanrader. Zeker ook met kinderen.

• 10Kuipertjes01-08-2015

Heerlijk!

Dit jaar voor de tweede keer naar logeer en sfeer, nu twee weken. Wederom een heerlijke vakantie gehad. Gastvrij, luxe, rust, ruimte en privacy zijn de trefwoorden. Wederom een geweldige vakantie gehad! Een aanrader voor iedereen die van rust en ruimte houd en het echte Hollandse boeren leven kan waarderen!

• 9Kuiper08-08-2014

Toppunt van vakantie

Voor een complete vakantie voor het hele gezin, is er maar een adres in Nederland; Logeer en Sfeer! De rust, ruimte, privacy en de compleet ingerichte woning, incl. wagenpark voor de kinderen, heeft er voor gezorgd dat we een top vakantie hebben gehad. Het enige wat te horen is, is af en toe het geluid van een koe of de boer die belt dat er een koe gaat kalven en of we zin hebben om te komen kijken ;-) in de vorige beoordelingen is eigenlijk alles al gezegd! Wij willen de eigenaren bedanken voor de gastvrijheid en hopen zeker nog eens terug te komen.

• 9EMandemaker21-01-2014

Wat n TOP vakantiehuis

Afgelopen weekend ter ere van onze 12,5 jarig huwelijk een weekendje gelogeerd in Logeer en Sfeer. Wat 'n fantastisch adres is dit. Het is een herhaling van onderstaande recenties, maar het is echt helemaal super. Het begint al als je aankomt met een groot krijtbord buiten waar we allemaal (met onze namen) welkom worden geheten. Dan kom je binnen, en staat er vers gebakken appeltaart klaar, en een mooie bos tulpen ter ere van ons 12,5 jaar huwelijk, echt een warm welkom! Verder is het huisje gewoon af, alles is er! en ja, de hottub is natuurlijk echt de kers op de taart, De kids hebben er heerlijk in gespeeld en wij hebben er 's avonds onder een (bijna) sterrenhemel ook heerlijk in gerelaxt... Verder super dat er gewoon leuk kinderspeelgoed staat, spelletjes en dvd's... De bedden zijn ook heel erg goed, we hebben thuis een goede boxspring en was even bang dat de nachten minder zouden worden, maar de bedden zijn gewoon top! We hebben uitstekend geslapen!!

• 9barbara_de_wit11-12-2012

Romantiek & Kindvriendelijk in één !

Als je aan komt rijden ligt het huisje vlakbij de boerderij, maar dat heeft geenszins impact op de privacy! De inrichting is geweldig, het is af. Overal is aan gedacht, ook aan de kinderen (binnen en buitenspeelgoed is volop aanwezig!). Het uitzicht is waanzinnig. De gastvrijheid van de familie is overweldigend. Een verse appeltaartje bij ontvangst, heerlijk. De boerderij mocht ieder moment van de dag door ons bezocht worden. De kinderen slepen met hooi en aaien de kalfjes. We zagen na een 'birth alert' een kalfje geboren worden. En als dan de kinderen in bed liggen, branden de kaarsen nog, neem je nog een glas bubbels, stap je in je nakie naar buiten en laat je je in de heerlijke hottub zakken. De sterrenhemel, de rust. Geweldig. De ouderslaapkamer heeft iets weg van een bruidssuite. een heerlijk groot bed, weer overal kaarsjes, tijd voor romantiek terwijl de kindjes heerlijk dromen omdat een dagje buiten op de boerderij echt overweldigend is. Een aanrader voor het hele gezin.

Vakantiehuis Logeer & Sfeer info

• CafeNiet beschikbaar