Vakantiehuis De Eek

Vakantiehuis De Eek
9,7

5 tips over Vakantiehuis De Eek

Leo van der Steen, 12-5-2015
Dichtbij een fantastisch Pannenkoekenhuis en het gezellige kleinste stadje Bronkhorst.
Ans Laver, 14-7-2014
Fiets naar Bronckhorst, het oudste stadje van Nederland.
Vincent, 15-3-2014
De skelters zijn fantastisch voor een race over het pad. Ook een wandeling om het stuk land is ontspannend. De ruime keuze uit tijdschriften is ook fijn. De tussenruimte voor bbq is ook fijn.

Linnea van Griethuijsen, 11-7-2013
Wij hebben vantevoren via internet brood besteld bij Bakkerij Koenen in Steenderen. De bakker is bekend met de groepaccomodatie en kwam het verse brood 's ochtends brengen. (Bezorgen kost een paar euro extra en was snel geregeld met een telefoontje naar de bakker).
ammerins, 2-2-2012
De Pannekoekenbakker is echt een aanrader! Wel druk (reserveren is een goed idee), maar het beste pannenkoekrestaurant waar wij zijn geweest. Ook met gluten- of lactose-allergie is een lekkere pannenkoek hier geen probleem. In de buurt is ook Kinderparadijs Binkie. Leuk als het minder goed weer is.