Vakantiehuis De Eek

Weer vandaag2°-5°
Vakantiehuis De Eek
9,8

64 reviews over Vakantiehuis De Eek in het Nederlands

voor het tweede jaar fantastisch

Elly de Bruijn-Lagrouw,
10-10-2018

alles is goed voor elkaar er ontbreekt niets

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Een onvergetelijke feestlocatie!

Remco,
4-8-2018

Mijn vrouw en ik hebben onze bruiloft gevierd op De Eek. Wat een schitterende feestlocatie is dat! Echtgenoten Helmig en Helga onderhouden een prachtige feestzaal, binnenplaats, terras én accommodatie voor gasten die na het feest lekker willen blijven slapen. En wat zijn zij gastvrij en behulpzaam: geen wens is te gek.

Wij hadden voor deze locatie gekozen omdat zij zo flexibel is: met slecht weer hadden we feest kunnen vieren in de deel (de feestzaal) en met goed weer buiten. Het weidse uitzicht over het land zorgde voor de perfecte omlijsting van onze bruiloft, met op eigen erf een schitterende boomgaard en uitgestrekt grasveld. Met geiten en pony’s, een trampoline en een schommel waren ook onze bruidsmeisjes (5 en 3 jaar oud) helemaal gelukkig.

Helga, Helmig: nogmaals heel erg bedankt. Het was TOP!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Geweldig

Jan en Corine Groot-Dijt.,
1-5-2018

Een fantastische locatie. Veel ruimte, zowel binnen als buiten. De keuken is zeer ruim uitgerust. Alles is super schoon. Er liggen tijdschriften en veel spelletjes, er is goed aan de kinderen gedacht. Ook buiten is het genieten, een groot speelveld met trampoline, zandbak en schommels. Een wei met geitjes en pony's. En een voetbalveldje. En dan niet te vergeten de schuur met een tafelvoetbal en tafeltennistafel en natuurlijk zo'n 15 skelters voor klein en groot. We kregen een heel warm ontvangst van de zeer gastvrije Fam. v.d. Kolk bij wie je altijd terecht kan als je wat wilt vragen. Onze kinderen en kleinkinderen( 1 tot 16 jaar) hebben allemaal ontzettend genoten en wij ook :).

Gereisd met vrienden in april 2018

Fam. Bosboom-Koekoek,
22-10-2017

Wij hebben een geweldig weekend in dit schitterende huis gehad. Alles was perfect geregeld.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

we hebben geweldig genoten

Rob de Bruijn,
1-10-2017

Pluspunten: prachtige locatie, ruim, schoon, stijlvol verbouwd en doordachte zitplaatsen met uitzicht en/of windstil. Vriendelijke ontvangst en behulpzame eigenaars.

Minpunten: geen.

Gereisd met vrienden in september 2017

Schitterend!

John keiren,
26-8-2017

prachtige groepsaccomodatie waar veel vrojheid en medewerling geboden worden

Gereisd met vrienden in januari 2017

We hebben een week met een groep verstandelijke beperkten hier vakantie gevierd! Prachtige locatie, heerlijke bedden en douches en een heel mooi net huis. Er zijn veel leuke dingen te doen in de omgeving en we hebben ons goed vermaakt met de skelters en de dieren in de tuin. Helwig en Helga waren zeer vriendelijk, betrokken en behulpzaam. Een absolute aanrader al met al!

Gereisd met vrienden in januari 2017

Ruimte, rust en fantarctische verblijf

Linda,
26-7-2017

Een prachtig huis op een prachtige locatie. Veel ruimte, geiten en paarden wei. Ook skelters voor alle leeftijden. Accomodatie is mooi en schoon. Ziet er uit als nieuw. De beheerders zijn erg aardig. Denken mee bij vragen over activiteiten. Alles is mogelijk. Super goede service!!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Alles zeer goed voor elkaar!

Peter,
19-7-2017

Prachtig groepshuis met veel ruimte binnen en buiten. Gastvrije en vriendelijke ontvangst door de fam. Van der Kolk. Ze denken in alle opzichten met je mee en hebben goede ideeën voor (kleine) uitstapjes. Onze vakantieweek voor mensen met een beperking was mede hierdoor zeer geslaagd!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Geweldig, mooie en nette landelijk locatie

Jaap Buizer,
5-6-2017

We hadden de accommodatie geboekt voor onze bruiloft en hebben twee nachten doorgebracht in De Eek. De deel en binnenplaats zijn prachtig, de groepsaccommodatie is netjes, ruim, goed verzorgd, kindvriendelijk (oa traphekjes) en heeft goede bedden. De badkamers zijn ruim, netjes en schoon. De eigenaren denken goed mee met wat je wensen zijn (ivm de receptie, ceremonie e.d.) zonder teveel 'zichtbaar' te zijn waardoor je echt het idee hebt alles voor jezelf te hebben. Wbt de bruiloft is het niet 'all-in' maar dat zochten we ook niet. Het geeft je de vrijheid om alles zelf in te richten en te regelen als je zelf wel. Wel zijn er aardig wat voorzieningen ter plaatse en mee te huren. De eigenaren kennen ook veel adresjes om eea te regelen. We hebben geweldige dagen gehad, echt een aanrader. Helemaal als je een landelijke bruiloftslocatie zoekt.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Eek in Steenderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Eek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.