Vakantiehuis De Eek

Vakantiehuis De Eek
9,6

62 reviews over Vakantiehuis De Eek in het Nederlands

Geweldig

Jan en Corine Groot-Dijt.
1-5-2018

Een fantastische locatie. Veel ruimte, zowel binnen als buiten. De keuken is zeer ruim uitgerust. Alles is super schoon. Er liggen tijdschriften en veel spelletjes, er is goed aan de kinderen gedacht. Ook buiten is het genieten, een groot speelveld met trampoline, zandbak en schommels. Een wei met geitjes en pony's. En een voetbalveldje. En dan niet te vergeten de schuur met een tafelvoetbal en tafeltennistafel en natuurlijk zo'n 15 skelters voor klein en groot. We kregen een heel warm ontvangst van de zeer gastvrije Fam. v.d. Kolk bij wie je altijd terecht kan als je wat wilt vragen. Onze kinderen en kleinkinderen( 1 tot 16 jaar) hebben allemaal ontzettend genoten en wij ook :).

Fam. Bosboom-Koekoek
22-10-2017

Wij hebben een geweldig weekend in dit schitterende huis gehad. Alles was perfect geregeld.

we hebben geweldig genoten

Rob de Bruijn
1-10-2017

Pluspunten: prachtige locatie, ruim, schoon, stijlvol verbouwd en doordachte zitplaatsen met uitzicht en/of windstil. Vriendelijke ontvangst en behulpzame eigenaars.

Minpunten: geen.

Schitterend!

John keiren
26-8-2017

prachtige groepsaccomodatie waar veel vrojheid en medewerling geboden worden

We hebben een week met een groep verstandelijke beperkten hier vakantie gevierd! Prachtige locatie, heerlijke bedden en douches en een heel mooi net huis. Er zijn veel leuke dingen te doen in de omgeving en we hebben ons goed vermaakt met de skelters en de dieren in de tuin. Helwig en Helga waren zeer vriendelijk, betrokken en behulpzaam. Een absolute aanrader al met al!

Ruimte, rust en fantarctische verblijf

Linda
26-7-2017

Een prachtig huis op een prachtige locatie. Veel ruimte, geiten en paarden wei. Ook skelters voor alle leeftijden. Accomodatie is mooi en schoon. Ziet er uit als nieuw. De beheerders zijn erg aardig. Denken mee bij vragen over activiteiten. Alles is mogelijk. Super goede service!!

Alles zeer goed voor elkaar!

Peter
19-7-2017

Prachtig groepshuis met veel ruimte binnen en buiten. Gastvrije en vriendelijke ontvangst door de fam. Van der Kolk. Ze denken in alle opzichten met je mee en hebben goede ideeën voor (kleine) uitstapjes. Onze vakantieweek voor mensen met een beperking was mede hierdoor zeer geslaagd!

Geweldig, mooie en nette landelijk locatie

Jaap Buizer
5-6-2017

We hadden de accommodatie geboekt voor onze bruiloft en hebben twee nachten doorgebracht in De Eek. De deel en binnenplaats zijn prachtig, de groepsaccommodatie is netjes, ruim, goed verzorgd, kindvriendelijk (oa traphekjes) en heeft goede bedden. De badkamers zijn ruim, netjes en schoon. De eigenaren denken goed mee met wat je wensen zijn (ivm de receptie, ceremonie e.d.) zonder teveel 'zichtbaar' te zijn waardoor je echt het idee hebt alles voor jezelf te hebben. Wbt de bruiloft is het niet 'all-in' maar dat zochten we ook niet. Het geeft je de vrijheid om alles zelf in te richten en te regelen als je zelf wel. Wel zijn er aardig wat voorzieningen ter plaatse en mee te huren. De eigenaren kennen ook veel adresjes om eea te regelen. We hebben geweldige dagen gehad, echt een aanrader. Helemaal als je een landelijke bruiloftslocatie zoekt.

Geweldig jubileum weekend, gastvrije ontvangst

Huisartsenpraktijk Roomburgh
1-6-2017

Comfortabel groot huis met veel ruimte, zowel binnen als buiten. In de "boerenschuur" tafeltennis, dartbord en tafelvoetbal. Ook een tiental skelters waarop met veel plezier is rondgecrosst.

Op de half overdekte binnenplaats staat een grote Weber bbq en een houtkachel. Hierdoor is dit ook 's avonds een gezellige plek om te eten. Het huis is ruim voorzien van alles wat je nodig hebt. De keuken is goed uitgerust, zelfs met 2 koelkasten!

Wij waren met 12 personen. Het huis heeft 20 bedden, waaronder een kamer met 6 enkele bedden. De dubbele zithoek in de woonkamer en de grote eettafel, bieden voldoende ruimte om ook in kleinere groepjes wat te doen. Zo hebben wij 1 avond gezamenlijk gekookt, zonder elkaar voor de voeten te lopen.

Door het mooie weer hebben wij optimaal kunnen genieten van de tuin en de landelijke ligging. In de directe omgeving voldoend mogelijkheden voor bezoek museum, plaatsen en natuur.

Wilma Boekholt
21-5-2017

In deze ruime woning hangt een hele goed sfeer.

Het is er ruim, licht en ligt heerlijk vrij met voor jong en oud wat te doen.

Weer dankbaar gebruik gemaakt van de skelters, trampoline, voetbalveld en tafeltennistafel.

Ook de geitjes en picknicktafels zijn erg leuk.

Het huis is schoon en voorzien van alles wat je nodigt hebt.

Wij zijn nu voor de derde keer hier met de familie hier geweest en hopelijk was dit niet de laatste keer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Eek in Steenderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Eek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Eek scoort een 9.63 uit 10 op basis van 64 reviews.