Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

72 Reviews over De Eek

• 9Marjet uit utrecht14-11-2021

Heerlijke plek

Na twee jaar met familie tussen 62 en 0 jaar een weekend bij elkaar gekomen in de Eek. Een prachtige ruime schone boerderij. Aanrader voor een grorp die uit meerdere gezinnen bestaat.

• 9Natuur
  • 9Dagmar Schotanus14-01-2020

Dit weekend hebben wij met ons voetbalteam, (14 personen), gebruik mogen maken van deze prachtige groepsaccommodatie. We zijn warm ontvangen door de twee eigenaren en hebben een rondleiding gehad. Onze eerste indruk was vooral veel ruimte en een schoon onderkomen. De bedden waren van goede kwaliteit en hebben ons al met al prima vermaakt! Conclusie, een aanrader voor alle andere voetbalteams, wij hebben een zeer geslaagd weekend gehad!

• 10Bas08-01-2020

Fantastische plek, zeer schoon.

Erg gezellige, zeer goed onderhouden woonboerderij met veel ruimte en speelgelegenheid rondom. Voor kinderen volop speelgelegenheid met bv. een groot aantal skelters, skelterpad, voetbalveld, tafeltennistafel etc.. voor de volwassenen een gezellige BBQ plek waarbij je ook met koud of slecht weer goed kunt vertoeven. Zeer gastvrije ontvangst.

• 9Fam.Olsman12-12-2019

Fantastisch!!!

Het was een prachtig verblijf ,veel ruimte en gezellig ingericht. Alles was heel schoon.Kleinkinderen konden buiten genieten van de skelters en op de deel darten, tafeltennis en voetbalspel. We hebben met z,n allen een fantastisch weekend gehad. Echt een aanrader!!!

• 9Wim Bobbink31-10-2019

Top locatie voor zowel prive als zakelijke bijeenk

Wij hebben met ons bedrijfje hier het 10-jarig jubuleum gevierd. Van vrijdagavond tot zondagmorgen. Het is een top locatie hiervoor. De lokale gasten hebben voldoende parkeergelegenheden, de buitelandse gasten kunnen blijven slapen. Kan het zeker ook aanraden om er bv een salesmeeting te houden

• 10Bastiaan03-06-2019

Superlocatie

Wij zijn hier 4 dagen geweest met 3 gezinnen, opa en oma, en alle 7 kleinkinderen. Echt een superlocatie. De kinderen (en wij :-) hebben aan een stuk door buiten gespeeld, geitjes gevoerd, voetballen, darten, tafeltennissen, trampoline, springen, en een boerenpad afrijden met een van alle skelters. Helemaal top! Voor de verandering, in vergelijking met veel andere soortgelijke locaties, is alles in topconditie en van topkwaliteit. Van de bedden, tot de keuken, de skelters en de tafeltennistafel. Heerlijk. De omgeving is mooi en landelijk. Top voor fietstochten, alleen geen bos in de buurt, daar hou ik normaal echt van maar heb het eigenlijk niet gemist. En je bent echt met elkaar, geen andere groepen. Ook fijn dat het grote huis 3 delen heeft met eigen slaap en badkamers. Je bent dus steeds samen maar hebt ook je privacy. Een dikke aanrader. En complimenten voor de gastheer!

• 10Roeland ten Napel07-02-2019

Fantatsisch

Top lokatie, fijne ontvangst en uitstekende verzorging. Meeting zeer goed verlopen mede door lokatie en faciliteiten. Lunchgesprek zeer gewaardeerd.

• 10Elly de Bruijn-Lagrouw10-10-2018

voor het tweede jaar fantastisch

alles is goed voor elkaar er ontbreekt niets

• 10Jan en Corine Groot-Dijt.01-05-2018

Geweldig

Een fantastische locatie. Veel ruimte, zowel binnen als buiten. De keuken is zeer ruim uitgerust. Alles is super schoon. Er liggen tijdschriften en veel spelletjes, er is goed aan de kinderen gedacht. Ook buiten is het genieten, een groot speelveld met trampoline, zandbak en schommels. Een wei met geitjes en pony's. En een voetbalveldje. En dan niet te vergeten de schuur met een tafelvoetbal en tafeltennistafel en natuurlijk zo'n 15 skelters voor klein en groot. We kregen een heel warm ontvangst van de zeer gastvrije Fam. v.d. Kolk bij wie je altijd terecht kan als je wat wilt vragen. Onze kinderen en kleinkinderen( 1 tot 16 jaar) hebben allemaal ontzettend genoten en wij ook :).

• 10Fam. Bosboom-Koekoek22-10-2017

Wij hebben een geweldig weekend in dit schitterende huis gehad. Alles was perfect geregeld.

Vakantiehuis De Eek info

• CafeNiet beschikbaar