Reviews over Speuld

Heerlijke plek!

Kato,
    16-7-2011

We komen hier al sinds jaar en dag. Sinds 2 jaar zijn de nieuwe chalets er en dat maakt ons bezoek helemaal compleet! De huisjes zijn heerlijk comfortabel ingericht en voorzien van grote bank. Er is een prachtige tuin waar de kindjes lekker kunnen spelen. Het bospark ligt midden in de bossen van Speuld, vanuit de chalets loop je zo het bos in waar je eindeloos kan wandelen en fietsen. In de avond zijn er wilde zwijnen te zien achter het hek. Het dorpje Speuld is klein en voorzien van een supermarktje en een snackbar. De ontvangst is altijd supergastvrij door beheerder Ina! Een echte aanrader!

Hele mooie ligging aan de rand van het speulderbos

H Kramer,
    27-12-2010

Prima ontvangst, de bedden waren al opgemaakt.

Heel mooi en modern ingericht chaletje.

Ook bij lage temperatuur was het lekker warm binnen.

We gaan niet zo gauw terug naar een zelfde plek maar dit plekje onthouden we.

Het bos en de heide zullen ook in de zomer heel mooi zijn.

Speuld scoort een 6,5 uit 10, op basis van 4 reviews