Weer vandaag3°-3°

14 reviews over Camping 't Eikenbos in het Nederlands

Top Top Top !

Els & Jaap Meeuwsen,
19-12-2018

Wij verbleven hier van zondag 24 juni tot zondag 15 juli 2018 en wat een geweldige camping.

We werden zeer hartelijke ongedwongen ontvangen door Jan & Marianne en na een kopje koffie met koek, zonder te hoeven vragen, geholpen met het op zijn plaats zetten van de caravan.

Wij troffen zo'n beetje de heetste dagen van het jaar maar geen probleem want er is voldoende beschutting en privacy. Prachtige ruime plekken en ... dat eigen sanitair is een verademing ! Netjes en schoon.

Je kunt in de omgeving heerlijk fietsen en wandelen en met Varsseveld dicht bij alle boodschappen doen en diverse prima eetgelegenheden, een ijsje bij De Heer tegenover de kerk !

En voor de kinderen een machtige speeltuin ( gratis ) bij de koffieboerderij op loopafstand.

We komen zeker weer terug.

Geweldig😄

Familie Kraak,
22-10-2018

Wat een heerlijke ontvangst, koffie thee koekje praatje, zo voelt men zich echt welkom op een camping😁

Verder genoten van echt alles, gemoedelijke medekampeerders, eigen wc en doucheruimte in gemeenschappelijke ruimte!

Iedereen een eigen sleuteltje voor het eigen sanitair! Wat een perfecte oplossing, lekker zelf schoonhouden geen enkel probleem! Bij vertrek wordt alles hartstikke goed nagekeken en schoongemaakt door eigenaars!

Zelfs als men het brandschoon achterlaat!

Maar wat een genot , wij hebben dat nog nooit meegemaakt, goede oplossing voor camping gasten zowel als camping eigenaren👍👍👍👍

Samenvattend:

Heerlijke ervaring, alles beviel ons heeeeel goed😄

Bedankt familie Neerlaar

tot de volgende keer😘

Gereisd met partner in oktober 2018

Voor de rustzoeker zeker aan te bevelen

Bert en Erna,
30-9-2018

Hele fijne camping, waar we i.v.m. de verkoop van ons huis een kleine 3 maanden hebben gestaan. Eigenaren zijn gastvrij en zeer behulpzaam. Super om een eigen sanitaire ruimte te hebben!

Verder niets te wensen

Brekelmans,
30-6-2018

Betrokken eigenaren, schoon, rustig, rust, vrijheid, ruimte, enz

Mevr. Van Steen,
10-5-2018

Het is een zeer mooie en verzorgde camping met een zeer schoon privé cabine.

Vriendelijke echtpaar dat hart heeft voor zowel de camping als de gasten.

Gereisd met partner in mei 2018

Fantastische camping met eigen sanitair

Ton en Tonnie Meijer,
1-9-2017

Het is weer fantastisch om bij Jan en Marjan te kamperen. Na een jaartje te hebben overgeslagen was het weer thuiskomen. Onze kleinkinderen vinden het zo leuk, dat ze ieder jaar weer komen logeren, dus volgende jaren komen we zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2017

Een rustige en super nette Camping

Fam willemse,
30-8-2017

Het ontvangst van Jan en Marian is geweldig ,

Er word je eerst koffie of thee aangeboden en dan volgt er een kleine uitleg over de camping .

Dat brengen ze je naar je plaats en dat zijn plaatsen met veel ruimte en elke plaats heeft in een van de gebouwen prive sanitair we zijn er dit jaar voor de 3 keer 2 weken geweest het was weer super .

Je heb er verschillende veldjes waar je kunt kiezen

Er is op ongeveer 100 meter van de camping een koffie boerderij met speeltuin ,

Waar je als er kinderen zijn zich heel wat uurtjes kunnen vermaken .

Of wat snack of te drinken gebruiken

Gereisd met partner in mei 2017

Wederom heel goed

E C Brekelmans,
26-8-2017

Weldadige rust. Gastvrije ontvangst. Geweldig prive sanitair. Afgeschermde plaatsen. Behalve de mogelijkheid om twee uurtjes per week samen te handwerken is er op de camping niets te doen. Goede sfeer. Fijne omgeving.

Geen minpunten te melden.

Gereisd met partner in juni 2017

Het was weer fantastisch

E C Brekelmans
27-6-2016

Afgeschermde plaatsen met zeer goed privé-sanitair (zelf schoonhouden). Fietsenstallingen met oplaadmogelijkheid voor elektrische fietsen. Gemoedelijke sfeer. Sympathieke eigenaren. Rust, rust. Let wel, één puntje ter verbetering: groter volume voor afval.

Gereisd met partner in juni 2016

fantastische vakantie gehad

pijnappelschartman
12-5-2016

Heel lekker rustig vrienlijke mensen en mooie plaatsen zeer mooie camping

Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Eikenbos in Sinderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Eikenbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.