Camping 't Eikenbos

13 reviews over Camping 't Eikenbos in het Nederlands

Geweldig😄

Familie Kraak
22-10-2018

Wat een heerlijke ontvangst, koffie thee koekje praatje, zo voelt men zich echt welkom op een camping😁

Verder genoten van echt alles, gemoedelijke medekampeerders, eigen wc en doucheruimte in gemeenschappelijke ruimte!

Iedereen een eigen sleuteltje voor het eigen sanitair! Wat een perfecte oplossing, lekker zelf schoonhouden geen enkel probleem! Bij vertrek wordt alles hartstikke goed nagekeken en schoongemaakt door eigenaars!

Zelfs als men het brandschoon achterlaat!

Maar wat een genot , wij hebben dat nog nooit meegemaakt, goede oplossing voor camping gasten zowel als camping eigenaren👍👍👍👍

Samenvattend:

Heerlijke ervaring, alles beviel ons heeeeel goed😄

Bedankt familie Neerlaar

tot de volgende keer😘

Voor de rustzoeker zeker aan te bevelen

Bert en Erna
30-9-2018

Hele fijne camping, waar we i.v.m. de verkoop van ons huis een kleine 3 maanden hebben gestaan. Eigenaren zijn gastvrij en zeer behulpzaam. Super om een eigen sanitaire ruimte te hebben!

Verder niets te wensen

Brekelmans
30-6-2018

Betrokken eigenaren, schoon, rustig, rust, vrijheid, ruimte, enz

Mevr. Van Steen
10-5-2018

Het is een zeer mooie en verzorgde camping met een zeer schoon privé cabine.

Vriendelijke echtpaar dat hart heeft voor zowel de camping als de gasten.

Fantastische camping met eigen sanitair

Ton en Tonnie Meijer
1-9-2017

Het is weer fantastisch om bij Jan en Marjan te kamperen. Na een jaartje te hebben overgeslagen was het weer thuiskomen. Onze kleinkinderen vinden het zo leuk, dat ze ieder jaar weer komen logeren, dus volgende jaren komen we zeker terug.

Een rustige en super nette Camping

Fam willemse
30-8-2017

Het ontvangst van Jan en Marian is geweldig ,

Er word je eerst koffie of thee aangeboden en dan volgt er een kleine uitleg over de camping .

Dat brengen ze je naar je plaats en dat zijn plaatsen met veel ruimte en elke plaats heeft in een van de gebouwen prive sanitair we zijn er dit jaar voor de 3 keer 2 weken geweest het was weer super .

Je heb er verschillende veldjes waar je kunt kiezen

Er is op ongeveer 100 meter van de camping een koffie boerderij met speeltuin ,

Waar je als er kinderen zijn zich heel wat uurtjes kunnen vermaken .

Of wat snack of te drinken gebruiken

Wederom heel goed

E C Brekelmans
26-8-2017

Weldadige rust. Gastvrije ontvangst. Geweldig prive sanitair. Afgeschermde plaatsen. Behalve de mogelijkheid om twee uurtjes per week samen te handwerken is er op de camping niets te doen. Goede sfeer. Fijne omgeving.

Geen minpunten te melden.

Het was weer fantastisch

E C Brekelmans
27-6-2016

Afgeschermde plaatsen met zeer goed privé-sanitair (zelf schoonhouden). Fietsenstallingen met oplaadmogelijkheid voor elektrische fietsen. Gemoedelijke sfeer. Sympathieke eigenaren. Rust, rust. Let wel, één puntje ter verbetering: groter volume voor afval.

fantastische vakantie gehad

pijnappelschartman
12-5-2016

Heel lekker rustig vrienlijke mensen en mooie plaatsen zeer mooie camping

genieten van de rust

Yada
4-1-2015

heerlijke rustige camping met lieve eigenaars. de plekken zijn zeer ruim met een prachtige grasmat die goed wordt bijgehouden. mooi uitzicht over de weilanden. het prive sanitair is superschoon. in je verblijfperiode moet je deze zelf schoon houden. we komen hier zeker nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Eikenbos in Sinderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Eikenbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.