Camping 't Eikenbos

17 reviews over Camping 't Eikenbos

• 2019
    10Tom en nettie oosterwijk10-09-2019

In een woord geweldig

Hallo ook wij willen iets vertellen over deze camping. Wij zaten op een camping in meddo en gingen op de fiets op zoek naar een andere camping . Wij kwamen uit bij deze camping . Wat denk je wat een een onthaal we vroegen mogen wij de camping even bekijken natuurlijk bleek later de eigenaar te zijn en die vroeg willen jullie koffie want de dorst zal wel hoog zijn. De koffie was op en de eigenaar liet ons zijn camping zien met veel passie en blijdschap ja wij waren dan ook meteen gevallen voor deze camping. . Wij hebben hier dan ook gestaan van 1 sept t/m 10 echt heel leuk. Op de dag van van vertrek kregen we nog een persoonlijke handdruk van de jan en zijn vrouw en zwaaide ons uit waar maak je dat nu nog mee. Echt een top camping. Wij zouden zeggen doen

Gereisd met partner in september 2019

• 9Familie Fijn13-08-2019

Heerlijke rustige camping, ook met kleine kinderen

We hebben met onze kids van 6 en 3 jaar ontzettend leuke dagen gehad bij “boer Jan” en zijn vrouw Marianne! Het klopt dat er op de camping zelf weinig voor kleine kinderen te doen is, maar onze kinderen hebben zich heerlijk vermaakt op het mooie gras, met de gezellige dieren en natuurlijk met boer Jan! Heerlijk privé sanitair en letterlijk om de hoek een geweldige speeltuin! Een fietstocht door de omgeving is zeker aan te raden, genoeg te zien en te beleven. Kortom: een fijne, gezellige en rustige camping met ontzettend lieve beheerders!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Patty Kraak/Blok10-05-2019

Zalig!

Klein maar heeeeeel FIJN! Alles klopt, meer als dat, de omgeving is prachtig. We waren hier vorig jaar voor het eerst, dat was heel goed bevallen. Dus dit jaar gewoon weer, was wel beetje koud maar heeft de pret niet mogen drukken. Wat was het weer een heerlijke ontvangst. Niets is deze eigenaren te veel. Onze stroom is (door onze eigen schuld) wel 5 keer doorgeslagen, iedere keer kwam Jan (de baas) zonder probleem weer de aansluiting activeren. Maar werkelijk alles is hier echt positief. De medekampeerders, het eigen badkamertje met douche en wc, de plekken zijn heerlijk met echt gras aan je voetjes, de haantjes kippetjes duifjes eendjes en geit! Aanrader voor mensen die zich lekker rustig willen laten verwennen! Dank wederom Jan en Marianne tot volgende keer Weer! Groet van,Gerard en Patty en hondje Page!

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10Els & Jaap Meeuwsen19-12-2018

Top Top Top !

Wij verbleven hier van zondag 24 juni tot zondag 15 juli 2018 en wat een geweldige camping. We werden zeer hartelijke ongedwongen ontvangen door Jan & Marianne en na een kopje koffie met koek, zonder te hoeven vragen, geholpen met het op zijn plaats zetten van de caravan. Wij troffen zo'n beetje de heetste dagen van het jaar maar geen probleem want er is voldoende beschutting en privacy. Prachtige ruime plekken en ... dat eigen sanitair is een verademing ! Netjes en schoon. Je kunt in de omgeving heerlijk fietsen en wandelen en met Varsseveld dicht bij alle boodschappen doen en diverse prima eetgelegenheden, een ijsje bij De Heer tegenover de kerk ! En voor de kinderen een machtige speeltuin ( gratis ) bij de koffieboerderij op loopafstand. We komen zeker weer terug.

• 10Familie Kraak22-10-2018

Geweldig😄

Wat een heerlijke ontvangst, koffie thee koekje praatje, zo voelt men zich echt welkom op een camping😁 Verder genoten van echt alles, gemoedelijke medekampeerders, eigen wc en doucheruimte in gemeenschappelijke ruimte! Iedereen een eigen sleuteltje voor het eigen sanitair! Wat een perfecte oplossing, lekker zelf schoonhouden geen enkel probleem! Bij vertrek wordt alles hartstikke goed nagekeken en schoongemaakt door eigenaars! Zelfs als men het brandschoon achterlaat! Maar wat een genot , wij hebben dat nog nooit meegemaakt, goede oplossing voor camping gasten zowel als camping eigenaren👍👍👍👍 Samenvattend: Heerlijke ervaring, alles beviel ons heeeeel goed😄 Bedankt familie Neerlaar tot de volgende keer😘

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Bert en Erna30-09-2018

Voor de rustzoeker zeker aan te bevelen

Hele fijne camping, waar we i.v.m. de verkoop van ons huis een kleine 3 maanden hebben gestaan. Eigenaren zijn gastvrij en zeer behulpzaam. Super om een eigen sanitaire ruimte te hebben!

• 10Brekelmans30-06-2018

Verder niets te wensen

Betrokken eigenaren, schoon, rustig, rust, vrijheid, ruimte, enz

• 9Mevr. Van Steen10-05-2018

Het is een zeer mooie en verzorgde camping met een zeer schoon privé cabine. Vriendelijke echtpaar dat hart heeft voor zowel de camping als de gasten.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Ton en Tonnie Meijer01-09-2017

Fantastische camping met eigen sanitair

Het is weer fantastisch om bij Jan en Marjan te kamperen. Na een jaartje te hebben overgeslagen was het weer thuiskomen. Onze kleinkinderen vinden het zo leuk, dat ze ieder jaar weer komen logeren, dus volgende jaren komen we zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Fam willemse30-08-2017

Een rustige en super nette Camping

Het ontvangst van Jan en Marian is geweldig , Er word je eerst koffie of thee aangeboden en dan volgt er een kleine uitleg over de camping . Dat brengen ze je naar je plaats en dat zijn plaatsen met veel ruimte en elke plaats heeft in een van de gebouwen prive sanitair we zijn er dit jaar voor de 3 keer 2 weken geweest het was weer super . Je heb er verschillende veldjes waar je kunt kiezen
    Er is op ongeveer 100 meter van de camping een koffie boerderij met speeltuin , Waar je als er kinderen zijn zich heel wat uurtjes kunnen vermaken . Of wat snack of te drinken gebruiken

Gereisd met partner in mei 2017

0 tips over Camping 't Eikenbos

2 vragen over Camping 't Eikenbos

• Dick Pagie, 30-09-2018

Kamperen

Is het toegestaan om 1hondje mee te nemen. Moet je bij jullie reserveren .? Graag een bericht terug . Vriendelijke groet Dick

• Peter Roovers, 22-05-2016

camper

ontvangt u ook camperaars ?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
    • SchaduwplaatsenAanwezig