Camping 't Eikenbos

Meer camping info

23 reviews over Camping 't Eikenbos

• 10Ruud & Gemma Balje08-09-2020

Fantastische ervaring

Als gevolg Corona gekozen voor camping met prive sanitair. Gezocht op Google en referenties Zoover en absoluut geen spijt. Goed verzorgt, netjes ruime plekken en attent beheerdersechtpaar. Een absolute aanrader. Eigenaresse er op gewezen dat voor wat zij bieden de prijs een “ lachtertje” is. Gaan beslist terug.

Gereisd met partner in september 2020

• 10Karin18-08-2020

Ronduit fantastisch

Vele campings gezien.maar deze camping steekt er met kop en schouders boven uit. Prachtige plekken,top privé sanitair,kortom een geweldige camping.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Myrke03-08-2020

Héérlijk

Wat een top camping. Vriendelijk welkom geheten, naar de plek gebracht en sleutel sanitair gekregen. Wat een prachtige plek, ruim, groen, half zon, half schaduw. En t sanitair is super; schoon, netjes, ruim. We hebben een heerlijke week gehad, wat een vriendelijke en behulpzame eigenaren, wat hebben ze t goed voor elkaar! Bij afrekenen meteen voor volgend jaar een plek voor 2 weken geboekt. We komen heel graag terug!

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Arjan Siepel14-07-2020

Heerlijke camping met privé sanitair.

Heerlijke mini-camping met privé sanitair. Alles goed geregeld. Aardige eigenaren. Alles is schoon en netjes. Heerlijk rustig. Winkels in Varsseveld op de fiets goed bereikbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Frank06-06-2020

Prachtige camping ! Heerlijk rustig,prive sanitair

Hele mooie en kleine camping, vriendelijke eigenaars, mooi gelegen tav inkopen en wandel en fietstochten. Het prive sanitair is super fijn en mooi schoon. Vind deze camping juist zo mooi omdat her nog een ‘echte’camping is, niet te gelikt, niet te veel gedoe en opsmuk, mooie beplanting, ruime plaatsen fietsen overkapping. Achterhoek prachtig om te fietsen !

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2020

• 10William van den Heuvel01-06-2020

Geweldig

Met Pinksteren op deze camping gestaan, wat een aanrader. Zeer nette camping met privé sanitair

Gereisd met partner in mei 2020

• 2019
    10Tom en nettie oosterwijk10-09-2019

In een woord geweldig

Hallo ook wij willen iets vertellen over deze camping. Wij zaten op een camping in meddo en gingen op de fiets op zoek naar een andere camping . Wij kwamen uit bij deze camping . Wat denk je wat een een onthaal we vroegen mogen wij de camping even bekijken natuurlijk bleek later de eigenaar te zijn en die vroeg willen jullie koffie want de dorst zal wel hoog zijn. De koffie was op en de eigenaar liet ons zijn camping zien met veel passie en blijdschap ja wij waren dan ook meteen gevallen voor deze camping. . Wij hebben hier dan ook gestaan van 1 sept t/m 10 echt heel leuk. Op de dag van van vertrek kregen we nog een persoonlijke handdruk van de jan en zijn vrouw en zwaaide ons uit waar maak je dat nu nog mee. Echt een top camping. Wij zouden zeggen doen

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 9Familie Fijn13-08-2019

Heerlijke rustige camping, ook met kleine kinderen

We hebben met onze kids van 6 en 3 jaar ontzettend leuke dagen gehad bij “boer Jan” en zijn vrouw Marianne! Het klopt dat er op de camping zelf weinig voor kleine kinderen te doen is, maar onze kinderen hebben zich heerlijk vermaakt op het mooie gras, met de gezellige dieren en natuurlijk met boer Jan! Heerlijk privé sanitair en letterlijk om de hoek een geweldige speeltuin! Een fietstocht door de omgeving is zeker aan te raden, genoeg te zien en te beleven. Kortom: een fijne, gezellige en rustige camping met ontzettend lieve beheerders!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Patty Kraak/Blok10-05-2019

Zalig!

Klein maar heeeeeel FIJN! Alles klopt, meer als dat, de omgeving is prachtig. We waren hier vorig jaar voor het eerst, dat was heel goed bevallen. Dus dit jaar gewoon weer, was wel beetje koud maar heeft de pret niet mogen drukken. Wat was het weer een heerlijke ontvangst. Niets is deze eigenaren te veel. Onze stroom is (door onze eigen schuld) wel 5 keer doorgeslagen, iedere keer kwam Jan (de baas) zonder probleem weer de aansluiting activeren. Maar werkelijk alles is hier echt positief. De medekampeerders, het eigen badkamertje met douche en wc, de plekken zijn heerlijk met echt gras aan je voetjes, de haantjes kippetjes duifjes eendjes en geit! Aanrader voor mensen die zich lekker rustig willen laten verwennen! Dank wederom Jan en Marianne tot volgende keer Weer! Groet van,Gerard en Patty en hondje Page!

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10Els & Jaap Meeuwsen19-12-2018

Top Top Top !

Wij verbleven hier van zondag 24 juni tot zondag 15 juli 2018 en wat een geweldige camping. We werden zeer hartelijke ongedwongen ontvangen door Jan & Marianne en na een kopje koffie met koek, zonder te hoeven vragen, geholpen met het op zijn plaats zetten van de caravan. Wij troffen zo'n beetje de heetste dagen van het jaar maar geen probleem want er is voldoende beschutting en privacy. Prachtige ruime plekken en ... dat eigen sanitair is een verademing ! Netjes en schoon. Je kunt in de omgeving heerlijk fietsen en wandelen en met Varsseveld dicht bij alle boodschappen doen en diverse prima eetgelegenheden, een ijsje bij De Heer tegenover de kerk ! En voor de kinderen een machtige speeltuin ( gratis ) bij de koffieboerderij op loopafstand. We komen zeker weer terug.

Gereisd met partner in juni 2018

Camping 't Eikenbos info