Géén boekingskosten
NederlandGelderlandSinderenCampings SinderenCamping Boerderijcamping De Speelhoeve

Camping Boerderijcamping De Speelhoeve

• 6.8Eetgelegenheden

Meer camping info

36 Reviews over Boerderijcamping De Speelhoeve

• 9Stefanie Lauf30-04-2022

Als je wilt geniete met je kinderen is dit de plek

Geweldige camping bestaand uit 2 velden en 2 sanitair gebouwen. Beide velden een trampoline speeltoestellen zandbak en heel veel skelter. Geweldige ervaring op de boerderij inc meehelpen met koeien halen en melken. Daarnaast ook nog leuke speelhooischuur!!

• 10Fam. Bruggink10-08-2021

Absolute aanrader voor gezin met jonge kinderen

Wij hebben hier een weekend gestaan met onze camper. Prachtige plek op een autovrij veld met speeltoestellen voor de camper. De kinderen vonden vooral de pony fantastisch. Borstelen, rijden, etc. Ook het spelen in de hooiberg vonden ze schitterend en al het andere wat er op een boerderij te zien en te beleven is. De boer en zijn vrouw zijn ook de gastvrijheid zelve. De service ging heel ver. Toen onze dochter haar sleutelbeen had gebroken en we 's avonds naar de huisartsenpost moesten, kregen we direct hun auto mee. Wij komen hier zeker nog een keer terug. Een absolute aanrader voor een gezin met jonge kinderen.

• 9Familie Kok09-08-2021

Sfeervolle kleinschalige boerencamping.

Fantastische ervaring bij Jan en Karin. Hun gastvrijheid overtreft elke verwachting. We waren met een groep (2 gezinnen met 5 kinderen 7,7,10,10,12 jaar) en de mannen hebben zich fantastisch vermaakt op het veld, in de hooizolder en bij alle andere dieren (koeien, kalfjes, konijntjes en cavia's). Jan en Karin verzamelen de kinderen wanneer ze de koeien uit het veld gaan halen en gaan melken. De kinderen mogen helpen en daarna de kalfjes ook te eten geven.Het is een kleinschalige camping (+/- 30 plekken). Wij hadden een 'basic' camping ervaring verwacht, maar we kregen de 'full experience' door een dikke regenbui 's nachts. Voor de ligging een 8 vanwegen de trein. Er zijn geen eetgelegenheden, vandaar de 5.

• 5Eetgelegenheden
  • 8Marjon06-05-2021

Fantastisch!

Wat een leuke camping! We zijn een week op deze camping geweest met 2 kinderen van 3 en 7 jaar. De eigenaren zijn ontzettend gastvrij. Het sanitair is schoon en er zijn goede douches. Ruime plekken en bovendien zijn er houten picknicktafels beschikbaar op het veld waardoor je niet hoeft te slepen met je eigen tafel. Er zijn twee velden met op ieder veld speeltoestellen, waaronder trampoline, speelhuisje, zandbak, schommels. De afstand tot het sanitair is voor alle plaatsen op de velden klein. De kinderen kunnen veilig spelen op de velden, bij de koeienstal en het erf daartussen in. Het allerleukste is de hooiberg, waar een doolhof is gemaakt en kinderen eindeloos kunnen spelen, zowel groot als klein. Er zijn veel skelters, trekkertjes, steps waar kinderen volop gebruik van kunnen maken. Dagelijks mogen kinderen de boer helpen de koeien uit het land te halen, ze melken en verse melk drinken. Ook zijn er geiten, pony's, konijnen en kippen

• 10Alexandra De Bakker05-04-2021

Fantastisch!

Eigenlijk zijn dit van die plekjes die je stiekem voor je moet houden, zodat niemand weet hoe geweldig het is en er altijd plek voor ie zelf zal zijn. Maar daar zijn Boer Jan en Boerin Karin en hun kinderen veel te aardig voor, en daar is dit plekje eigenlijk ook te geweldig voor, dit wil je gewoon delen!Wat hebben wij genoten, na een hartelijke ontvangst hebben we een geweldige tijd gehad. De kinderen hebben gespeeld, met de dieren geknuffeld, meegeholpen met de boer, ze waren de hele dag de hort op. Ook de omgeving is prachtig, maar we konden maar korte wandelingetjes doen want de kinderen wilden weer snel terug naar de camping. Wij komen zeker nog eens terug!

• 10Van Exter09-08-2020

Fantastisch!

Geweldige vakantie gehad bij boer Jan en Karin! Onze meiden hebben eindeloos gespeeld en geholpen op de boerderij. Met veel geduld van boer Jan durfden onze dochters te helpen met koeien melken en ze hebben het er nog steeds over!

Er worden leuke dingen georganiseerd zoals pannenkoeken eten, kampvuur en met mooi weer buikschuiven en zwemmen in het grote zwembad. Goed zicht vanaf je plek op de speeltuin, wat erg fijn is met jonge kinderen.

We stonden naast gezinnen met kinderen in dezelfde leeftijd, Karin houdt hier bewust rekening mee dus het contact is snel gemaakt!

We hebben hier ontzettend genoten en komen zeker nog terug!

Enige punt is het spoor langs de camping maar die hoor na een dag niet meer.

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10Familie Paulissen25-08-2019

Blijft fanastisch

Kleinschalige camping zeer geschikt voor kinderen met gastvrije eigenaren die je een mooie blik in het boerenbedrijf gunnen. Na weken door Europa de vraag aan onze zoon van 5 wat zou je nog willen? Logeren bij boer Jan en boerin Karin. Blijft fantastisch

• 8Eetgelegenheden
  • 10Familie van Laar26-06-2019

Super geweldige camping met een goede sfeer!

Voor de eerste keer hebben we ruim 2 weken doorgebracht op de Speelhoeve in Sinderen. Boer Jan en Karin hebben veel liefde en geduld voor de kinderen. Laten graag het boerenbedrijf zien en kinderen mogen meehelpen! Veel speelgelegenheid en veel meegemaakt; koeien halen, koeien melken, kalfjes geboren zien worden, melk voor de kalfjes klaarmaken etc. etc. Een ontspannende en tevens leerzame vakantie. Onze kinderen lagen bij thuiskomst in bed te huilen omdat ze de boerderij en de dieren zo misten.. Een camping waar we graag terug komen!

• 10Cindy Van der Laan27-05-2019

Fantastische beleefcamping!

De kinderen zeggen nooit meer naar een andere camping te willen. Zij mogen van alles doen op de camping. Helpen met melken, koeien uit de wei halen, kalfjes voeren, spelen in de hooiberg, op de trekker mee, op de vele aanwezige skelters rijden, Pony's/cavia's/konijntjes aaien. Jan en Karin zijn echt super gast vrij en zijn erg geduldig met en lief voor de kinderen. Eenvoudig maar schoon sanitair. Ook kan er gebruik worden gemaakt van de wasmachine en droger. Kortom...wij gaan hier zeker nog eens terug komen!!

• 10fam. Jonkers22-04-2019

Super!

Super vriendelijk ontvangst door Karin en boer Jan! Ruime plaatsen , veel plezier voor kinderen , vooral de hooiberg is eens iets anders ! Gezellige en rustige camping . Wij komen nog terug ! Kinderen vervelen zich geen moment !

• 10Eetgelegenheden

Camping Boerderijcamping De Speelhoeve info