Camping 't Meyböske (+ vakantiehuisjes)

Camping 't Meyböske (+ vakantiehuisjes)

8.9Fantastisch

Nederland, Gelderland, Silvolde

8.9Fantastisch

• 8.8Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

117 reviews over Camping 't Meyböske (+ vakantiehuisjes)

• 2019
    8Lub en wiekje01-09-2019

Het was geweldig

Ontvangen door de eigenaar Mooie camping Grote plaatsen Alle sanitair was schoon. Grote fietsenstalling met stroom voor e bike.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9J.C. van Splunder20-08-2019

Zeer goed.

Goede ligging, plaatsen mét en plaatsen zonder schaduw. Sanitaire faciliteiten perfect, ook perfect schoon. Uitgebreide ruimte met o.a. een leestafel en compleet ingerichte keuken voor de kampeerder op de fiets. Een andere ruimte biedt plaats indien men toch wil BBQ'en en de regen valt met bakken uit de hemel. In de zoveelste ruimte kan men de fietsen stallen. En ja, geen uitgebreide speeltuin voor de kinderen. De zeer klantvriendelijke leiding maakt dat weer ruimschoots goed. Kortom, een place to be!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Henk en Lisette18-08-2019

Prachtige Camping op een hele mooie locatie

Een hele gemoedelijke camping. Goede ontvangst. Goed Sanitair. Mooie grote plekken. Een omgeving waar prima gewandeld en gefietst kan worden. Wij komen vast nog eens terug.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Han13-08-2019

Fijne camping in mooie omgeving

heerlijk stille, kleine camping in groene omgeving met vriendelijke gastvrouw en gastheer toiletten schoon maar ietwat gedateerd

• 7Staat v/h sanitair

• 8Gé Spelmink11-08-2019

Het was erg goed toeven daar. Mooie plek en rustig

Dat de Achterhoek een mooie plek is om te fietsen. Vanuit deze camping vele fiets mogelijkheden. Zeer vriendelijk echtpaar die deze camping runnen met hart en ziel.

• 9Fam Posthumus11-08-2019

Geweldig ,warm ontvangst ,belangstellend .

Het is een prachtige kleine camping. Dennis en Gerlinde de camping eigenaren doen heel het heel goed voor de gasten . Ze maken een rondje met de gasten als ze aankomen . Heel belangstellend en je mag altijd vragen als iets niet duidelijk is. Je krijgt een mooie map met alle informatie. Zeker een hele grote aanrader om naar toe te gaan.

• 8Ruud en Rieki Lamers01-08-2019

Fantastisch, klein, schoon en mooie plaatsen

Mooi fietsgebied. Accommodatie goed. Zelfs kookgelegenheid binnen in recreatiezaal . Vriendelijke en meelevende beheerders.

• 10Hetty Cramm29-07-2019

We hebben hier een fantastische week doorgebracht.

Prachtige goed onderhouden camping met schoon sanitair. Bijzonder sympathieke eigenaren verwelkomen je allerhartelijkst. Prima recreatieruimte met tafeltennistafel, leestafel, keukentje met magnetronen. Gezellige veranda met zitjes. Voldoende bomen voor schaduw en er staan enkele picknicktafels op het terrein. De camping ligt even buiten de bebouwde kom van Silvolde en er zijn mooie fietsroutes in de omgeving.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Peter en Hennie Werkhoven28-07-2019

Een plek om terug te komen

Een fijne camping vooral als uitgangspunt voor mooie en grensoverschrijdende fietstochten. Een gastvrij stel beheerders. Een heerlijk rustige camping op het afwisselende coulissen landschap van de Achterhoek.

• 9Siep van der Zee25-07-2019

Rust voor lichaam en geest.

Wij zijn met ons tentje een hele week op de camping geweest. Nooit eerder in de afgelopen 40 jaar stonden we langer op één camping. Het enige geluid wat je hoort zijn de vele vogels. Ontwaken met een concert. Naast de ruimte op de camping is er het prima sanitair. Niet veel, wel schoon en ruim. In de schuur een grote ruimte als slechtweer-accomodatie. Met veel lectuur en toeristische informatie zoals fietsroutes. en een complete keuken voor wanneer het in de tent niet lukt. Ook veel ruimte voor fietsen, met mogelijkheden om e-bikes op te laden. En uiteraard een fantastische omgeving. We hebben in die week misschien wel tweehonderd kilometer gefietst. En dan zou ik bijna het vriendelijke ontvangst vergeten.

Gereisd met partner in juli 2019

4 tips over Camping 't Meyböske (+ vakantiehuisjes)

• Maud50, 13-07-2013

Ga eten bij op de Brusse in de Heurne.

• TheaV, 15-06-2013

Ga mee met de fietstocht van Kees.

• Haakshorst en de Man, 02-03-2012

De fietstochten van Kees is iedereen erg enthousiast over. Wij vinden vooral ook het kampvuur daarna leuk! Kinderen zijn dol op het Iddinkbos en de speeltuin bij Nibbelink. En wij op de hond van de camping.

2 vragen over Camping 't Meyböske (+ vakantiehuisjes)

• Kees Fritzen, 15-08-2016

huren

hoe kan ik bij U bestellen en mag de hond mee, wij willen graag in een huisje

• petra heijmans, 03-01-2013

verblijf

verhuren jullie stacaravans en is een hond welkom en wat zijn de kosten?

Anneke, 27-07-2014

Sta caravans heb ik er niet gezien. Er staat op het kampeerterrein een trekkershut en er zijn vier vakantiewoningen. Huisdier is welkom, denk ik.

Camping 't Meyböske (+ vakantiehuisjes) info

• SchaduwplaatsenAanwezig