Tijdelijk €25 aanbetaling

't Meyböske (+ vakantiehuisjes)

9.3FenomenaalScore uit 137 reviews
+16

9.3FenomenaalScore uit 137 reviews
  • 9.4Staat v/h sanitair
  • 8.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

137 Reviews over 't Meyböske (+ vakantiehuisjes)

• 9Nel en Lammert19-09-2022

Wat een heerlijke plek. We verbleven in huisje 4, heel gezellig en sfeervol ingericht. Je kon het zo gek niet bedenken of het was aanwezig. We zijn gastvrij ontvangen op deze mooie, kleinschalige camping. Een recreatiezaal met veel folders, routes, boek, spelletjes, het was geweldig allemaal!

• 9Gerard Bakker16-09-2022

Geweldige camping

Een goed verzorgde camping in een mooie omgeving om fijn te fietsen. Gastvrij ontvangst door Dennis en Gerlinde. Een camping om nog eens terug te komen.

• 10Henny Tempelmans02-09-2022

Aanrader

Wij waren op deze camping omdat onze dochter in Ulft woont en wij in Frankrijk. Zeer vriendelijke ontvangst en supercamping. Ook om, zoals wij, met een kleinkind te spelen, genoeg te doen. Wij hopen hier een vaste stek van te maken.

• 10Henk Corleone29-08-2022

Pareltje van de Achterhoek

We stonden 12 nachten op deze camping in een oase van rust. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Camping is ruim opgezet, prima en schone douches en toiletten. Mooie camping met geweldige fietsroutes in de omgeving.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Jan Hupkes19-08-2022

Achterhoeks campingpareltje !

We stonden 10 dagen met veel genoegen op minicamping ‘t Meyböske in Silvolde. Vriendelijke en gastvrije ontvangst met rondleiding en een goed gedocumenteerde infomap ter info. Gezellig, autovrij kampeerveld in het groen; schoon sanitair; ruime fietsstalling met voldoende aansluitpunten voor ebikes en een ruime recreatieruimte. Stabiel internet. Prima uitvalsbasis voor wandelen en (knooppunt-) fietsen door de mooie stille, groene Achterhoek, maar ook richting Duitsland. Kortom: een charmant Achterhoeks camping-pareltje, waar rust en goed gastheerschap hand in hand gaan ! Van harte aanbevolen, Ans en Jan Hupkes.

• 10Stacey14-08-2022

Geweldige camping

Met vrienden op deze camping gestaan tijdens Huntenpop. Wat een mooie en goed onderhouden camping. De eigenaren zijn super vriendelijk en gastvrij. Wat een fantastisch plekje hebben ze hier! Kom hier graag nog een keer terug.

• 9Van Wageningen02-07-2022

Fantastisch!!!!

We hebben hier een week gestaan met de camper op een geweldig plekje. Dennis en Gerlinde zijn super aardig. Heel gastvrij en meedenkend. Er hangt een gezellige sfeer onder de camping gasten. En wat hebben we genoten van het bankje vooraan bij de camping. 's avonds even lekker genieten van een glaasje wijn kijkend over het veld en de dag doornemen. Super bedankt voor de fijne tijd die we gehad hebben!

• 9Klaartje 6921-04-2022

Thuis komen

Ik stond hier in mijn eigen caravan omdat ik een maand een opleiding volgde in Silvolde De Camping is van alles voorzien, zelfs een prachtige recreatieruimte waar je ook de magnetron bv kunt gebruiken, tal van spellen, toeristische tips etc… Zeer goed sanitair, gescheiden afval en wat vooral fijn was, de oprechte interesse , hoe gaat het, lukt het allemaal, oogje in het zeil houden met storm etc… en de omgeving prachtig… het bosje erachter met tsl van kabouters is ideaal om even te wandelen maar ook erg fijn met de honden… schepje, bak, zakjes, alles hangt klaar. Ik kom hier zeker nog terug, maar dan samen en de fietsen mee…. Echt een aanrader, ook voor groepen!!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Mirjam04-03-2022

Doen!

Overnacht in de trekkershut. Wat leuk! Gezellige camping met veel leuke spellen in de recreatie ruimte. Bijzonder aardige eigenaars en super trekkershut. Omgeving prachtig. Mooi leuk bosje op de camping, erg aantrekkelijk voor kleine kinderen. Onze oudere kinderen vonden de pooltafel en pingpongtafel top. Ik heb het zwembad en de eetgelegenheid ook een tien gegeven, hoewel niet op de camping aanwezig.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Fam. Rozema10-08-2021

Geweldige camping in de Oude IJsselstreek

We zijn geweldig enthousiast over deze camping. Overal zie je met hoeveel liefde en zorg deze camping opgebouwd is en onderhouden wordt. We hadden veel regen. Gelukkig is er een heel fijne binnenruimte waar je kunt koken, spelletjes kunt doen en lezen en niet te vergeten de veranda waar het ook heel goed toeven is. Ook hadden ze een vlindertuin aangelegd. Zelfs de kabouters in het bosje achter de camping waren aanwezig.De schuur waarin je je fiets kon stallen was heel plezierig en ook de aparte centrifuge om je vakantiewasje niet kletsnat te hoeven ophangen. We zijn vanwege het weer een dag eerder vertrokken, maar hoefden ondanks de reservering de laatste nacht niet te betalen. Het was echt perfect. Een geweldige aanrader voor ieder die houdt van een rustige camping en in een landelijke omgeving.

Camping 't Meyböske (+ vakantiehuisjes) info

• MagnetronBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar
  • WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• Pool barBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar