Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes)

CampingWeer vandaag18°11°
Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes)
8,8

49 reviews over Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes) in het Nederlands

Mooie,knusse,kleine camping,met zorg gedaan.

Dorien Blommestijn
9-5-2018

Wij waren 1 nacht in de Comforttrekkershut, heel tevreden. Gezellige hut,alles aanwezig, meer dan dat. Kruiden,koffie,thee, afwasmiddel ed.Goed schoon.

Ook mooie gemeenschappelijke ruimte, pool-en tafeltennistafel en meer.

Een bijzonder aangename plek om te camperen.

Jos Lamboo
7-5-2018

De ontvangst was allerhartelijkst. Bijzonder aardige mensen. De accommodatie is uitstekend, het sanitair is proper. Er was zorg bij de campingeigenaren toen onze luifel door een windvlaag omhoog woei en de caravan beschadigde. Niet alleen voor volwassen rustzoekers, maar ook voor kinderen is het een geweldige camping: enkele speeltoestellen, een prachtige recreatiezaal, en niet te vergeten het 'Meyböske" zelf: waar de kabouters te vinden zijn.......

Rust, natuur, vriendelijkheid en hygiëne.

Fam.Ros
6-5-2018

Super lieve zorgzame eigenaren. Schone en nieuwe hut met heerlijke bedden en schoon beddengoed.

Tv wifi signaal is zwak...maar heeft zn charme...even minder schermpjes.

Geen wandelpad naaat de deur. Alles moet je per auto ondernemen.

Heerlijk!

Relinde
6-5-2018

Lang weekend weg in de Achterhoek. Genoten van de ruimte en gastvrijheid van Gerlinde en Dennis, niks moet en er kan een heleboel! Prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen. Genoeg informatie om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

zeer goed.

Wim Brouwer
6-5-2018

Als van ouds, we komen al 20 jaar op het t' Meyboske.

Zomers op de camping en later in het jaar in een huisje, alles piek fijn voor elkaar.

De nieuwe eigenaren (2016) hebben nieuwe ideeen in gebracht wat het geheel nog beter maakt als het al was. De rust die er is geeft een extra vakantie gevoel. Ook het naast gelegen bos geeft voor de kinderen een mooie gelegenheid om te spelen.

super kleine maar mooie camping

Gidi en Nicolien
28-4-2018

Heerlijke camping waar we ons kippetje uit probeerden nadat we die gekocht hadden eind vorig jaar, mooie plaats straks grasveld heerlijke douches mooi vernieuwd gezellgie eigenaren Dennis en Gerlinde behulpzaam met het opzetten van de voortent. Mooie omgeving en heerlijk om te fietsen.

Prachtige camping

Anja Brontsema
8-10-2017

Ruime plaatsen, mooie omgeving. Geen vloerverwarming in sanitair gebouw

Rustige goed verzorgde camping

Ton & Lida
8-10-2017

Er zijn helaas geen wandelpaden in de directe omgeving. Het fietspadennetwerk is daarentegen wel heel erg mooi en goed uitgebreid. Wij stonden hier op een seizoenplaats van april t/m september en hebben genoten. Gerlinde en Dennis zijn de vriendelijke eigenaren die altijd voor je klaar staan. Schoon en goed onderhouden sanitair maar wel wat gedateerd. Fijne recreatieruimte met biljart, pingpong, dart, veel leesmateriaal, filmpjes en kinderspeelgoed. Je kunt hier ook gebruik maken van een volledig ingerichte keuken. Een prima rustig gelegen camping voor korte of lange periode. Wij kunnen dit aanbevelen.

Heerlijk rustig en zeker voor herhaling vatbaar.

Jan Rering
25-9-2017

Heerlijk rustig kleinschalig in goed geoutilleerd huisje met heel vriendelijke eigenaar en eigenaresse. Prima bedden, ruime douche die ook geschikt is minder valide bezoekers.

We misten alleen nog wat haakjes in de douche om kleren en handdoeken aan op te hangen. Verder alles prima!

heerlijk

Jenny
7-9-2017

heel gastvrij! Ik kom graag nog een keer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes) in Silvolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Meyböske(+ vakantiehuisjes) scoort een 8.79 uit 10 op basis van 49 reviews.