Géén boekingskosten
NederlandGelderlandSilvoldeCampings SilvoldeCamping 't Meyböske (+ vakantiehuisjes)

Camping 't Meyböske (+ vakantiehuisjes)

NederlandGelderlandSilvolde

• 9Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

130 Reviews over 't Meyböske (+ vakantiehuisjes)

• 9Klaartje 6921-04-2022

Thuis komen

Ik stond hier in mijn eigen caravan omdat ik een maand een opleiding volgde in Silvolde De Camping is van alles voorzien, zelfs een prachtige recreatieruimte waar je ook de magnetron bv kunt gebruiken, tal van spellen, toeristische tips etc… Zeer goed sanitair, gescheiden afval en wat vooral fijn was, de oprechte interesse , hoe gaat het, lukt het allemaal, oogje in het zeil houden met storm etc… en de omgeving prachtig… het bosje erachter met tsl van kabouters is ideaal om even te wandelen maar ook erg fijn met de honden… schepje, bak, zakjes, alles hangt klaar. Ik kom hier zeker nog terug, maar dan samen en de fietsen mee…. Echt een aanrader, ook voor groepen!!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Mirjam04-03-2022

Doen!

Overnacht in de trekkershut. Wat leuk! Gezellige camping met veel leuke spellen in de recreatie ruimte. Bijzonder aardige eigenaars en super trekkershut. Omgeving prachtig. Mooi leuk bosje op de camping, erg aantrekkelijk voor kleine kinderen. Onze oudere kinderen vonden de pooltafel en pingpongtafel top. Ik heb het zwembad en de eetgelegenheid ook een tien gegeven, hoewel niet op de camping aanwezig.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Fam. Rozema10-08-2021

Geweldige camping in de Oude IJsselstreek

We zijn geweldig enthousiast over deze camping. Overal zie je met hoeveel liefde en zorg deze camping opgebouwd is en onderhouden wordt. We hadden veel regen. Gelukkig is er een heel fijne binnenruimte waar je kunt koken, spelletjes kunt doen en lezen en niet te vergeten de veranda waar het ook heel goed toeven is. Ook hadden ze een vlindertuin aangelegd. Zelfs de kabouters in het bosje achter de camping waren aanwezig.De schuur waarin je je fiets kon stallen was heel plezierig en ook de aparte centrifuge om je vakantiewasje niet kletsnat te hoeven ophangen. We zijn vanwege het weer een dag eerder vertrokken, maar hoefden ondanks de reservering de laatste nacht niet te betalen. Het was echt perfect. Een geweldige aanrader voor ieder die houdt van een rustige camping en in een landelijke omgeving.

• 7I. Mol- vd Boogaard09-08-2021

Ontzettend genoten in de knusse trekkershut!

Een kleine camping die wordt gerund door een ontzettend vriendelijke gastheer en gastvrouw. Ze vertelden ons vooraf dat de camping veelal bezocht wordt door senioren maar hadden meer dan voldoende speel en spel mogelijkheden voor kinderen!

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Sandra en Joep03-08-2021

Heerlijke vakantie gehad

Wij zaten in een knus 4 persoonshuisje, alles was aanwezig. Het zag er verzorgd uit. In de recreatiezaal het poolbiljart en tafeltennistafel gebruikt, echt leuk dat het er is. Ook de info die er lag hebben we goed gebruik van gemaakt. Een fijne rustige camping. Wij hebben veel gewandeld in de omgeving, op het meyboske kun je ook gewone fietsen huren voor een klein bedrag. Er was genoeg te doen in de omgeving. We komen graag nog eens terug hier.

• 9Jet & Henk22-07-2021

Deze camping is 'n aanrader

Vriendelijke ontvangst van de eigenaresse, handige map met allerlei informatie ter beschikking gekregen, kleine, zeer verzorgde camping met ruime plekken, goede wifi, sanitair schoon, fiets kan droog in de schuur, gezellige veranda en recreatieruimte bij regen, voor ons 'n prachtige omgeving om te fietsen, kortom 'n aanrader

• 9Nathalie16-05-2021

Toptijd!

Twee nachtjes verbleven ik, mijn jongens en de hond in de blokhut. We boeken wel vaker een trekkershut voor een aantal nachten, maar zo compleet, ruim en gezellig hebben we hem nog niet gehad! Er zit zelfs een elektrisch kacheltje in om een beetje bij op te warmen als je flink nat geregend bent na een wandeling in de prachtige omgeving. Op de camping is alles aanwezig voor een paar pubers om zich te vermaken, een uitlaatbosje met heuse kabouters voor de hond en een prachtig uitzicht vanaf de zijkant van de blokhut over de weilanden voor deze moeder. En dan nog de gastvrije eigenaren! Gerlinde en Dennis bedankt, we hebben echt genoten!

• 10Familie Herber02-05-2021

Dit voelt als thuiskomen

Afgelopen week zijn mijn ouders en ik op fietsvakantie geweest en 't Meyböske was voor ons 1 van de overnachtingsplekken. Het moment dat wij het terrein op kwamen gefietst, voelde je de rust die de camping heeft. We werden door de eigenaar vriendelijk te woord gestaan en deze gaf ons zelfs een rondleiding over het terrein. De camping is niet groot, maar het was erg leuk om een rondleiding te krijgen om zo de camping en de eigenaren beter te leren kennen. Zelf hadden we een comfort hut geboekt die in een perfecte staat is met alles erop en eraan wat het verblijf erg fijn maakte. De klap op de vuurpijl voor ons drieën was de gezamenlijke recreatieruimte waar van alles te doen is. Er staat een pooltafel, een pingpongtafel, een dartbord, een lp-speler, een kleine bibliotheek met een grote collectie aan boeken, een spelletjeskast en een keukentje die je kan gebruiken als je dat nodig hebt. Wij gaan zo weer terug, want dit was echt perfect!

• 10Tess10-08-2020

Heerlijk verblijf

We hebben een hele fijne vakantie beleefd bij 't Meyböske. De ontvangst was zeer hartelijk en in de trekkershut waar we verbleven was alles aanwezig, alle noodzakelijke (en minder noodzakelijke) keukenspullen, afwasmiddel, doekjes, theedoek. De gezamelijke recreatieruimte is goed voorzien van spelletjes, puzzels en boeken. De camping zelf is erg kleinschalig met grote plekken voor de caravans, dus niemand staat elkaar in de weg. Het sanitair was elk moment van de dag goed schoon.

• 10Herman Plasmeyer21-07-2020

Mooie schone camping

Plus: alles aanwezig en schoon. Min: WiFi in en om na bij blokhut was er niet.

Camping 't Meyböske (+ vakantiehuisjes) info

• MagnetronBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar
  • WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• Pool barBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar