Camping 't Meyböske (+ vakantiehuisjes)

Camping 't Meyböske (+ vakantiehuisjes)
8,8

Laatste review

Aan te raden.

Yvonne en Jo,
30-9-2018

Mooie rustige camping, met persoonlijk aandacht van de eigenaren. Ideaal voor fietsers. Schoon sanitair. Eigenlijk alles schoon en verzorgt.

Er is een grote recreatieruimte beschikbaar met veel info over de omgeving. Stalling voor fietsen.

64 reviews over Camping 't Meyböske (+ vakantiehuisjes) in het Nederlands

Aan te raden.

Yvonne en Jo,
30-9-2018

Heel fijne camping!

Fam Euser,
12-9-2018

Mooie kleine camping. Eigenaren zijn zeer gastvrij (deelden zelfs ijsjes en stukken watermeloen uit). Zeer schoon sanitair. Genoeg te spelen voor de kinderen en zelfs eigen stuk bos dat alleen via de camping toegankelijk is. Ook zeer complete recreatieruimte binnen met boeken, speelgoed, spelletjes, pooltafel, tafeltennis en complete keuken. Echt top!

uitstekend

H.Kamperman,
3-9-2018

Alles was perfect en een fijne sfeer. Heel fijne beheerders. Alleen maar lof

geweldig

henk en ria Kesseler,
24-8-2018

wij vonden het een hele leuke gezellige camping rustig en van alle gemakken voorzien voor herhaling vatbaar zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw

Uitstekend

Carla en Klaas,
24-8-2018

Prima camping; uitstekend sanitair; mooie omgeving. Kortom een aanrader.

Zeker een aanrader

Ingrid Oomen,
6-8-2018

Mooie rustige kleinschalige camping, met persoonlijk aandacht van de eigenaren. Er is zelfs een recreatieruimte beschikbaar. Ideaal voor fietsers. Fietsen kunnen binnen worden gestald in de schuur.

Gastvrije eigenaars .

Een fantastische tijd in een werkelijke prachtige

Hans Baltussen,
5-8-2018

Dit is de meest aangename plek om lekker bij te komen. Er is serene rust rondom de camping en alles is even netjes en schoon. Bovenal tref je hier met Dennis en Gerlinde het meest uitnodigende stel wat je je maar kan wensen.

Waar vind je tegenwoordig nog leiding van een camping die s' avonds met ijsjes en meloenen rondgaat.

Al met al een toptijd gehad op het Meyboske.

Voor herhaling vatbaar!

Aanrader

Irene hörst,
23-7-2018

Hele fijne en vooral gezellige sfeer. Rustig en landelijk . Campingeigenaars behulpzame mensen, die zorgen voor een schone goed verzorgde camping. Je kan er heerlijk fietsen en diverse uitstapjes maken o.a.naar Doetinchem en meerdere leuke plaatsjes. Mijn vriendin en ik hadden een huisje ,maar je kunt er ook met een caravan terecht.

We hebben eigenlijk geen minpunten kunnen ontdekken. Aanrader!

Geweldig

Lyanne prinsen,
20-7-2018

Het is daar heel stil en je komt tot rust

Frenny en Jobert,
19-7-2018

We zijn 10 dagen bij Gerlinde en Dennis bij het Meyböske geweest. Het waren tien heerlijke dagen. Ons 4 persoons huisje was schoon, volledig en de bedden sliepen heerlijk. Rondom het huisje is er veel leefruimte. We hebben hierdoor heerlijk genoten van het buitenzijn, de uitzichten en de rust. Een aanrader! Wij komen zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Meyböske (+ vakantiehuisjes) in Silvolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Meyböske (+ vakantiehuisjes) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.