Camping Op de Keizer

Camping Op de Keizer

8.6Fantastisch

Nederland, Gelderland, Silvolde

Op vakantie geweest naar Op de Keizer?

8.6Fantastisch

• 8.2Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

5 reviews over Camping Op de Keizer

• 2019
    7Frans en Tjitske20-07-2019

Een leuke en ruim opgezette camping.

Leuke kleine camping in een mooie omgeving. Ligt wel aan een wat drukke weg en ook hier wat vliegen ws door de aanwezigheid van paarden. Warm water is niet goed te regelen. De eigenaren hebben meerdere keffertjes wat wel wat geluid veroorzaakt. De eigenaren amper gesproken maar lijken wel aardig. Herentoilet werd niet elke dag schoon gemaakt. Geen wc papier op het toilet. Na het handenwassen niets om de handen te drogen. Geen tv aanwezig. (Speciaal naar gevraagd ivm enkele voetbal wedstrijden van de dames maar men nam niet de moeite om iets te regelen).

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Laura07-07-2019

Geweldig

Deze camping is een enorme aanrader met kinderen! Grote speeltuin met veel verschillende speeltoestellen. Het sanitair is erg schoon en alles is goed onderhouden! We zijn er zelf al 2 keer geweest.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Fred05-06-2019

Prima camping

Wij verbleven met de familie het Hemelvaart weekend 2019 op deze gezellige familiecamping. We hadden acht kampeerplekken en twee huisjes. De mooie camping ligt op een rustige plek in het groen en de eigenaren zijn erg vriendelijk. Gastheerschap staat hoog aangeschreven en ze zijn erg behulpzaam. Daarnaast is er een prachtige speeltuin voor de kinderen met glijbanen, trampoline en nog veel meer spullen waar de kleintjes zich uitermate goed vermaakte. Er is op de velden een leuk zitje en er staan diverse picknicktafels. Het sanitair was schoon. Drie herentoiletten en 1 douche. Dames hetzelfde. Het warm water is heerlijk echter geen thermostaat kraan, veiligheid voorop. Eén douche vonden wij voor het aantal kampeerplekken te weinig, de wachttijd was niet groot maar toch. Daarnaast zijn de wasbakken aan de andere zijde van enkele toiletten geplaatst en grenzen de openstaande boven raampjes ook aan deze zijde. Dat zie je op meer campings maa

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Fam Buijs04-06-2019

Mooi gezellig fijne camping

Een mooi gezellige camping goed onderhouden goed sanitair een mooie ruime speeltuin fijne camping voor gezinnen met kinderen wij komen er al 4 jaar zeer grote staanplaatsen gezellige eigenaren lekker rustig

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Johan15-05-2019

Prima! We komen zeker terug

Prima kleine camping met gastvrije, vriendelijk beheerders. Onze kinderen waren erg blijk met de grote speeltuin

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in april 2019