8,7

3 reviews over Camping Op de Keizer in het Nederlands

Prima camping

Fred
5-6-2019

Wij verbleven met de familie het Hemelvaart weekend 2019 op deze gezellige familiecamping. We hadden acht kampeerplekken en twee huisjes. De mooie camping ligt op een rustige plek in het groen en de eigenaren zijn erg vriendelijk. Gastheerschap staat hoog aangeschreven en ze zijn erg behulpzaam. Daarnaast is er een prachtige speeltuin voor de kinderen met glijbanen, trampoline en nog veel meer spullen waar de kleintjes zich uitermate goed vermaakte. Er is op de velden een leuk zitje en er staan diverse picknicktafels. Het sanitair was schoon. Drie herentoiletten en 1 douche. Dames hetzelfde. Het warm water is heerlijk echter geen thermostaat kraan, veiligheid voorop. Eén douche vonden wij voor het aantal kampeerplekken te weinig, de wachttijd was niet groot maar toch. Daarnaast zijn de wasbakken aan de andere zijde van enkele toiletten geplaatst en grenzen de openstaande boven raampjes ook aan deze zijde. Dat zie je op meer campings maa

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Mooi gezellig fijne camping

Fam Buijs
4-6-2019

Een mooi gezellige camping goed onderhouden goed sanitair een mooie ruime speeltuin fijne camping voor gezinnen met kinderen wij komen er al 4 jaar zeer grote staanplaatsen gezellige eigenaren lekker rustig

Gereisd Met partner in mei 2019

Prima! We komen zeker terug

Johan
15-5-2019

Prima kleine camping met gastvrije, vriendelijk beheerders. Onze kinderen waren erg blijk met de grote speeltuin

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Op de Keizer in Silvolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Op de Keizer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.