Kasteel Huis Bergh

Meer kasteel info
Tonen op kaart

8 reviews over Kasteel Huis Bergh

• 8Joukje Boezerooy25-08-2017

Opnieuw een bijzonder mooie ervaring!

De manier waarop de tentoonstelling is vormgegeven, maar ook de wijze waarop je als bezoeker van het kasteel wordt ontvangen, dat maakt een bezoek aan Huis Bergh absoluut voor herhaling vatbaar. Voordeel is ook, dat bezoekers met een Museumkaart gratis naar binnen mogen. Je kunt dus vaker de collectie bekijken!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Anoniem07-05-2017

Niet te overtreffen deze unieke ervaring

Ontvangst was vriendelijk, kasteeltoren is bijzonder mooi ingericht, de omgeving is prachtig (zelfs een hert gespot) en het ontbijt was top. Stadje op loopafstand.

Minpuntje (als dat al noemenswaardig is hier) waren de gakkende ganzen die je al heel vroeg wekken. En jammer dat we niet wisten dat we eerder het kasteel mochten bezichtigen. We checkten nu te laat in.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Theo11-05-2016

Super ervaring, uniek.

Het is een fantastische belevenis om in de ronde toren te verblijven. De plek is uniek, de inrichting van de toren zeer sfeervol en aan alles is gedacht. Het ontbijt is flink uitgebreid en punctueel op de afgesproken tijd gebracht. De ontvangst door de mensen van Grand Café Heeren Dubbel is uiterst vriendelijk en je voelt je meteen thuis. Het enige aandachtspunt is het privé zonneterras dat bij de toren zou zitten, dat was er niet. De platte toren heeft wel een eigen terras. Overigens is het door de medewerkers van het Grand Café naar tevredenheid opgelost, maar de beschrijving komt dus niet overeen met de werkelijkheid. Wel goed om te weten. Wat je je ook moet realiseren is dat je verblijft in een toeristische attractie met overdag veel drukte bij mooi weer. De hele dag staan er mensen aan de deur te rammelen en te kloppen.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Len van den Berg16-09-2015

bijzondere ervaring

De overnachting in de kasteeltoren was heel bijzonder. De smakelijk en mooi ingerichte woon- en slaapkamer maakt het verblijf zeer genoegelijk. Uit alle vijf ramen van de toren heb je een ander zicht op het omringende kasteel en landschap. Adembenemend mooi. En na de overnachting kun je ook nog eens genieten van de prachtige collectie oude kunst in het kasteel. Zo'n bijzonder en goed verzorgd verblijf kom je zelden tegen.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 9j goosen17-05-2015

Prachtige locatie

Schitterend Kasteel. Met de mogelijkheid om in de 2 torens te overnachten. Wij verbleven in de ronde toren. In stijl ingericht. Met 2 verdiepingen. Ontbijt word in de kamer bezorgd op desgewenste tijd. Entree kaarten voor het kasteel inbegrepen. Wie cultuur wil snuiven met een passende overnachting moet zeker Kasteel Huisbergh een bezoekje brengen!

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Trevor en Maayke21-07-2013

Een woord, geweldig!

Wat een toplokatie is dit! Wat een geweldige ervaring om in dit kasteel te mogen slapen. Werkelijk met niet anders te vergelijken, vriendelijkheid, service, eten,omgeving, sfeer, kamer alles is subliem. Tja, ga er vooral niet heen, dit gaat ten koste van de exclusiviteit en kunnen wij minder vaak :-) Wij gaan zeker nog een keer terug Trevor en Maayke

Gereisd met partner in juli 2013

• 10marja20-07-2013

genoten

De ronde toren, een plaatje. Als de bezoekers van het museum weg zijn, is alles van jou. Zo leuk dat je de sleutel krijgt om de poort te openen als je s'avonds weg ben geweest. (goede chinees daar in het stadje) We mochten zelf de tijd van het ontbijt kiezen en binnen of buiten. Het was allemaal perfect. Als ik dan toch nog wat zou opmerken dan is het dat een welkomstdrankje op het terras wel leuk zou zijn geweest. Maar op de kamer was ruim voldoende koffie en thee gratis aanwezig.Echt genieten!!

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Michel Behar18-02-2013

sprookjeskasteel

ongeëvenaard een accomodatie toren van 2 verdiepingen voor ons alleen. Rondom zicht door de 6 ramen op kasteel, ophaalbrug (dagelijks handmatig bediend) en slotgracht met ganzen. We waren de enige bewoners in het gigantische complex en sloten zelf de poort af; we voelden ons echt kasteelheer. Naast tv ook dvd en cd installatie zodat we van onze eigen muziek konden genieten. We werden door de ons gewenste tijd naar de geboekte restaurants gehaald en gebracht. We hebben bijzonder genoten van de privérondleiding die we tegen een alleszins redelijke betaling konden bijboeken.

Alleen gereisd in februari 2013

1 tip over Kasteel Huis Bergh

• Michel Behar, 18-02-2013

Het diner bij Mezzo in Braamt was uitstekend; hier wordt op hoog niveau gekookt, en de bediening is professioneel. Fietsen en wandelen in het prachtige Berghse bos. De 15e eeuwse torenmolen van Zeddam is de oudste van Nederland en bezoek met uitleg zeer de moeite waard!

0 vragen over Kasteel Huis Bergh

Kasteel info